20 juli 2025, 12:49:42

* ARTI en MIJS *

Gestart door Always look.., 26 november 2008, 16:42:12

« vorige - volgende »

Caroline

Sorry, door een niet goed functionerende laptop lees ik ook meer dan dat ik kan schrijven.

Maar ik kom je  toch even een dikke knuffel brengen .... sterkte meis en heel veel beterschap voor je mannen.

:-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

hilde

ik weet hoe jij je voelt heb het ook aan de hand meet dat nieuw tam koppeltje  er brand s'avonds ook lichtjes een lichtje maar dat helpt ook niet .weet ook niet waarvan ze schrikken .heb tans ook een albino en een lutino in dezelfde plaats en die hebben het niet .raar maar waar. weet ook niet wat te doen.
dus ik weet wat jij meemaakt.

Bello

Kom ff neuzen hoe het hier met je valkjes gaat.....

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Always look..

Haai Dorothé,
Met de mannen gaat het op de paniek aanvallen na erg goed hoor :)
Arti mist aan zijn beide vleugels de vliegpennen..
Al zijn die inmiddels weer goed aan de groei  :D
En Levi.. Het is zo'n sjansbal! is echt heel de dag aan het fluiten en kussies aan het uitdelen!

Wel hebben ze op het moment steeds wat ruzietjes over de voerbak, de schommel, de stokken waar ze op zitten...
Wordt dus tijd om alles weer te veranderen in de kooi  ;)

kuskus!

Always look..

Inmiddels wéér een maand geleden hier in het boekje..
En weer iemand overleden, 20 jaar, genoeg van t leven  :'(
Nooit zou ik jou vergeten lieverd, in mijn hart leef je verder!
'T zit hier echt ff tegen allemaal..

Ik hoop dat ik er samen met m'n dierbaren in 2011 een veel beter jaar van kan maken en natuurlijk hoop ik dat voor iedereen hier!

Met de voogs gaat het daar in tegen SUPER, De dagelijkse ruzietjes lijken nadat ik ze beide kooi arrest gaf over te zijn  :)
Het was zo erg dat als ze bij me zaten ze elkaar steeds aanvlogen en zaten te bekvechten..
Tot ik er genoeg van had, heb ze opgepakt en de kooi in gezet, ze zoeken het maar ff uit  :-X
Gister zaten ze beide weer bij me en kon Arti kroelen zonder mopperen van Levi en ook leev kon ik aandacht geven zonder een boze Arti..
Eindelijk was het weer gezellig de 2 bij me te hebben  ;D

Ook de paniek aanvallen van Arti lijken (even afkloppen) weer verleden tijd, zijn vleugeltjes zijn weer lekker lang en ook het vliegen gaat hem weer goed af!.....
Al moet ik toegeven dat Arti het veel gezelliger vind om ergens te gaan zitten, koppie iets scheef en maar naar mij kijken, de lieverd!  :-*
Ik denk gezien het ruzieen steeds dat ook de paniek kwam doordat ze elkaar niet met rust konden laten maar zeker weten doe ik het nooit natuurlijk ;)

Nou eventjes IN en OM de kooi schoon maken verwennen ;D
En dan hoop ik jullie snel weer te zien en spreken in mijn boekje tot ziens!!

kus kus kus

Saar

Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Always look..

patty_dordtse valkjes

Ik wens je een gelukkig en een gezond 2011 toe.

Veel liefs van mij
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Caroline

Hey meis, allereerst nog de beste wensen voor het nieuwe jaar.

Door de problemen met mijn ouwe laptop heb ik overal erg weinig gereageerd, ook hier.  :-[

Nu ik mijn nieuwe eindelijk heb ga ik je weer ouderwets volgen.  ;)

Liefs Caroline

PS. kusje voor je 2 knappe mannekes.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Bello

Kom hier ff binnenwaaien.

Hoe gaat het met je valkjes? en de rest van je diertjes?
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Always look..

Haai haai allemaal!

Tijd voor 'n update!

First of all: De mannen zijn al weer wat slanker geworden, Of naja Levi is weer op zijn oude normale gewicht en Arti nog 10 gram te gaan dan is hij ook weer "slank" heel gek is het niet omdat Arti nog niet zijn hele pennen terug heeft vliegt hij ook niet en eten kan die vent wel..
En zoals vast iedereen weet hier is dat als je wel veel (lekker) eet en niet beweegt je dan langzaam steeds een beetje zwaarder wordt..
Dus het wordt zijn dat ook Arti weer wat actiever gaat doen!

