Suzy(L)you & Gina & Barry!2 maart 2011 HEEFT IEMAND TIPS??HELp!

Gestart door B87, 2 januari 2009, 14:39:37

« vorige - volgende »

Kimm

nou ze stapt nu netjes op en ik hoef niet meer te vangen met alle stress vandien. nee je hoeft niet per se te blijven kortwieken. is bij asha ook niet nodig. vaak wil 1 keertje wieken ook helpen namelijk. als je achter een valkje aan moet vangen is het ook niet goed voor het vertrouwen namelijk.

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

B87

Ja ik weet het, maar kortwieken is ook zo'n moeilijke beslissing....

Dagboekje van Suzy en Gina
Suzy voor altijd in mijn hart! 31-10-'08/ 02-03-'10

Kimm

ik snap dat je dat moeilijk vindt, daar had ik de 1e keer ook moeite mee, maar als je ziet hoeveel profijt jij ervan hebt en gina ook dan kijk je er anders tegenaan  ;)
ik zou het doen als ik jou was. niet als ze in de rui zit knippen.

Always look..

Kortwieken is idd een moeilijke beslidding maar heb het bij Levi ook gedaan.. (je hebt gezien hoe hij was)
Hij heeft nu zijn vleugels terug en kan hem zo zijn kooi weer in zetten tegenwoordig!

Dus hoe vervelend ook het kan wel helpen!

Manouk

Ook ik heb het een keer moeten doen, bij mijn Gucci.. toen ik hem kreeg en hij was uit de kooi dan moest ik zo lang achter hem aan jagen dat hij bekaf was (en ik ook trouwens)
na het kortwieken was hij afhankelijk van mij en liet hij zich zo in de kooi zetten..
Nu hij zijn vleugels weer terug begint te krijgen en al weer een aardig stukje kan vliegen stapt hij nog steeds braaf op...

soms is het moeilijk en wil je het niet doen, maar jullie kunnen er beide zoveel profijt van hebben.......

Groetjes
Manouk

Kimm

ook zal de conditie van gina goed worden. doordat zij dan minder snel kan vliegen, wordt haar borstspier sterker waardoor zij mee conditie opbouwt.

Marian

Mijn Gino heb ik ook gekortwiekt, daardoor heb ik hem lekker tam gekregen ;)
Wat mijn voorgangers al zeggen, als jullie er beiden voordeel van hebben, waarom dan niet?
Hebben jullie fijn de tijd samen om meer te genieten en misschien ook wel om tammer te maken, totdat de veren weer terugkeren (hihi, dat rijmt :P)
Maar ik begrijp dat deze beslissing nemen moeilijk is hoor, had ik ook ;)
Succes!

Groetjes, Marian

Dierenfreackske

Hoi, ik heb geen ervaring met kortwieken, maar sluit me wel aan bij de rest hoor! Grtjs Ann

Marian

B87

Nou misschien is dat wel een goede optie dan.
Al vind ik het zo zielig... een marteling... :-\

Vandaag heeft ze lekker bij me gezeten, heel lief met mn haar spelen enz. Daar geniet ik echt van. Het is zo'n liefje!
Ze is nu net in de rui, dus daarna zou het kortwieken dan kunnen.
Alleen iemand vinden in de buurt die het kan, want ik doe het niet zelf hoor!

Dagboekje van Suzy en Gina
Suzy voor altijd in mijn hart! 31-10-'08/ 02-03-'10

Caroline

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Hele fijne feestdagen!!

Liefs van Ed, Caroline, Sanne,
Thomas, Jasper en Sophy.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Jacky

Groetjes Remco, Jacky en de beestenbende.

Kimm

hoi,

mocht jij niemand kunnen vinden dan mail mij maar even, want jij woont toch ook in houten? mocht ik dan naar mijn zus gaan kan ik het combineren met een bezoekje aan jou.
kijk maar ff.

liefs kim

Sally