24 april 2024, 19:28:25

Terug van weggeweest

Gestart door Fre, 29 december 2008, 00:44:58

« vorige - volgende »

Fre

Hoi Allemaal,

Ben al een tijdje niet meer zo actief geweest hier, maar dat had zo z'n redenen. Mijn dochtertje rommelt behoorlijk met haar gezondheid, is meer thuis dan op school. Na onderzoek is gebleken dat ze steeds een griepvirus of iets dergelijks te pakken krijgt, maar is er ook wel twijfel bij ons huisdieren aantal.

Ikzelf heb heel erg last van mijn huid (eczeem) en dit is bij mij echt iets winters, maar heb zelf wel een allergie voor huisdieren, waar ik mij nooit aan toegegeven heb.

Met heel veel pijn in mijn hart heb ik de knoop moeten doorhakken om enkele vogels (valkjes, grasjes en kwartels) van ons weg te doen. Ik kon hierdoor ook even niet op dit forum komen, omdat het toch teveel pijn doet, kon er nog niet over praten. Een deel heeft al een geweldig nieuw thuis gekregen en heb nog enkele zitten die toch ook weg zullen moeten. Dan houd ik zelf nog 1 koppel valkjes over.

Vond het toch wel even netjes om iets van me te laten horen, ook al is het misschien wat minder leuk nieuws. Wellicht zal ik hier ook nog een oproepje plaatsen op het forum bij de herplaatsing.

Groetjes, Fre

bobbie

Hallo Fre,

Wat ontzettend moeilijk en vervelend voor jullie. :-\

Je kan je specifiek op vogelallergie laten testen, dan weet je het zeker.

Hoe dan ook, ik wens je veel sterkte want leuk is dit niet voor jullie.

Groetjes, Nel

Kimm

hoi fré

wat ontzettend verdrietig voor jou.
ik wens je heel veel sterkte.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010