Verder gaat het hier met de mannen gewoon goed hoor ze hebben een soort van haat liefde verhouding, kunnen niet met maar ook niet zonder elkaar, Het lijken wel Puber jongens ;)
Ze zijn heel de avond bezig met kijken wie de baas is en testen hoever ze bij elkaar maar ook bij mij kunnen gaan en ik...
Ik lach ze alleen maar uit :P

Om een voorbeeld te noemen:
Ik ging begin deze avond bij de kooi zitten, beetje babbelen, kussen en fluiten naar de jongens en als ik daar dan zit eindigt er een zitstok aan de kant waar ik zat..
Daar gaan ze dan beide zitten en klimmen en struikelen over elkaar heen om allebei tegen de tralies (en dus op de minste afstand van mij) te kunnen gaan zitten, wat je dan dus ziet is eerst Arti dan een hoop geklungel dan Levi etc etc geloof me je lacht je kapot!
Maar om het voor beide boy's leuk te houden ben ik verplaatst naar een plek waar ze beide konden "hangen" en niet meer zitten en toen was de 2e strijd daar...
Arti zei heel lief, hey birdy waar Leev op reageerde door heel hard, Fietvieuw, te fluiten en steeds als de ene iets liefs deed floot de ander daar kei hardt doorheen tot de ander stil was en dan kreeg ik weer lief gefluit te horen...
Maar verder zijn ze helemaal niet jaloers op elkaar hoor, en ik maar lachen..
Uitlachen wel te verstaan ;)

xxx Sanne en de jaloerse Pubers!

Saar

Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd :-*

Caroline

Gefeliciteerd!!!  :D

Ik hoop dat je een hele fijne dag hebt gehad.

Liefs Caroline  :-*

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Always look..

Heei Lezers van dit erg saaie dagboekje...

Kan wel weer zeggen ik schaam me diep en ik had er meer moeten zijn maar dit keer vind ik het wel okeei dat ik er zo'n tijd niet was, Familie gaat nou eenmaal voor een dagboek.
En nou Opa weer thuis is (na zijn herseninfarct) kan ik mijn tijd bij hem weer wat beter verdelen en hem ook overdag bezoeken en dus weer gaan proberen mijn dagboekje weer wat vaker op schoot te pakken en weer gaan schrijven,  jullie weer vertellen hoe het met mijn mannetjes en mij gaat!
En sowieso weer wat meer tijd doorbrengen met mijn mannetjes!

Vergeven jullie het me dat ik er een tijdje niet was?

01/01/11   Tot en Met   16/05/11

Inmiddels in een sneltreinvaartje alweer een behoorlijke tijd van het jaar er op zitten,  in januari met mijn gedachtes op nul toch maar weer het nieuwe jaar positief begonnen..
Best moeilijk hoor na een hoop gedoe maar het lukte me redelijk, vond het moeilijk positief te zijn maar als je dan 's avonds weer lekker met de mannen zit kom je steeds weer lekker tot rust!
Wat zijn het toch een schatten he!
Ook zijn de mannen tegenover elkaar weer lekker relax, niet meer steeds de ruzies om (in mijn ogen) niks,natuurlijk blijven ze lekker gewaagd aan elkaar maar t is toch anders..
Ze zoeken elkaar meer gezellig op en mokken doen ze alleen.. dat zou het zijn..

Begin februari werd de angst die ik had, *Opa is de volgende*  werkelijkheid hij was inderdaad de volgende maar.. "Onkruid vergaat niet zomaar" na een tijd knokken is Opa weer grotendeels oke.
Maar door dat alles heb me de laatste tijd niet heel veel bezig gehouden met de extra dingen voor Arti en Levi, ben een paar keer wezen douchen met ze, De kooi een keer helemaal verbouwd nieuw speelgoed voor ze gekocht maar niet meer hele avonden uit de kooi..
Maar vanaf vandaag wordt alles voor Arti en Levi weer beter!
Oopie is thuis dus nou kan ik hem ook overdag bezoeken in plaats van alleen het vaste bezoekuur in de avond en dus probeer ik de avonden zo veel mogelijk vrij te houden voor mijn kroelkoppen, dat hebben ze wel verdiend!

Ik ga beginnen met ze een lekkere douche te geven, dan zet ik ze te drogen op hun eigen schap en wanneer zij dáár staan ga ik van hun kooi weer eens iets leuks maar vooral anders maken, daarna nog even kijken of ik wat mooie foto's van die 2 kan maken en dan toch maar weer de kooi in..

xxx Sanne Arti en Levi