5 mei 2025, 01:44:14

8 weken oud......

Gestart door bincky, 4 januari 2009, 11:25:14

« vorige - volgende »

Anke

Hoi,
Het zou kunnen dat moeder het nu  zo druk heeft met het eitje dat ze  haar oudste jong met rust zal laten.

Het fluiten kan wijzen op een man. Maar er zijn ook popjes met fluit talent ;)
Het feit dat hij boven op moeder gaat zitten is inderdaad wel een goede aanwijzing :)
Maar daarmee heb je geen 100% zekerheid.
Het enige wat je kan doen is afwachten of... een test laten doen.
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

bincky

nou het maakt mij inprincipe niet zoveel uit of het een man of een vrouw is, ik ben gewoon nieuwsgierig, en hij/zij mag toch wel blijven.
Het is ook nooit meer de bedoeling om eitjes uit te laten komen. Ik vond dit een enorm leuke en mooie ervaring maar ook heel veel stress. Ik was steeds zo bang dat er wat zou gebeuren met het donsje, maar ik had het voor geen goud willen missen.
Alle eitjes die nu komen (dat zijn er inmiddels weer 5 geweest) vervang ik door nepeitjes. Buiten dat, als Pino een mannetje zou  zijn zou het ook niet kloppen dat moeder en zoon kindjes krijgen toch?!

ik hoop nu heel erg dat Bincky (moeder) zo druk is met het nepeitje dat ze het plukken vergeet, en dat moeder en Pino uiteindelijk lekker samen in hun kooi kunnen blijven wonen.