9 mei 2025, 19:37:03

Groningsche Valkjes

Gestart door jeroenn, 17 december 2008, 15:12:02

« vorige - volgende »

jeroenn

hallo iedereen,

ik heb wat hulp nodig.
bij lilo en stitch in de kooi zit boven in de kooi een touw over strak gespannen en dara zitten ze altijd op, maar stitch die laat lilo niet echt rustig zitten hij jaagd haar er steeds van af.
wat kan ik hier tegen doen?

hoi pita,
bedankt hoefde maar 2 uur te werken dus dat was wel mooi.
maar nog over het blok die laat ik gewoon hangen ze mogen zelf weten wanneer het eerst ei er komt.

Kimm

hoi jeroen,

hoe gaat het hier? wordt lilo nog steeds weggejaagd?

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

jeroenn

hoi kim,

ja het is vooral s'vonds al ze naar de bovenste stok gaan dan gaat stitch eerst en lilo volgt dan maar dan laat stitch haar er niet op.
maar als ik later weer kijk zitten ze weer naast elkaar, maar asl lilo beweegt valt stitch haar aan.
maar z raakt er niet gewond van dus hij doet het niet hard.
iemand hier een oplossing voor?
heb ze wel weer voor het eerst deze maand weer gesnapt met het wipwappen ;)

nou nu even naar school boeken en kluis sleutel inleveren.
en dan zwemmen met de kals 8)
en dan moet ik nog even wat spullen met me vader voor in de voliere ophalen wat extra spullen.
owja de man heeft gebeld van de voliere dat hij de wanden morgen al kan brengen ;D en dan help hij ons ook mee met het bevestigen dus de vogels gaan morgen ochtend even in het binnenhok.

groetjes jeroen

Kimm

hoi jeroen,

misschien is het een idee om een extra touw/stok ernbij in te hangen voor lilo.

veel plezier vanmiddag met je klas!

groetjes kim

*Manon*

Heej Jeroen, gefeliciteerd met het behalen van je diploma!!

Gaaf joh dat de wanden van de voliere er al zijn.... spannend ;)

jeroenn

heey manon,

heel erg bedankt.
ja de wanden zijn al binnen woensdag komt de man van de voliere ons helpen met het plaatsen van de wanden alle voor bereidingen zijn al gedaan.
de man zou eerst zaterdag komen maar hij was ziek :( kan gebeuren.

de valken waren allemaal al mooi binnen kregen we het telefoontje dat hij ziek was konden ze allemaal weer naar buiten en kregen ze een douchen.

heey kim,

ik heb een extra stok gekocht en een grote ring en nu maken ze geen ruzie meer wie waar kan zitten ze zitten nu gewoon mooi tegen elkaar aan.
en ze vinden de ring helemaal geweldig.
ik heb ook slecht nieuws het gaat niet zo goed met monster.
hij ademt heel zwaar en hij is helemaal niet fit.
we hebben al contact op genomen met de VA en we moesten monster direct in een andere kooi zetten en in een andere kamer zetten.
we kunnen morgen direct om 8.20 naar de VA hopen dat het niet erg is :-\

met lilo en stict en noa gata het ook heel goed ze vliegen nu lekker rond lilo en stitch zijn in hun rui geweest en al hun veren zijn er weer dus ze kunnen nu lekker goed vliegen lilo heb ik zover gekregen dat ze op mijn handen durft op testappen maar bij stitch gebruik ik gewoon zijn vaste stok dan stapt hij zo op.
lekker met de ramen open vinden ze heerlijk wij hadden nog volieregaas over en ik heb daar een paar latjes voor gemaakr dat de ramen open kunnen dus nu zitten ze lekker tegenieten van de wind.

het kan zijn dat zommige zinnen niet kloppen heb dyslectici.

M.V.G Jeroen Metus

•=Bonnie=•

Gefeliciteerd met je diploma.   Dat van die extra stok was een goede tip, fijn dat het ook direct geholpen heeft. :)

Succes met monster!

jeroenn

heey bonnie,
heel erg bedankt.

ik ben net met monster en zijn reiskoffer naar de VA arts geweest het was om de hoek dus ik kon makkelijk lopen.
ik heb daar 40 a 60 min zitten wachten mocht er wel bij zijn ze dachten eerst dat monster een een schimmel had omdat hij zwaar ademde.
maar naar lang onderzoek waren ze er toch uit gekkomen hij heeft de MEGA BACTERIE.
wij krijgen fungizone (ik weet niet hoe je het schrijft het flesje staat beneden) we moeten dit direct in zijn snaven doen de eerste keer is al gebeurd bij de VA.
maar hopen dat het  snel over gaat.

GR. Jeroen

Jacky

Hoi Jeroen.

Ik hoop dat het snel beter gaat met Monster.

Ik ben benieuwd hoe je voliere er uit komt te zien. Ze komen in ieder geval mooi ruim te zitten :)

Anke

Hoi Jeroen,
De megabacterie, dat is schrikken :o :o
Hopelijk slaat het medicijn goed aan.
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kimm

ojee jeroen, dat is niet leuk!!! houdt hem maar goed in de gaten en ik hoop dat het gauw zijn werk gaat doen.

fijn dat het probleem is opgelost  :D

beterschap voor monster!

groetjes kim

Marian

Hoi Jeroen,

Ik hoop dat Monster gauw weer beter wordt. Je hebt al goed voor hem gezorgd :D
Joh, en dat je dyslexie hebt maakt niets uit, jij hebt weer andere kwaliteiten ;)

Groetjes, Marian

Kimm

vind ik ook marian! en jeroen, ik kan alles lezen hoor, ik snap het heus wel wat je schrijft  ;)

jeroenn

het kim en marian,

heel erg bedankt :D
gelukkig snappen jullie wat ik bedoel.
met monster gaat het nog steeds het zelfde.
ik hoop dat hij snel wat beter word.

Saar