20 juli 2025, 14:33:10

* ARTI en MIJS *

Gestart door Always look.., 26 november 2008, 16:42:12

« vorige - volgende »

amazingleeuwtje

Leev is gewoon slim ;) die denkt als ik nu zorg dat ik wat grammetjes afval gaat mijn vrouwtje vast en zeker lekkere maaltijdjes maken voor mij ;D ;D ;D...

Even serieus weer hoop dat jou Leev weer wat aan is gekomen...

Caroline

Hoi hoi!!!!

Ook hier heb ik enkele valkjes die flink afvallen in de rui periode maar ik heb er ook bij die juist aankomen.

De afvallers zijn de valkjes die gewoon minder eten in deze periode, de zwaardere eten hetzelfde maar bewegen veel minder tijdens de rui dus verbranden minder.  ;)

Mijn ervaring is wel dat ze er allemaal weer boven op komen en na de rui weer snel op hun eigen gewichtje komen.  :D

Uiteraard maak ook ik me elke keer weer zorgen om de afvallers .... heb er nu ook weer 2 zitten.  :-\

Gelukkig heeft Levi even lekker zitten kanen vanmiddag!!

Komt vast goed!!  ;)

Liefs vanauit Veghel.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Always look..

haai lezers!
Ik heb vandaag met me mannen onder de douche gestaan vooral in de hoop dat Leev weer een beetje versnelling krijgt in zijn rui.
Hij heeft nu 2 lange stoppels zitten in zijn staart (dat moeten zijn langste veren gaan worden) en ook over de rest van zijn kline lichaampje zitten veel stoppels, dan merk ik ook heel erg aan zijn piep geluidjes als iets zijn lichaam aan raakt :( hij is echt een beetje zielig..

Hij heeft veel gegeten vandaag maar..
Hij is blijven steken op de 92 gram :(

xx Ons

Always look..

Goede morgen lezers!

Nieuwe dag nieuwe kansen.. Leev is sinds nu aan de ruihulp.. of naja als hij gaat eten hij is nu druk aan het fluiten en spelen  ;) vanavond om 9 uur is hij de eerste met wegen, dan heeft hij heel de dag lekker kunnen eten en snoepen..
Duimen jullie mee dat hij iig niet minder weegt als gister?

Ook is er weer een boellie snoepstokken en trosgierst in huis gehaald voor de mannen dus het gaat helemaal goed komen hoop ik...

xx Sanne en de Jongens!

Marian

Hoi Sanne,

Gaat vast en zeker goedkomen!
Ik duim mee voor jou en Leev :D :D

Fijne dag, groetjes Marian

Always look..

Haai mede duimers!

Vandaag is Levi de dag weer goed doorgekomen! Hij is net gewogen en...
Hij is 92 grammetjes, daar ben ik al tevreden mee!
Hij is iig niet afgevallen ;)

verder gaat het hier met de jongens goed hoor hebben veel schik samen!

xx Ons

Bello

Hoi Sanne,

Och meissie wat ben je toch berzorgd om je jongenssssss.

92 gram vind ik toch een goed gewicht hoor, ondanks de rui.

zijn vader woog hier maar 81-83 gram en zijn broertje Yeentje weegt ook maar 83 gram.

Maar Levi heeft de bouw van zijn mama Catka en die weegt toch wel meer..

Ik hou je boekje bij hoor!!! ;D je hebt altijd van die leuke verhaaltjes ;D

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Always look..

Voor alle mensen die een beetje mee bezorgd zijn...
Leev is net weer gewogen  ::)
Hij is 93 gram vandaag
En hij is zichzelf nu nog lekker aan het volproppen met trosgierst op de touwladder  ;)
Morgen weer een nieuwe dag!

Ik weet dat het in het algemeen een goed gewicht is maar omdat Leev normaal 100 gram weegd gemiddeld is het toch wel schrikken hoor  :-[

Hoop snel weer leuke verhaaltjes te schrijven en dit gestress snel weer voorbij is!

xx

Always look..

En uuhhmm Arti is ook goed op gewicht...  :-X
De dikkerd weegt 108 gram..

xx

Sally

Hoi hoi Sanne,

lang geleden dat ik hier geweest ben, maar ik wil Arti alsnog feliciteren met zijn 1e verjaardag.
Wat een knappe knul toch he!

En van het gewicht van Levi zou ik me niet teveel zorgen maken hoor meis, zolang hij niet meer afvalt.
Je doet het goed met jouw zorgen ;). Als ie uit de rui is zal hij wel snel weer bij komen. Komt gelijk goed!

Arti heeft een mooi gewicht zeg. :P
Maar dat kan je nog niet dik noemen hoor. Pietje hier weegt rond de 130 gram. :P

Marian

:D 93 gram, gaat de goede kant op :D
Nu jouw stress nog de goede kant op ;)

Groetjessss

Always look..

Ik was veel te snel met hopen dat het de goede kant op ging..
vanaf de 14e woog leev weer maar 90/91 grammetjes vandaar weer een stukkie meer hij weegd haha 92 gram  :P
Ik maak me wel al minder zorgjes.. hij is weer een beetje levendiger en fluit erg veel..

xxx

Always look..

mensjes.!
Kan het zijn dat de vogels de ruihulp niet lekker vinden door het voer heen.?
Het zit er nu een paar dagen door heen en vond me mannen slecht eten, normaal woonde ze bijna in de voerbak en met de ruihulp zaten ze er maar af en toe in..
Nu heb ik vandaag de ruihulp er niet in gedaan en zitten ze weer veel meer in de voerbak..

Verder doen die 2 het erg goed maken herrie voor 10 met zijn 2e..

xx San en de Jongens

Marian

Hoi,

Zou 't eigenlijk niet weten, ik geef 't apart in een bakje.
Maar da's zeker niet handig :-\
Oepsie, voor 10 :o, da's veel herrie ;D

Groetjes, Marian

Kimm

ik gebruik voor de rui een beetje lijnzaad. niet teveel, want dat is laxerend.

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010