20 juli 2025, 09:19:14

* ARTI en MIJS *

Gestart door Always look.., 26 november 2008, 16:42:12

« vorige - volgende »

Always look..

Ik weet het ook niet ik merk alleen dat ze nu zonder dat spul erin dat ze veel beter eten.!
En nu leev al minder weegt en ik kwel hem dan ook nog met iets in zijn eten komt het niet ten goede natuurlijk dus ik hoop dat meneertje er zonder ook goed doorheen komt want wil um zijn eten netuulijk niet afnemen.!

Jah herrie voor 10 is idd een hele boel herrie.. En dan ook nog eens een eentonig gepiep ik zou eens kijken of ik het binnenkort een keer kan filmen  :o
Haha..

Leev zit nu heerlijk te brabbelen  ;D

xx

Always look..

Jippie.!
Sanne is weer trots op mij vandaag.!  ;D
Zoals jullie al een tijdje kunnen volgen heb ik een klein beetje last van een eet probleem was dan ook in korte tijd veel afgevallen..
Voel me gewoon niet zo heel lekker er zitten nieuwe veertjes mij te prikken en kriebelen en daar ben ik een beetje misselijk van en dan lukt het eten ook niet zo heel erg goed..  :-X
Ze maakte zich dan ook meteen erge zorgen over mij.
En had iets door ons eten heen gedaan dat me moest gaan helpen met me veertjes te laten groeien en moet zeggen, ze bedoeld het vast goed hoor, dat ik het eten niet zo lekker vind met dat spul erdoorheen..  :-[
Dus ik at wel af en toe iets hoor zodat ik niet nog meer afviel maar kwam ook niet aan..
Maar volgens mij had Sanne dat ook door want gister en vandaag was het weer ons oude vertrouwde voer zonder gekke dingen er door..
En heb heerlijk lopen bunkeren deze dagen ik heb een hele tijd op 90/91 gezeten met me gewicht en gister woog ik 92 en vandaag 93 Dus ze was echt blij na het wegen en knuffelde me extra hard en ook Arti kreeg zijn knuffels!  :-*

Verder hebben we gister een hele tijd bij Sanne gezeten en samen hele liedjes gefloten en kusjes uitgedeeld het was zo gezellig dat we de tijd een beetje vergeten waren..
We gingen pas om 1uur naar bed toe allemaal!  :o
Vandaag daar in tegen zijn we alleen vanmiddag even uit de villa geweest savonds had Sanne een VIP @ home, hebben met zijn alle een filmpje gekeken, al kunnen wij het vanuit de kooi alleen horen niet zien.. maar mochten er niet uit helaas dus ben na de helft van de film in slaap gevallen WOOPS..  :-\

Volgende keer met Sanne film kijken en dan mogen we er wel bij zitten (mag alleen zonder bezoek)

Nu ga ik gauw lekker slapen anders is het weer 1uur voor ik slaap Sweet dreams allemaal
dikke kus Levi!

amazingleeuwtje

Always look..

Jah Sylvia het gaat weer de goede kant op.. iig dat hoop ik!
Levi had de laatste tijd natuurlijk ook een slecht ochtend gewicht (88 gemiddeld) en nu was hij vanmorgen...

91 grammetjes... vind het nu al spannend wat het vnaaf is ;)

:-*

hilde

Always look..

Ik en de mannen aan het kussen :D

Arti aan het flirten met Levi

Leev zijn eerste nieuwe vliegpennetje ;)

Arti en Levi in volle stress tegen de parkiet des huizes! Meneer Jansen

Kimm

whahaha geweldig meneer jansen ;D  ;D
hihi ik lig in een deuk hier om die foto  ;)

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Always look..

De kleine Ukkepuk was al 2x op Arti geland perongeluk..
Ik ben hard aan het proberen Meneer Jansen tam te krijgen, eerst in de kooi en nu dus buiten de kooi en hier op de kamer is alles vogel bestendig dus moest ie maar hier mee naar toe..
Nah je had die 2 helden moeten zien kijken HaHa  ;D :D
En Arti is eigelijk best een stoeren jongen maar dit was hem net iets te veel van het goede  :P ;)

Na een tijdje ging Arti helemaal zelf de kooi in en heeft Meneer Jansen met mij nutteloos door de kamer gelopen  :)

xx Sanne Arti Levi en Meneer Jansen!

Leev leek weer een beetje vooruit te gaan maar vandaag woog hij opnieuw 90 gram  :-\

Always look..

:o Levi heeft net 3 meter gevlogen...
Dat die ene vliegpen zoveel gewicht kan dragen zeg WOWWIE!  ;D

Zit hier rustig was boekjes door te lezen met Arti boven mij op de schap en Levi boven op de kooi en opeens een hoop gevladder dus ik wou hem al gaan opvangen..
Nergens voor nodig  ::) hij vloog regelrecht naar de schap toe!

Knappe Leev! xx

amazingleeuwtje

Whahahaha die Meneer Jansen, geweldig!!!

Leuke foto´s Sanne ;D ;D

Marian

Hoi Sanne,

Hey wat een leuke foto's, grappige meneer Janssen 8)
En Leev gevlogen :o, wat gaaf nu hij dat weer kan hè. Vond ik voor Gino hier ook, hij was wel even wat minder tam, maar met wat extra aandacht trok dat gauw weer bij. Het meer gaan vliegen, kan wel een lager gewicht geven, hopelijk gaat hij dan MEER eten...

Fijn weekend, groetjes Marian

Always look..

Leev is nu een stuk minder bang voor mijn handen dus ik hoop echt dat als hij weer echt kan vliegen dat hij dan wel blijft snappen dat ik best wel lief ben.. ;)
Want ik vind het natuurlijk het leukste als hij weer gewoon kan vliegen!

Hij doet het verder nu weer een stuk beter al zeg ik het zelf, hij ziet er minder rommelig uit en ook zijn gewicht lijkt weer wat te stijgen, vandaag was hij 94 gram..
Zal snel even een douche plannen samen met hem en dan hoop ik dat de kriebeltjes ook minder zijn.

Fijn weekend allemaal! xx

Bello

Sanne is het badderen nog gelukt?

Hihi dus Levi heeft zijn lesje wel geleerd nu hij is gekortwiekt.

Gewoon proberen hoe het gaat als zijn veren weer lang zijn, begint hij weer opstandig te worden dan is het kortwieken zo gepiept.

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Always look..

:-X Nee het douchen is nog niet gelukt..
Dat wou ik vanaaf doen maar had een epileptische aanval gehad en dan douche ik zelf ook liever niet..
Als ik morgen weer helemaal bij gekomen ben ga ik met Leev douchen  ;D
Komt helemaal goed!

xx

Dierenfreackske

Hoi meiss...wat fijn dat je het zo super doet met je valkjes, gelukkig ben je ook zo goed ingesteld he en je geniet ook heel erg van de valkjes, die geven je energie he! Grtjs. Ann