Suzy(L)you & Gina & Barry!2 maart 2011 HEEFT IEMAND TIPS??HELp!

Gestart door B87, 2 januari 2009, 14:39:37

« vorige - volgende »

B87

Zo even een korte update hier!

Met Barry en Gina gaat het goed! Ze zijn allebei in de rui, dus het is een bende hier :-\ ;)

Barry volgt mij overal naartoe, soms om gek van te worden. Maar het is wel heel lief natuurlijk :-*

Verder kan Barry het bouwvakkersfluitje. Hij gaat steeds meer fluiten ;D

Hier een filmpje:
http://brigith87.hyves.nl/album/35371506/Suzy/NXVsDqpq/video/964922515/0/Wgyn/

Dagboekje van Suzy en Gina
Suzy voor altijd in mijn hart! 31-10-'08/ 02-03-'10

amazingleeuwtje

Citaat van: B87 op 21 mei 2010, 12:13:55
Zo even een korte update hier!

Met Barry en Gina gaat het goed! Ze zijn allebei in de rui, dus het is een bende hier :-\ ;)

Barry volgt mij overal naartoe, soms om gek van te worden. Maar het is wel heel lief natuurlijk :-*

Verder kan Barry het bouwvakkersfluitje. Hij gaat steeds meer fluiten ;D

Hier een filmpje:
http://brigith87.hyves.nl/album/35371506/Suzy/NXVsDqpq/video/964922515/0/Wgyn/

Woehaaaaa leuk he een tam valkje ;)... Geniet er nu maar goed van Bri, straks gaan zijn hormonen werken dan zal hij meer bij Gina zitten dan bij jou ;)... Gaaf flimpje, joe meek me smile ;D

willianne

Leuk filmpje,gaaf hoor :D

Fijn weekend
ps,heb je toegevoegd op hyves ;)

Kimm

oh wat een heerlijk filmpje bri  :-*
wat is barry toch een lekker ding he!!!
genieten hoor.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

B87

Vandaag hebben Gina en Barry de he dag buiten gestaan, nu ook nog, in het laatste beetje zon.
Het is z goed als windstil in mijn tuin, dus ik kan nog heerlijk zitten ;D

Barry heeft super vaak fluitconcerten gegeven! De buurman zal wel gek geworden zijn :P
Ik vond het heel lief ;D :-*

amazingleeuwtje

Citaat van: B87 op 22 mei 2010, 18:59:38
Vandaag hebben Gina en Barry de he dag buiten gestaan, nu ook nog, in het laatste beetje zon.
Het is z goed als windstil in mijn tuin, dus ik kan nog heerlijk zitten ;D

Barry heeft super vaak fluitconcerten gegeven! De buurman zal wel gek geworden zijn :P
Ik vond het heel lief ;D :-*

Klein uitslovertje is het ;)...

Fijne dagen Bri :-*..

Bri Kim kan wel de foto's zien waarom jij niet???
Ik wil ze met alle liefde op een cd'tje branden voor je..

B87

Ja ik weet het niet, maar als ik ze opsla dat zijn het alleen streepjes... :(

B87

Ow My God, wat een freaky situatie was hier!

Gisteren had ik de achterdeur opengezet, ging toen naar de badkamer en hoorde Barry roepen.
Ik dacht: ow heb niet gecheckt of de kooi wel dicht zit, zo vliegen ze naar buiten. Maja toen bedacht ik dat dat natuurlijk helemaal niet kan, omdat ik de kooi altijd dicht doe en ze hem echt niet zelf open krijgen....
Zo was het gelukkig dan ook!

Alleen vanmorgen.... ik stond weer in de badkamer en zag een valkje voorbij vliegen :o Heb geen klap gehoord van dat de kooi open klapte....Maar als ik hem gisteren niet had dichtgedaan, dan was Gina allang weer buiten de kooi geweest voordat ik de kamer uit was.... Dus dat kan eigenlijk ook niet. Plus dat er geen poepjes liggen in de kamer, nou als de kooi open was, dan waren ze er echt wel uit geweest.
Naja heel vaag dus allemaal... net of ik een soort vizioen had gisteren hahahha

Gelukkig had ik de deur nu niet open!! ;D

De honden hebben hier gelogeerd omdat mn ouders weg waren, ze gaan vanavond of morgenochtend weer terug. En Barry is niet bang voor ze hoor! Gina ook niet, maar die kent ze al! En de honden zijn ook zo lief naar ze, ze kunnen gewoon vliegen als de honden er zijn hoor :D

Naja de kleine doerakken vliegen nu dus rond... met het mysterie hoe ze ooit uit de kooi gekomen zijn! ???

Kimm

haha wat een verhaal bri  ;D
dan ga je toch wel denken he  ::)

gelukkig is alles goed met de valkjes.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Saar

Heeft de kooi soms een dak wat open kan? Of iets van klepjes van voerbakjes?
Op een gegeven moment dachten chiel en ik ook dat we gek werden... We stopten Moby IN de kooi met het deurtje dicht...
nog geen minuut later zat ie OP de kooi ??? We hadden hem terug gezet, en zijn op bed naar hem gaan kijken.. Meneer duwde zich dus gewoon door de klepjes heen :o We hebben sinds die tijd het klemmetje maar dicht gedaan...  ;D

B87

Nee er zit bovenin wel een deur, maar daar kunnen ze niet uit, staat iets bovenop.
En de deur aan de voorkant was dus open.
Maargoed het is het geen vogelkooi, maar een frettenkooi, dus die zijn gemaakt zodat fretten niet kunnen ontsnappen en de deuren zijn ook veel groter dan vogeldeurtjes.
Dus is veel te zwaar om open te krijgen, dat kan gewoon echt niet.... En nee verder geen klepjes van voerbakjes enz.
Tja vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag :o

Saar

B87

Always look..

Haai meissie!
Hoe gaat het hier met je stelletje?
Beetje tammer aan het worden allebij?

xx

B87

Zo ik lees nu pas je berichtje Sanne! :o

Het gaat goed hier hoor!
Barry en Gina zijn allebei nog heel tam :D
Gina is minder aanhankelijk geworden sinds de komst van Barry,maar ach ik wist al dat dit zou gebeuren.
Gina laat zich erg graag kroelen en dat is echt een mega stap vooruit geweest, dus ik ben blij! ;D

Barry gedraagt zich steeds meer macho. Hij fluit, met zijn vleugels wijd voor Gina. Volgt haar door de kooi. En hij is overal op aan het tikken.
Ik heb er een filmpje van gemaakt.
Ook een filmpje van Gina, die het lekker vind om met de plantenspuit besproeit te worden!
Ze staan op mijn hyves, hier de links:

Barry versiert Gina!
http://brigith87.hyves.nl/album/35371506/Suzy/NXVsDqpq/video/1022037996/0/v7uZ/

Gina doucht:
http://brigith87.hyves.nl/album/35371506/Suzy/NXVsDqpq/video/1022037996/0/v7uZ/#media_navigator_1=1&media=1.1022068263.1jF9&__state__=1

Barry's donkere plekje op zijn snavel is weg en op zijn teentjes groeien ze ook langzaam uit!
Een gek ding wel bij Barry.... Hij zat net op mijn laptop en gaf 2x over, onverteerde zaadjes.
Maak mij daar een beetje zorgen om. Hij gedraagt zich verder niet anders. Heb ook meteen zijn lievelingseten gemaakt (rijst+pellets+eivoer) en hij wist niet hoe snel hij dit op moest eten.
Dus wat het nou geweest is???