20 juli 2025, 08:14:30

* ARTI en MIJS *

Gestart door Always look.., 26 november 2008, 16:42:12

« vorige - volgende »

amazingleeuwtje

Bello

hmmm

fijn he om een kroelmoment met je valkjes te hebben.

;D ;D

Dat niet stilzitten voor een foto te maken heeft Levi van Catka, daar hebben we ook niet veel foto's van omdat ze niet stil wil blijven zitten.

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Hermien

Goofy hier zit altijd meteen te azen op het koordje van de camera. Met als gevolgd dus dat hij daar meteen bovenop komt zitten. Ook niet handig als ze net keurig op een rij zitten en ik even een plaatje wil schieten. Voordat ik dus iets kan doen moet ik eerst dat koord ongezien in mijn hand wegmoffelen.....

Wat een heerlijke kroelfoto's, meid.

Geniet maar lekker van ze.

Always look..

Idd Renske, als je dan al model BENT dan ben je dat elke dag en elk moment! Wel grappig om te zien hoor haha
Vandaag ook hij was zo lekker aan 't spelen wil ik een foto maken (en deed het al stiekem) naja hij zag het draaide zich meteen naar me toe.. Weer mislukt...  ::)
xx

Mijn kerst was gezellig hoor Marian, hoe was die van jou?
En ben mega blij met mijn kerst kado, ze schreeuwen nog af en toe maar dan ook maar heel even... Gaat gelukkig beter nu!
Heb trouwens wel een paar goede foto's van leevje hoor poserend maar meer halve foto's  :-\ Hopen dat ik vanacht een beetje slaap...  :-[
xx

Jaaaaa Hilde, Je hebt me een scheetje mee gegeven! xx

Uuhm Sylvia... De kroel foto's zijn Arti, weet niet of je die bedoelde hoor.. ???  xx

Jah Dorothé het is heerlijk die momenten met Arti, probeer het bij leev ook wel eens maar die kan ook daar niet rustig voor gaan zitten.. Wel krijg ik elke keer als ik langs hem loop een zoen  :-* (kus geluidjes) en dat maakt heel je dag goed!
Levi heeft het dus niet van een vreemde dat wandelen hele tijd  :P xx

Ik zal het aan Arti door geven Caroline, gaat ie vast nog beter zijn best doen  ;) xx

Jaaa Hermien.. HET koordje... Arti vind die ook altijd geweldig, dus ik frommel hem van te voren al weg in mijn hand  :D En als ik een foto shoot hou dan haal ik hem er af om vervolgens rond de 200 foto's te maken  :o
xx

Always look..

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Marian

Hoi Sanne,

Ik wens jou en alle lieve mensen om je heen, alle goeds, geluk en gezondheid voor 2010 toe! :-* :-*

Liefs, Marian

Marian

Bello

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Always look..

Hallo Allemaal..
Even een berichtje vanaf hier ;)
Alles is hier goed verlopen, Of naja, Met de voogies dan..
Arti is een super relaxte vent die zich totaal niet druk maakt om wat er buiten gebeurd en mede daardoor is Levi ook lekker rustig gebleven! Wel waren ze aan het roepen.. Naja als dat alles is... Toch?! Zij zijn super het nieuwe jaar in gegaan!  8)

Verder was Pukkie hier vanmorgen al in paniek toen ik weg ging.. Dat doet me pijn hoor der dat alleen te moeten laten.. En toen ik terug kwam van me werk was mam der kwijt?! :o
Nah Okeei ze wist dat ze binnen was maar waar, geen idee...
Dus ik ben de hond gaan uitlaten moet zeggen dat hij er heel rustig onder is en heerlijk zijn ronde gelopen heeft en daarna snel Pukkie gaan zoeken..
En heb der gevonden hoor :D Ze lag onder mijn bed helemaal achter in de hoek met ogen zo groot als pingpong ballen...  :-\
Ik heb der bij me gepakt en getroost en heel zachtjes begon ze wat te spinnen..

Ze is nog niet onder het bed vandaan gekomen... :(

De voogies zitten heerlijk te knarsen en gaan nu slapen en ook ik ga langzaamaan mijn bedje opzoeken.. Pak puk zo bij me en dan gaan we samen veilig naar dromenland!  ;)

Wens iedereen een super gezond gezellig geweldig mooi 2010 toe! xx

Hermien

Ach, arme Puk. Hoop dat jullie lekker geslapen hebben. Meid, voor dit nieuwe jaar wens ik je heel veel goeds toe en plezier met je beestenbende!