20 juli 2025, 18:00:44

* ARTI en MIJS *

Gestart door Always look.., 26 november 2008, 16:42:12

« vorige - volgende »

Always look..

Met een beetje hulp van sanne durf ik wel even te proeven van mijn nieuwe speelgoedjes!

Een beetje eng is dit ding wel hoor...

Mijn verjaardag is weer om maar heb een leuke dag gehad hoor!

Bedankt voor jullie felicitaties!
xx

Always look..

NOU... ze vinden het nieuwe spul leuk hoor!!

Maar ik maak me wel een beetje zorgen.. Levi is 5 gram afgevallen.. (in 3 weken tijd dat wel) maargoed blij ben ik hier niet mee... hij weegd nu 94 gram. En is heeeel erg aan het ruien.. kan dit met elkaar te maken hebben? jah he? geef hem nu iig extra eivoer..

xx

hilde

mooi speelgoed voor de jongens sanne

groetjesssssssss

Saar

Dat afvallen kan idd door de rui komen. Zolang hij niet meer afvalt, zou ik me niet teveel zorgen maken.
Groetjes Saar :-*

Kimm

hoi sanne,

hoe maak jij toch je handtekening?

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Always look..

De Jongens zijn ook heel erg blij met het speelgoed hilde! Vonden het een beetje eng in het begin maar na dat ik er even mee had gespeeld met ze vonden ze het toch wel leuk :)

Dank je Saar voor het antwoorden op mijn vraag :) Hij ziet er echt niet uit opt moment wel is hij nog vrij levendig, beetje aan het mopperen dat wel.. Ik hou zijn gewicht goed in de gaten hoor ;)

Ik ga vaak een aafje met paint aan de gang, Kim, knippen, kopieeren, plakken.. en nog meer klungelen en dan ontstaat er zoiets als mijn handtekening nu  ;D

xx

B87

Gefeliciteerd met je moie knullie! Mooie foto's! :-*

Dagboekje van Suzy en Gina
Suzy voor altijd in mijn hart! 31-10-'08/ 02-03-'10

danielle

Nog gefeliciteerd met de eerste verjaardag van Arti!
Ze hebben mooi speelgoed gekregen  :D. Grappig he dat hun nieuwsgierigheid toch altijd wint, als ze iets nieuws krijgen he.

Mooie foto's ook en ook een super mooie handtekening!

Groetjes Danielle

Caroline

Een beetje laat maar niet minder gemeend  ;) .... gefeliciteerd met je lieve grote mannetje.  :-*

Je hebt hem super verwend hoor, leuke foto's ook.  :D

Hopelijk is je ab kiuurtje goed aangeslagen en ben je zelf weer opgeknapt, zo niet nog heel erg veel beterschap.

Een hele fijne zondag, liefs Caroline  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Always look..

Pff Levi is echt heel erg aan het schommelen opeens..
zijn grammetjes :(

17 september woog Arti 96 (wat licht voor zijn doen)
en Levi 98, niet zorgwekkend..

inmiddels heb ik Levi gekortwiekt en is Leev enorm aan het ruien geslagen en vond ik hem er slecht uit zien en ben ik dus weer eens gaan wegen..
03-10 = 94gr
Ik schrok daar best wel van dit ben ik van Leev niet gewent, maar ook het extreem ruien ben ik van RT niet gewent..
Kan me heel goed voorstellen dat Leev er behoorlijk pissed en moe van wordt..
Hij is verder wel rond dit gewicht gebleven maar voor zijn doen wel te weinig...

04-10 = 95gr
05-10 = 93gr
06-10 = 93gr
07-10 = 92gr
08-10 = 94gr
09-10 = 93gr
10-10 = 92gr

Ondertussen zit leev onder de stoppels en doet hij het voor de rest gewoon goed..

zou het dan toch echt door de rui komen?

xx san en de jongens

Marian

Hoi Sanne,

Tja, begrijp je zorgen en twijfel maar al te goed.
Heb het hier ook zien gebeuren hoor, vooral Indy, heeft ook een hele tijd minder gewogen.
Eerst van wat nachtelijke paniek met uitvallende veren en wondjes, en recent nog tijdens de rui.
Volgens mij, maar ik ben geen kenner hoor, is wat je doet prima! Het gewicht in de gaten houden, de poepjes, eten/ drinken en 't actief zijn. Wanneer dat in orde is, zou het heel goed aan de rui kunnen liggen.
92 gram lijkt me niet eens zo heel laag ;)
Indy woog zelfs 90, en nu weer 102 :D
Ik ben ze hier ruimix gaan geven, van beaphar.
Ik hoop dat je je niet al teveel zorgen maakt? :)

Groetjes, Marian
En welterusten voor zometeen ;)

Always look..

Ik probeer me niet al te veel zorgen te maken hij doet alles wat hij moet doen hij ziet er alleen niet uit..
En dat probeer ik mezelf ook steeds duidelijk te maken..
Hij voelde net zwaarder aan en dan zet je um op de weegschaal en dan ist weer maar 92 gram en tjah dan wordt ik emotioneel..  :-[
Vandaar weer me verhaal over zijn gewicht ;)

Ik hoor hier van meerdere dat het door ruien kan komen, en dat ik me niet te veel zorgen moet maken dus dat probeer ik niet te doen..
(maar dat vind ik erg moeilijk)

hoop maar dat leev morgen weer of zwaarder is en anders iig niet lichter!

xx San de Jongens en Pukkie

Marian

Always look..

Vandaag een mega maal voor me mannen gemaakt, macaroni gekookt, worteltjes erbij, cracker(omdat leev dat heerlijk vind) en stukjes appel om het nog een beetje gezond te laten zijn haha
Nu maar hopen dat het voor leev een beetje gaat werken en hij langzaamaan weer wat zwaarder gaat worden..
Vanmorgen was hij wederom 92 grammetjes een mooi ochtend gewicht nu hopen dat daar vanavond weer wat bij is..

Kommop leev je kan het!!

Met Arti gaat alles goed die had een ochtend gewicht van 101 gram en een heel mooi veren pakje!

ook heb ik gister 2 voerbakken neer gehangen maar ze wisselde het samen af eerst met zijn 2e naar de ene en toen met zijn 2e naar de andere dus ze blijven lekker samen eten..
Geen probleem dus..

xx Ons

Always look..

Ze hebben de schaal eten gevonden  ;D Levi is zich aan het vol eten nu.. Ik duim voor um dat hij snel door de rui heen is.. morgen maar even ruihulp halen voor um zodat ie dit niet nog eens mee hoeft te maken (en ik ook niet ;)) xx