21 mei 2025, 01:43:17

help!!!!!!!!

Gestart door Jacob, 19 november 2003, 21:00:13

« vorige - volgende »

Jacob

ik wil dus een vorstbeschermer in mijn nachthok van mijn volieren doen om het een beetje warm te houden. maar geen enkele electo winkel heeft die en weten ookniet waar je ze wel kan krijgen. wie weet waar ik er wel een kan krijgen. ik heb hem zo snel mogelijk nodig omdat het steeds kouder word.

groetjes jacob

Inger m

Hoi Jacob,
Bij grote bouwmarkten, zoals Gamma heb ik wel vorstbeschermers (kleine kacheltjes) gezien, die ik heb, is gekocht bij de vogelmarkt in Boskoop, bij de firma Heesakkers, zie www.heesakkers.nl (als goed is).
Een vriendin heeft een klein caravankacheltje staan op vorststand als vorstbeschermer in de voliere en deze voldoet goed.

Die ik heb, is bedoeld voor verwarmen van kleine ruimtes, maar ook speciaal voor vogel/ dierverblijven.

succes met zoeken!

gr inger
Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.

Paul

Hoi Inger,

Doe jij in verzekeringen  :D
Het enige wat ze verkopen op die site namelijk :-)

Ik heb nog wel een link voor je Jacob van een vorstbeschermer van 21 euro en ziet er nog goed uit ook op het plaatje :-)
http://www.bestekeus.nl/shop/product_info.php/cPath/195/products_id/1619
Maar je kan ook vorstbeschermer in Google intypen dan vind ie er ook nog meer.
De prijs valt me trouwens mee ik dacht dat ze duurder zouden zijn.

Groetjes, Paul

Inger m

Hoi Paul,
Foutje, het moet zijn: www.firmaheesakkers.com/ www.vogelbenodigdheden.com (heel veel vogelspullen...)

gr Inger
Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.

Jacob

weer bedankt voor jullie reacties

Vanessa_TC

Ik zag laatst nog vorstbeschermers in een folder van ik geloof Karwei of praxis, Gamma heeft ze denk ik ook wel hoor.

Succes

Mandy

Hmmm, ik heb gewoon een ventilator kacheltje en daar zit een antivorst stand op. Dan blaast ie af en toe warme lucht zodat de temperatuur niet onder nul komt en het water binnen niet bevriest. Heb ik toen vlgs mij bij Mikro Elektro gekocht voor 25 gulden ofzo. ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl