20 juli 2025, 15:29:52

* ARTI en MIJS *

Gestart door Always look.., 26 november 2008, 16:42:12

« vorige - volgende »

jeroenn

leuke foto's heb je gemaakt.
hoe oud is levi nu?
als je jou levi en mijn didi naast elkaar zet zie je denk ik geen verschil zoveel lijken ze op elkaar.

groetjes Jeroen

Hermien

Heerlijk verhaal weer, hoor. En zulke prachtige foto's. Maar ja, met zulke knappe mannen is dat niet zo moeilijk.

;D   ;D   ;D
                                         ;D

Always look..

Haai Sally,
Dank je voor de complimentjes! en gezellig was het zeker weer een keer vanouds knuffelen en kussen met Arti en vertrouwen winnen van Leev!
xx

Haai Jeroen,
Leev is geboren op 7 april dit jaar, iets ouder als 4 maanden dus.
Leev en Didi lijken inderdaad wel op elkaar!  :D
xx

Haai Hermien!
Het is idd niet zo moeilijk om van die knappe kerels mooie foto's te maken  ;)
Al moeten die 2 hier ook wel een beetje hun dag hebben hoor anders draaien ze gewoon steeds de rug naar me toe :P
xxx

B87

Dagboekje van Suzy en Gina
Suzy voor altijd in mijn hart! 31-10-'08/ 02-03-'10

hilde

wat een mooi verhaaltje met mooie fotoookessssss sanne

wat zijn het toch knapperds

RT laat zich toch goed fotograferen ook al zit hij met uw armbandjes aan het spelen
en levi zie ik ook dat hij dat al doet 

das altijd fijn als ze met iets spelen wat eigenlijk stuk kan gaan hihi ;D

groetjesssssss

Always look..

Dank je Zussie!

Hilde idd het spelen is het leukste met dingen die kapot kunnen ;) (en het eigenlijk niet mogen)
* armbandjes
* wasknijpers
* papier (en dan het liefst een agenda)

En natuurlijk hun eigen speelgoed, het zijn erg actieve Jongens die graag spelen!

xx Ik en de Jongens

marie

!!!Flip!!!

-Joke-

Leuke foto's!!  :)

Het zijn blijkbaar 2 actieve kereltjes  ;)

Groetjes!

Always look..

Haai Kwinten, leuk dat je ook in mijn boekje komt lezen, zal eens kijken of een van de Jongens bereid is een verhaaltje te schrijven een dezer dagen..

hooi Joke, het zijn zeker erg actieve kerels, Zijn van smorgens half 7 (vaak nog iets eerder) tot een uur of 12 snachts actief met brabbelen, spelen, slopen, eten etc. maar het zijn 2 schatten hoor!

marie

!!!Flip!!!

Jacky

Je hebt echt een leuk stel zo samen. Wat een scheetjes!

Levi is op dezelfde dag als mij jarig  ;D

Groetjes Jacky

Always look..

Sanne vroeg ons of een van ons wou schrijven aan jullie allemaal, nou dat wilde we wel hoor!
Alleen hebben we een beetje ruzie gehad der over, Levi wou graag schrijven maar ik ook..
Levi vond dat ik al veel te vaak schrijf ik het boekje en ik vond dat omdat ik de oudste was ik moest schrijven, we kwamen er samen maar niet uit..
Dus kwam Sanne met een super idee!

We moesten gaan schrijven hoe onze dag vandaag was!

Vanmorgen was ik als eerst wakker, Arti had denk ik een luie dag vandaag en wat ik ook probeerde en wat ik ook voor en herrie maakte hij werd gewoon niet wakker..
Dat was om 6 uur, Arti is dan normaal ook al wakker dus ik vond het maar vreemd!
Maargoed om nou alleen herrie te blijven maken leek me geen goed idee want, als Sanne dan wakker werd van mij was ik echt de schuldige en kreeg ik straf dus ik ben ook maar weer gaan slapen.
Normaal gaat dan om 7 uur hier de wekker.. Dit keer bleef het verdacht stil hier..
Maar om half 8 werd Arti ook wakker JIPPIE en begonnen we samen te fluiten erg gezellig..
Maar toen..

