duidelijke foto van div mutatie graag

Gestart door Henry, 20 november 2003, 00:14:03

« vorige - volgende »

Henry

he valken liefhebbers

kunnen jullie voor mij van de volgende mutatie soms duidelijke foto plaatsen die kan ik niet veel vinden die duidelijk zijn en het gaat om de volgende mutatie
witmasker
witmasker-cinamon
witmasker-cinamon geparelde
witmasker-bond
en geelwang valkparkiet

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen want ik wil uit deze mutatie 2 valkjes zoeken maar kan niet kiezen >:(

Tara

Hoi,

een bonte witmasker is erg mooi, en een geelwang ook, dat zijn de 2 speciaalste vind ik. Nu even foto's :).

Dit is de witmasker, Tazko, die is van mij:

Dit is mijn cinnamon witkop (hij moet nog een witte kop krijgen) Pucky.

Malaia is een witmasker cinnamon geparelde, die nu bijna geen parels meer heeft op de rug. Ook een schatje van mij.

Nu wil je een witmasker bont, die zal ik moeten zoeken, want ik heb geen gewone witmasker bont.
Dit is dus een witmasker bont:

En dit is een geelwang:

(De laatste 2 foto's zijn foto's van op de fotopagina's hier op valkparkiet.com)

Zo ik hoop dat het wat duidelijker is :).

Groetjes, Tara

Andrea

Hallo,

Wat is die geelwang een mooi beestje zeg, erorme kuif heeft ie trouwens.
Ik had wel eerder van die mutatie gehoord maar ik had nog nooit een duidelijke foto ervan gezien.

Groetjes Andrea

Binkie en Sparkle

Henry

20 november 2003, 16:06:42 #3 Last Edit: 20 november 2003, 16:07:20 by mr.florida
                                 he tara

het lijkt net een lutino met een gele kop hahaha

Tara

Hoi,

hij is inderdaad erg leuk ja, en een grote kuif :). Volgens mij is het een mannetje, want normaal hebben ze volgens mij nog parels ook, en dat noemt dat nog steeds geelwang, dus erg mooi, deze foto staat op de fotopagina, daar heb ik 'm dus  van gehaald :).

Groetjes, Tara

Mandy

20 november 2003, 17:22:31 #5 Last Edit: 23 november 2003, 14:47:18 by Mandy
Dit zijn bonte witmaskers;

Dit is Kuifje;

Een bonte witmasker man met veel grijs en weinig wit zoals jullie wel zien.

Dit is Jil, een bonte cinnamon geparelde witmasker pop;

Naast haar zie je een stukje van Jut, een witmasker man. Maar vanwege de erfelijkheid is hij ws wel als een geparelde witmasker geboren, alleen zie je daar nu niets meer van.

Dit is Suske, een bont geparelde witmasker man;

Dit is Wiske, een bonte witmasker pop;

En dit is Bobbie, dat blijkt een doorgekweekte bonte witmasker te zijn waar je geen grijs meer in ziet, maar die nog wel de zwarte ogen heeft;

Hier zie je geparelde witmaskers, alleen die hier vooraan zit is een cinnamon geparelde witmasker;

En dit is Sien, mijn cinnamon witmasker pop;
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Vanessa_TC

Mooie mutaties allemaal hoor, de geelwang zie je volgens mij niet zoveel, hij is erg mooi. Hierbij een foto van Twinky een geparelde witmasker, ik weet nog niet wat het geslacht is ik vermoed een vrouwtje.  

Groetjes Vanessa

Tara

Hoi Vanessa,

wat is ie mooi zeg :). Als hij al meer dan een half jaar oud is zou ik ook denken dat het een popje is :). Ze ziet er wel nog jong uit, een mooi diertje :).

Groetjes, Tara