21 juli 2025, 00:12:42

Groningsche Valkjes

Gestart door jeroenn, 17 december 2008, 15:12:02

« vorige - volgende »

Kimm

hoi jeroen,

leuk, gefeliciteerd met eitje 2 :D
veel geduld hebben met stitch, zoals ann al zegt dan komt het zeker goed. niets forceren ;)

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

jeroenn

dankje kimm,
nee dat zou ik zeker niet doen.
ik ben ook heel blij met de 2 eieren ik hoop dat ze bevrucht zijn. ;D

Anke

Hoi,
Eitje 2 alweer.
Gefeliciteerd!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

jeroenn

dankje anke,

het eerst eitje is bevrucht het 2e eitje kon ik nog niet goed zien misschien morgen wel.
en mijn vader wil ook een ander koppel vogel in de volière stoppen welke raden jullie aan geen grasjes.
en ons 2e koppel is ook besteld ze zijn alle bij handtam het is een latino koppel.
dit koppeltje komt als de andere valkjes zijn uit gevlogen, want dan gaan de jongen naar binnen om hand tam ze maken en dan krijgen ze nog pap.
en we houden er zelf ook 1'tje voor monster.
de nieuwe kooi moet even op zich wachten want ik ben binnen kort jarig en dan kan ik misschien een hele mooie kooi kope

groetjes Jeroen   

Kimm

hoi jeroen,

wow wat leuk dat het eitje bevrucht is. spannend voor je hoor!
en gauw jarig? nou ik hoop voor jou dat je na je verjaardag een hele mooie kooi kan kopen hoor! dat zou ik super vinden voor jou :D

groetjes kim

jeroenn

update:

ik heb net gekeken er toen lagen er opeens 3 eieren ik heb ze allemaal even na gekeken( me vader dan)
en er waren 2 bevrucht en de andere kan ik pas dinsdag of woensdag zien.
ik was zo blij en d ouders doen het ook super ze broeden alle bij heel goed.
en kan iemand mijn vraag beantwoorden welke vogels er nog meer in een volière kunnen met valkjes.
het was vanmiddag heel gezellig bij ons inde woonkamer coco,lilo,stitch en monster waren alle bij los beneden omdat alle kooien werden grondig schoon gemaakt. lilo ging lekker metstitch kroelen en toen ging stitch heel mooi voor lilo fluiten.
en onster hielp mij en me moeder mee om de kooien schoon te maken en coco die praatte alles bij elkaar.

hoi kim,

ja ik ben op de beruchte datup 1 april jarig jaja het is geen grap.
ik hoop dat ik veel geld bij elkaar haal voor een nieuwe kooi en misschien wel een nieuwe laptop z'n eee pc 901 ik had er eerst  ook 1 maar die is kapot gegaan en hij is wel handig voor op school.

en wat vinden jullie van een tuigje voor monster is het zielig of niet?
onze kat had eerst ook een tuigje omdat hij bij ons net was en ten was het heel mooi weer.
maar dat is denk ik ook anders. 

Anke

Hoi,
Wat goed alweer een ei ;D
Leuk hoor al twee bevrucht!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi hoi;, leuk zeg nog een eitje , gefeliciteerd met het derde eitje en de twee bevruchte al , gaat goed daar ook , grtjs Ann

jeroenn

hallo allemaal,

hier weer ven een update het is gebleven bij 3 eieren, maar wel 3 bevruchte eieren ;D
ik denk dat de eerst rond 4 april uit komt :D
ik heb er nu al zin in en dan vier ik me verjaardag ook nog eens dan is het dubbel feest.

maar kan iemadn nog antwoord geven welke vogels er nog meer in een voliere kunnen bij de valkjes?

Kimm

hoi jeroen,

wat spannend hier zeg!!!
4 april dat is al snel zeg.
ik kan je geen antwoord geven op je andere vraag.

groetjes kim

jeroenn

groot nieuws stich is  heel even in het blok geweest ;D
ik ik zit met een dikke bick smile dit te typen ;D
ik verkend nu alles in het blok.
dit word een top jaar voor mij en me vader.
eerst lana en pip en nu lilo en stitch ;D

jeroenn

nou lilo en stitch gaan er nu helemaal voor.
ze wouden al wipwappen alleen bewoog lilo iets teveel toen gleed stitch er van af :P
lilo ging helemaal voor over gebogen zitten zodat stitch er op kon gaan en ze maakten piep geluidjes.
het is du stoch nog goed gekomen met mijn 2 schatjes ;D
nu nog een vriendin voor monster vinden en is hij ook weer blij maar nu is hij nog even mijn vriend.
ik heb voor 1 van de eitjes van lana en pip ook al een huisje mijn vriendin heeft vroeger ook grasjes gehad en zij wou graag nog een vogel en nu mag zij er 1.
en ze koopt er 1 bij ons :D

Overseer

Hallo,

ik heb net even je leuke boekje gelezen.
Wat ik begrijp is dat Lilo en Stich niet naar de voilere gaan of heb ik het verkeerd?

En wat voor vogels zou je willen in je voilere erbij, ik heb wel vaker gehoord dat het kan met rosella's.

Groeten

jeroenn

hallo Overseer,

nee lilo en stitch gaan niet in de voliere daar zitten momenteel alleen nog maar lana en pip met hun 3 eieren.
ik heb binnen nog 3 valkjes dat zijn lilo stitch en monster en die gaan ook niet naar buiten.
wij willen in onze voliere allemaal vogels die tam kunnen zijn en met valkjes goed kunnen op schieten ook in het broedseizoen.
en wat leuk dat je in mijn boekje hebt gelezen.

groetjes jeroen

Overseer

Hoi,

Ok,
Maar kan je misshcien ook wat foto's van je valkjes neerzetten ben wel beetje benieuwd:P

grt