19 juli 2025, 22:15:06

* ARTI en MIJS *

Gestart door Always look.., 26 november 2008, 16:42:12

« vorige - volgende »

hilde

Citaat van: Always look.. op 11 januari 2010, 15:14:27
Jah ik heb het hem 100x verteld maar hij wil schijnbaar niet luisteren..  :o >:(

das heel jammer nu je hem niet kan houden .

Marian

En nu? Heb je een plekje voor de haan gevonden? :-\

Groetjes, Marian

Always look..

:'( Nee nog niet.. Moet ook toegeven dat ik niet heel hardt aan het zoeken ben..
Ik vind um zo'n lieverd..

zucht..

Creatura

Hey Sanne,

Wat schattig dat Levi de sluitingen van de speeltjes elke keer openmaakt ;D Toch nog best knap van hem vind ik 8)

En oh, dat is balen, dat je je haan weg moet doen :( Waarom kan ie niet blijven dan? Omdat er al een andere haan is?

xx Renske

Always look..

Ja is ook wel knap van leev  ;D

De haan moet dan weg omdat wij in een kleine (de kleinste hier in de ongeving) wijk wonen en de achtertuin op een hele boel andere grenst en een haan maakt gewoon herrie  :-X (vinden buurt beoners dan he...)

xx

Creatura

Oh ja, dat is kl*te joh :( Hij is dus al aan het kraaien geslagen?

Always look..

Jah hij heeft eergister het eerst gekraaid.. (nog wel ik het binnenhok dus veroorzaakt nog geen overlast) maar baal enorm! Maar bij deze mocht er iemand een plekkie hebben voor een (hele lieve, witte) Wiandotte haan... ::)

Verder zijn de mannen hier nu een behoorlijke rommel aan het maken.. moet der echt iets op bedenken hoor..
Tussen de opvangrand en de bodem van de kooi zit een cm ruimte en die 2 hebben gehoorlijk platvoeten dus elke stap op de corbo schoppen ze ook een een aantal korrels uit de kooi..
Lang leven de stofzuiger zeggen we dan maar he ;)

xxx

Creatura

Hey,

Een wyandotte haan; ik heb het even opgezocht. Zal een mooie haan worden joh :) Maar balen dat hij kraait. Ja, dat zal alleen maar erger worden natuurlijk. Had je maar een boerderij hè ;)
Ik zou graag je haan overnemen, maar ja, ik woon anti-kraak, en ik denk dat ze het eigenlijk al niet zo heel cool vinden dat ik nu drie valkparkieten heb (en ook nog twee aquaria trouwens ::)).  8)
Je vindt vast wel een leuk baasje voor hem.

Ah ja, mijn birdies maken er ook een bende van hier. Heb je net gestofzuigd (stofgezogen? :P), en dan ligt er alweer van alles. Ik kijk er maar een beetje doorheen :) Al die poep overal is ook niet zo lekker trouwens. De vloerbedekking krijgt het te verduren, en niet te vergeten mijn banken. Mja, gelukkig is het best makkelijk weg te krabben als het eenmaal droog is, dat scheelt ;)

xx

Always look..

Het is al een hele mooie haan  ;) hij is van mei 2009 dus heeft al zijn grote bereikt.

Ik denk idd dat ze er daar niet blij mee zijn als je ook nog een haan in huis neemt  ;D
Ik heb ook een Aquarium trouwens  ::) Net baby slak etende slakken ontdekt  ;D die zijn LIEF!

En de Rommel die de voogies maken daar let ik ook niet echt op.. Wel als ik net alles schoon gemaakt heb.. En dat was het geval vandaag. :-\
Maar ook hier ligt de inmiddels omgedoopt tot VOGEL schap al vol met poepjes, moet zeggen dat ik niet op die schap kan kijken (halve meter van me plafond, boven me bedje) dus stoor me er niet aan als daar poepjes liggen  ;)

Slaap lekker voor strakkies! xx

Marian

Heerlijk die verhalen over poepjes ;D
Zo lekker herkenbaar... ;)

Always look..

Idd dat zal iedereen hier wel herkennen  ;)

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

*Manon*

Poepjes....stof... het hoort er allemaal bij!

Jammer dat je haan een haan is.... ik vind het smorgens wel gezellig als ik een haan hoor kraaien, het heeft wel iets vind ik, maar ja... als je daardoor last met de buren krijgt, is de lol er snel af.

Jammer hoor, ik hoop dat je snel een fijn huisje voor hem vindt!

Fijn weekend!!

Groetjes Manon

Bello

Hoi Sanne

Kom weer eens even in je boekje neuzen....

He wat jammer van je mooie haan... is er op de kinderboerderij geen plekje voor hem? is zo'n mooi beestje.

hihi valkjes die geen rommel maken volgens mij bestaan die niet ;D

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Always look..

17 januari 2010, 17:28:05 #929 Last Edit: 17 januari 2010, 17:29:42 by Always look..
Nog een weekje en dan ga ik de mannen is verwennen met een bakje groen..
Kijken hoelang het duurt voordat ze me creatie kaal hebben ;)

Heb van de week een "bami bakje" gevult met een mengsel van zand en zaadjes (gewoon grof parkieten zaad) en het gaat goehoed!
Binnen 2 dagen waren de zaadjes gekiemd en nu al uitgegroeid tot een bak vol sprieten van 7 cm lang..
Ben benieuwd of ze het gaan toetakelen :P

Ik probeer voor de mannen toch iets meer aan regelmaat te doen.. In de hoop dat ook Levi ophoud met het gillen.
Ze mogen nu echt alleen na het avond eten uit de villa de rest van de dag vermaken ze zich in de kooi prima en als ze stil zijn krijgen ze natuurlijk tussendoor wel een kroel en kus ;)

De haan... hij is nog steeds erg stil (gelukkig) maar nog wel opzoek.. denk dat hij ook maar MP op gaat :(