5 mei 2025, 05:42:04

Pino 10 gram afgevallen

Gestart door bincky, 12 december 2008, 09:47:40

« vorige - volgende »

bincky

mijn Pino van 4 1/2 week oud woog ruim een week geleden nog 90 gram, toen is hij/zij teruggegaan naar 80 gram. net heb ik Pino gewogen en weegt nu nog maar 70 gram. Pino wordt sinds ongeveer 2 weken alleen door de moeder gevoerd, papa was zo agressief dat hij niet  meer bij moeder en kind kon blijven. Moeder geeft wel een aantal keer per dag voeding, en Pino eet/speelt al een beetje met zaadjes/eivoer

Mijn vraag is: moet ik Pino nou bijvoeren?en zo ja met wat?

bobbie

Hoi hoi,

ik snap je zorgen. :-\  Al beweegt ie nu waarschijnlijk veel meer, bij elkaar 20 gram afvallen (90 naar 70) is best wel veel lijkt mij.

Ik denk dat je vraag goed op zijn plaats is onder het hoofdje "kweken" of "handopfok".  Misschien dat je vraag straks verplaatst wordt naar de plek waar vooral  de mensen vaak lezen die affiniteit met dit onderwerp hebben.

Als je hem bijvoert zou ik hem zeker niet volproppen maar halfvol zodat ie zeker nog bij moeder gaat bedelen.

Maar. ...... wacht even meerdere reacties af. Ik heb al een tijdje niet gekweekt en andere mensen wel dus die zitten er nog middenin.

Hoe dan ook: succes, Nel :)