28 maart 2024, 20:27:39

Basje

Gestart door Jurriaan, 14 december 2008, 17:33:03

« vorige - volgende »

Jurriaan

Vannacht is mijn lieve Basje overleden, na een op het oog kortstondig ziekbed en na acht jaar bij mij geweest zijn en gedurende die periode lief en leed te hebben gedeeld. Vrijdagmiddag stelde de vogelarts de diagnose 'maag- en darminfectie' - het ging toen al heel slecht met Basje. Lusteloos, slecht eten en drinken, extreem knuffelig....Achteraf bezien had ik het al veel eerder waargenomen, dat wat afwijkende gedrag, maar ik heb de natuurlijk de klassieke fout gemaakt de signalen niet goed te interpreteren en door drukte de boel te boel te laten. Warmtelamp, anti-biotica en handmatig bijvoeren, het heeft geen resultaat meer mogen hebben, anders dan dat ie vrijdag en zaterdag heerlijk bij de lamp heeft geslapen, omringd door pallets, waarvan ie af en toe nog een hapje nam. Hij sliep vannacht bij mij, maakte nog wat herrie gisterenavond en is toen in ieder geval op het oog rustig en vredig ingeslapen. Vanmidag heb ik hem in de tuin begraven, en een boompje boven zijn grafdoosje geplant.

Ik ben er zo kapot van.

Caroline





Heel veel sterkte met het verlies van je maatje.  :'(

Rust zacht, lieve Basje.  :-*



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anke

Hoi,
Heel veel sterkte met het verwerken van het verlies van Basje!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

bobbie

Ach jeetje, wat in en in triest. :'(

Heel veel sterkte.

gr. Nel :-\

Jurriaan

33 en de hele dag janken

Kimm

hoi ,

ik wil je ontzettend veel sterkte wensen met het verlies van jouw lieve basje :'(  :'(

rust zacht lieve basje  :-*

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Hermien

Wat heb je dat allemaal keurig verwoord. En wat zal Basje het fijn gevonden hebben om vannacht bij jou te mogen slapen. Was er tenminste iemand bij hem op zijn laatste reis.

Sterkte met het verlies.

lynette

Hoi

Ik wil jou heel vee sterkte wensen met je geliefde Basje.

Groetjes Lynette


Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Jurriaan

Dank jullie wel allemaal voor jullie bemoedigende woorden. Het valt allemaal niet mee moet ik zeggen.

Nu maar bekijken of ik wel een nieuwe wil (en zo ja, dan denk ik twee).

Kaatje

Hoi Juriaan,

Ook ik wil je ontzettend veel sterkte wensen met het verlies van je lieve Basje ! Wat kan je vreselijk veel om valkjes geven en ik kan me dan ook heel erg goed voorstellen dat je niks anders dan aan Basje denkt !

Het zijn maatjes voor het leven en als daar ineens een eind aan komt dan komen er tranen, hoe oud je ook bent !

Hou je haaks !

Groetjes, Karin

jeroenn

hoi

heel veel sterkte met het overlijden van basje :'(
ik vind het altijd zielig als een valkje of ander dier overlijd.

groet Jeroen

Jurriaan

15 december 2008, 19:46:30 #11 Last Edit: 15 december 2008, 19:50:27 by Jurriaan
Nu weer thuis van mijn werk en mijn grootste vrees wordt bewaarheid: wat is het is hier stil  :'(

Wat mis ik mijn mannetje toch  :'( :'( :'(

Wat mis ik het geschreeuw als ie mijn auto de oprit op hoorde rijden. Wat mis ik het gebedel om pasta of rijst. Wat mis ik dat ie in de boekenkast achter 'zijn' bloempot zijn holletje heeft en dat met hand en tand bewaakt. Wat mis ik het getrippel over de vloer, van hot naar her. Wat mis ik zijn 'achteruit-inparkeren' naar een plekje achter de versterker  :'(

rabaman

15 december 2008, 20:10:48 #12 Last Edit: 15 december 2008, 20:12:37 by rabaman
Heel erg gecondoleerd met het verlies van je valkje.
8 jaar is echt nog jong. Mijn moeder heeft een valkje van 18jaar, en ik mag er niet aan denken dat ie dood gaat.
Ikzelf (en mijn vriedin hebben een valkje van 6 maanden). Ik krijg al tranen in mijn ogen als ik eraan denk dat met 1 van de 2 iets moet gebeuren...  :'( :'( :'( Ik ben er 38 en ik zou het ook heel triest vinden

Hopelijk neem je terug opnieuw een valkenvriendje, want ze zijn echt wel enorm lief. Ik ken er nu 2 en alle 2 zijn ze lief op hun manier.

Nog veel sterkte... Raoul

Kimm

Citaat van: Jurriaan op 15 december 2008, 19:46:30
Nu weer thuis van mijn werk en mijn grootste vrees wordt bewaarheid: wat is het is hier stil  :'(

Wat mis ik mijn mannetje toch  :'( :'( :'(

Wat mis ik het geschreeuw als ie mijn auto de oprit op hoorde rijden. Wat mis ik het gebedel om pasta of rijst. Wat mis ik dat ie in de boekenkast achter 'zijn' bloempot zijn holletje heeft en dat met hand en tand bewaakt. Wat mis ik het getrippel over de vloer, van hot naar her. Wat mis ik zijn 'achteruit-inparkeren' naar een plekje achter de versterker  :'(


hoi hoi,

ja dat doet erg zeer. :'( ik weet wat het is. het heeft tijd nodig. en dan zal het een plekje krijgen hoor.
nogmaals veel sterkte hoor.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Karin

Heel veel sterkte met dit grote verlies  :'( Ik kan me voorstellen dat het ineens stil in huis is  :-\
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves