13 mei 2024, 13:49:31

Wat een pech en de avonturen van Pico

Gestart door Sebastiaan en Astrid, 3 januari 2009, 14:39:22

« vorige - volgende »

Sebastiaan en Astrid

 :D Hoera het is gelukt. We hebben een vriendje voor Pico gevonden! Het is een jonge cinnamon opaline witmasker van 8 weken. Aankomende zondag gaan we hem ophalen.
Vanaf zondag dus weer meer nieuws.
Groetjes Astrid

Sebastiaan en Astrid

Alvast een klein voorproefje van ons nieuwe valkje ;)

Groetjes Astrid

Hermien

Wauw! Hier gaat alles even supersnel zeg! Zie ik eerst geen foto's, dan ineens weer wel (waar zie jij trouwens een douchefoto, Kimm...? ???). Eerst gaat het over één valkje en nu is er al een tweede op komst. Leuk hoor! Tja, alleen is maar alleen, dus een vriendje is niet zo'n gek idee. Komt het nieuwe valkje van iemand van dit forum? Want dan zit je goed hoor! Ik kan uit ervaring spreken. Ik wens jullie heel veel plezier als jullie hem/haar gaan ophalen. Weten jullie al hoe het valkje gaat heten? Wordt het toch Bello, zoals ik eerder suggereerde?

Groetjes!

*Manon*

Hoi hoi,

Ik ben bijgelezen in julie boekje, is nog te doen hé!
Wat leuk dat jullie een valkje er bij krijgen nu en wat is ie mooi!!  ;D


Vlaardingse valkjes

Hallo daar,

Hoe gaat het met kleine KOKO?
Zijn broertje/zusje miste hem wel en heeft het het eerste half uur op een schreeuwen gezet maar nu zit hij/zij lekker bij zijn nieuwe kooigenootje en heeft weer rust gevonden. ;)

Hoop dat de reis goed gegaan is en snel wat foto's te zien hoe hij het heeft samen met PICO.

Groetjes Angelique

Anke

Hoi,
Wat een schatje is jullie Koko :)
Vandaag hebben jullie hem gehaald... Ik ben benieuwd hoe het ermee is :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kimm

Citaat van: Hermien op 11 januari 2009, 12:12:25
Wauw! Hier gaat alles even supersnel zeg! Zie ik eerst geen foto's, dan ineens weer wel (waar zie jij trouwens een douchefoto, Kimm...? ???).

Groetjes!


hermien, op pagina 1 staat een leuke douchefoto :D

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sebastiaan en Astrid

Hallo,

De reis met Koko is prima gegaan. ;D
Angelique heeft ons een tasje meegegeven met allerlei informatie en zakjes voer. Hardstikke leuk en prima verzorgd! :D
Thuis aangekomen hebben we Pico en Koko eerst boven (in de vrijheid dus) kennis met elkaar laten maken. Dat ging best goed. Pico had eerst wel zoiets van "wat is dit nou?? ???". Maar hij vond het toch al gauw leuk. Nu zitten ze samen in de kooi en vinden het wel gezellig met elkaar. Koko heeft ook al samen met Pico uit het voerbakje gegeten dus dat is een hele geruststelling.
We hebben alvast 1 foto gemaakt maar morgen overdag zullen we er nog meer maken.
Groetjes Astrid en Sebastiaan

Kimm

hoi,

gefeliciteerd met koko :D heel erg mooi valkje zeg!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

bobbie

Hallo Astrid,

gefeliciteerd met Koko. Ik heb hem in het echie mogen bewonderen bij Angelique. Wat een mooierd he. :D ;D 8)

Veel plezier met Koko.

groetjes, Nel :)

*Manon*

Wat een mooierdje  :o
Veel plezier ermee en wat fijn dat het lijkt te klikken met Pico  ;D ;D

Sebastiaan en Astrid

Hier nog een klein beetje nieuws van Pico en Koko.
Ze zijn al best goed gewend samen en hebben de nacht prima door gebracht. Vanmiddag mochten ze samen weer even los boven. Koko heeft lekker in de rondte gevladderd en kwam daarna ook net als Pico gezellig bij ons kroelen.  Op de foto´s is te zien dat ze al goede vriendjes zijn. ;)
Groetjes Astrid en Sebastiaan
Samen in de kooi


De beste vriendjes


Vlaardingse valkjes

 :-* How Cute  :-*

Gaat inderdaad super zeg!!
Helemaal gaaf om dit te zien zo.

Groetjes Angelique

Sebastiaan en Astrid

Hoi Angelique,

Ja, leuk hè dat ze het zo goed met elkaar kunnen vinden. We zullen zo af en toe wat nieuws plaatsen dan blijf je helemaal op de hoogte.

Groetjes Astrid