17 mei 2025, 17:48:00

Mogen ze ook brood?

Gestart door Nancy18, 13 december 2008, 12:21:45

« vorige - volgende »

Nancy18

13 december 2008, 12:21:45 Last Edit: 13 december 2008, 15:24:49 by Sanna
Hallo allemaal,

Ik heb even een vraagje. Mogen de valkparkieten ook brood hebben? Ik heb namelijk eentje die van alles wilt proberen. En die pakt het gewoon af. Bijvoorbeeld als we koffie gaan maken en op de koffie doen we slagroom. En dat pakt ze eraf.

Vandaar me vraag ook.. Of ze ook brood/geroosterd brood mogen.

Ik hoor het graag van jullie.

Anke

13 december 2008, 12:24:27 #1 Last Edit: 13 december 2008, 15:25:01 by Sanna
Hoi,
Ja hoor valkjes mogen ook brood.
Let alleen wel op dat het brood wat jij eet ook beleg heeft (en boter) wat dan weer niet goed is voor je valkje.
Dus als jij een boterham eet geef je valkje dan een stukje brood met niks er op :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Nancy18

Oke dan weet ik dat. Ik had al stiekem al een klein stukje korst gegeven :P.. en toen dach ik later onee dat mogen ze niet. Maar dat mag wel. Gelukkig... 

We hebben 1 valkje die altijd alles wil proberen :P maak niet uit wat het is:) GEK BEEST!

christa

heerlijk zo n gek beest die wil ;D .die van mij wil alleen maar pap met eivoer! ???
groetjes en veel plezier met je valkjes!! ;)

Kirsten

Hoi,

Ik leg meestal een boterham een tijdje op de aanrecht. Hij wordt dan wat harder, wat ze erg lekker vinden.

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

GiddyUp_

Hier wordt het brood wat gedroogd (voor de konijnen)  :D
& als ik dan wat brood geef aan de bende valkjes,
laat ik het brood wat weken in water.  :)

Daar zijn ze héél blij mee! ;D

marie

Dus ze mogen ook niet gedroogd brood eten?
!!!Flip!!!

Elles

ja hoor!
Kip, mijn valkje eet altijd met mij mee! maar kijk idd uit met beleg;)

nita_forever

Haihai
Mijn jongens lrijgen elke morgen standaard een broodkapje zonder beleg. Deze maak ik even nat onder de kraan, werkt dan als een sponsje, en dan geef ik hem aan ze. Ze vinden het heeeeeeeeerlijk! Zodra ze me aan zien komen met het broodje zijn ze al gek!
Gedroogd vinden ze inderdaad ook erg lekker, ze eten ook graag droge creackers.
Veel plezier!
Groetjes Annita en mijn kanjers!
Groetjes Annita
en mijn kanjers: Chico en Mike