Suzy(L)you & Gina & Barry!2 maart 2011 HEEFT IEMAND TIPS??HELp!

Gestart door B87, 2 januari 2009, 14:39:37

« vorige - volgende »

B87

De eerste kroel is gegeven!!!  ;D :-* ;D :-*

Barry bood zn koppie aan Gina aan, maar kreeg een pik van haar.
Vervolgens bied Gina haar koppie aan Barry aan en ging Barry haar kroelen!!

Gina is nog een beetje tegenstrijdig dus, want daarna pikte ze weer naar Barry om vervolgens meteen weer haar koppie aan te bieden :-\ Muts ;)

Net stonden ze ook met de koppies tegen elkaar. :D

Ow zo leuk om te zien!! Gina trekt straks wel bij en dan wordt het een en al kroelen ben ik bang... :-*

Dagboekje van Suzy en Gina
Suzy voor altijd in mijn hart! 31-10-'08/ 02-03-'10

Sally

Hermien

amazingleeuwtje

Heej Bri'tje, hoest met Gina en Barry en niet onbelangrijk met jou? ;)... Ga je nog wat leuks doen vandaag met dit heerlijke weer (not)  ;)..

Liefs Syl

B87

Ja dat gaat heel goed samen!
Ze lijken qua karakter veel op elkaar, zijn speels, zachtaardig en mega lief.
Barry heeft ook zo'n lief koppie, je kan gewoon niet boos op hem worden. Hij kijkt nooit gemeen of geinrriteerd, hij heeft echt iets speciaals :-*
En dat heeft Gina ook! Dus dat is wel speciaal! Suzy kon wel gemeen kijken hoor, maar was ook heel lief ;) :-*

Verder zitten ze met zn 2en vaak bij mij, met mn ketting te spelen. En anders zitten ze met zn 2en op een speeltje, spelen met een hawaii slinger ;D

Verder gaat het met mij prima hoor! Ben heel blij dat ik toch een 2e vogel heb genomen en heel blij dat ik Barry heb mogen krijgen. Want alleen met hem durfde ik het aan en dat heb ik goed ingeschat!! :D

Ik ga vandaag niets doen. Had gister avonddienst en zou in Utrecht blijven, maar mn vriendinnen belden, as usual, op t laatste moment af. Mn pa moest mij komen halen....
Dus ben behoorlijk pissed.

Vandaag tja, zit alleen thuis.... net ff koffie gedronken bij mn ouders+bosje bloemen gebracht voor gister.
Nu zit ik met Barry op mn hoofd ;D

amazingleeuwtje

Citaat van: B87 op 30 april 2010, 13:13:03
Ja dat gaat heel goed samen!
Ze lijken qua karakter veel op elkaar, zijn speels, zachtaardig en mega lief.
Barry heeft ook zo'n lief koppie, je kan gewoon niet boos op hem worden. Hij kijkt nooit gemeen of geinrriteerd, hij heeft echt iets speciaals :-*
En dat heeft Gina ook! Dus dat is wel speciaal! Suzy kon wel gemeen kijken hoor, maar was ook heel lief ;) :-*

Verder zitten ze met zn 2en vaak bij mij, met mn ketting te spelen. En anders zitten ze met zn 2en op een speeltje, spelen met een hawaii slinger ;D

Verder gaat het met mij prima hoor! Ben heel blij dat ik toch een 2e vogel heb genomen en heel blij dat ik Barry heb mogen krijgen. Want alleen met hem durfde ik het aan en dat heb ik goed ingeschat!! :D

Ik ga vandaag niets doen. Had gister avonddienst en zou in Utrecht blijven, maar mn vriendinnen belden, as usual, op t laatste moment af. Mn pa moest mij komen halen....
Dus ben behoorlijk pissed.

Vandaag tja, zit alleen thuis.... net ff koffie gedronken bij mn ouders+bosje bloemen gebracht voor gister.
Nu zit ik met Barry op mn hoofd ;D

Heerlijk om dit te lezen Bri, tjaaa Barry is vanaf dag 1 speciaal voor mij, daarom ook erg blij dat hij nog steeds Barry heet :-*..
Geef ze beide maar een dikke knuffel van ons... En neem er zelf ook 1 Bri ;)..

B87

Even een kleine update:

Het gaat prima hier! De twee kleintjes doen alles samen!
Ze eten om de beurt uit het etensbakje (heb er twee, omdat het met suzy niet ging).

En ik merk dat Gina echt veel lol heeft met Barry. Ze vliegen met z'n 2en heel veel rond. Hard en super snel. En dan net langs mijn hoofd af. Beetje oppassen moeten ze! :o Heb soms echt het idee dat ze mij eventjes pesten met zn 2en. :'( ;) Ze vliegen dan hard straks langs mijn hoofd.
Ach lol hebben ze wel ;D

Verder gebruikt Barry mijn hoofd als landingsbaan. Hij landt zo'n 50x op een avond op mijn hoofd, wil ik hem eraf halen dan gaat hij weer weg. En zo gaat het maar door!

Mn haar ziet er niet uit en mn hoofd doet nu zo onderhand zeer van de nageltjes. Helemaal omdat Gina alles na doet dus dat betekend 2x zo vaak een vogel op je hoofd!

Ga het nu proberen af te leren!

Verder zijn ze allebei afgevallen, 86 en 79 gram. Maargoed ze vliegen zich nu ook helemaal een ongeluk, dus het is verklaarbaar! :)

Ze zijn allebei dol op kroelen. Als ik Gina kroel dan komt Barry meteen erbij staan, want hij wil ook :D

Dat was het even voor nu! Ik ga weer lekker genieten van mijn lekkere stel :-*

amazingleeuwtje

Ik denk dat je een puntmuts op moet zetten Bri ;)

Serita

Ik heb er helemaal een beeld bij ik zie ze al langs je hoofd zoefen hihihi.

Hermien

Super hoor, dat het zo goed gaat! Toppie!

:-*   :-*   :-*   :-*

Larissa

Hey

Gaaf te horen dat het zo goed gaat met je vogeltjes
geniet lekker van ze

:-*

Kimm

hey bri,

geniet je nog lekker? hoe gaat het? is barry nog zo lekker knuffelig?

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Saar

Ik ben van mening dat je wel weer eens nieuwe foto's mag plaatsen ;D :P

Kimm

Citaat van: Saar op  6 mei 2010, 21:38:12
Ik ben van mening dat je wel weer eens nieuwe foto's mag plaatsen ;D :P

mee eens  :D  :D

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

B87

Haha zal mn best doen! Als Gina mn camera ziet gaat ze weg!

Zometeen  een paar foto's!