Sanne werd wakker, het was 10 voor 8 en Levi meteen stil natuurlijk wand stel je voor dat ook hij straf krijgt! Ik ging lekker door natuurlijk :P
Maar er gebeurde niks, ja Sanne keek naar der wekker sprong uit bed en keek heel moeilijk.. maar ze mopperde niet eens een beetje op me dus ook Levi durfde weer te fluiten.
Sanne sprong gewoon der kleren in kamde haar haren tekende op haar oograndje en weg was ze!

De rest van de ochtend hebben we nog even zitten dutten, spelen en natuurlijk ontbeten en na 4 uurtjes kwam Sanne weer vrolijk binnen "heei birdy's"  keek snel van alles op de computer floot een deuntje met ons mee en zo snel als ze binnen kwam was ze ook weer weg..
"Dag kerels hou van jullie, tot strakkies"
Toen ze weer weg was zijn Arti en ik tikkertje gaan spelen maar ik ben veel sneller in de kooi ik hups van de ene naar de andere tak en weer naar de spijlen en Arti die blijft het proberen maar ik win altijd :P daarna zijn we gaan eten Er stonden zaadjes en Cracker op het menu erg lekker!
En nadat we hebben uit gebuikt gingen we nog even spelen met al onze speeltjes hebben een rustig dagje gehad verder!

Toen hoorde ik Sanne aan komen! JIPPIE, ze zette haar fiets binnen en kwam naar boven rennen, alleen was het gezelschap van heel korte duur "heei birdy's, kussssje" trok een andere broek aan en weg was ze weer, nu is het mensjes etens tijd wist Arti te vertellen en hij vertelde ook dat het daarna tijd was om Bowie uit te laten en daarna om 20.00 waren wij aan de beurt...
Naja wij...
Arti moest in de kooi blijven alleen ik mocht uit de kooi, is niet zo heel gezellig als je niet samen door de kamer kan vliegen maar wat wel weer gezellig is, is dat Sanne allemaal leuke dingen met me doet..
Zoals samen van een snoepstaaf eten, samen fluiten, samen naar buiten kijken echt alles doen we samen en steeds als ik iets goed doe is ze heel erg enthousiast.
Ik mocht en vandaag tot 21.00 ongeveer uit daarna moest ik de villa weer in, weer gezellig met Arti knuffelen dacht ik..
Maar je dacht toch niet dat ik bij Levi bleef hè als Sanne me vroeg of ik der uit kwam ook ik ging alles samen met Sanne doen fluiten, spelen, buiten kijken, kussen, praten echt alle aandacht was voor mij echt heerlijk even als vanouds gewoon gezellig met zijn 2e!
Ik mag het miss niet denken maar ik vind al die privé aandacht wel erg lekker!
Maar na een uurtje alleen met Sanne mocht ook Levi er weer uit en dag mogen we nog een half uur samen spelen en moet zeggen dat is ook wel heel leuk hoor!
Wand Sanne kan een hele hoop maar samen met Sanne rondjes door de kamer vliegen lukt nog steeds niet ;)

Nu mogen ze nog ongeveer 20min spelen en dan is het voor "de jongens" bedtijd.
Morgen weer een nieuwe ronde!

x Sanne x Arti en x Levi!

hilde

dat was weer een mooi verhaal  RT en LEVI dat is altijd

genieten van het te lezen.

en sanne

groetjesssssssss

marie

!!!Flip!!!

Always look..

Ik heb al een tijdje een stuk hout klaar liggen en ook een bestemming was al gemaakt maar nog geen tijd gehad er aan te beginnen...
Nah vandaag was dan toch de dag!

Eerst de tak in 4e gezaagd, en een frame gemaakt van touw en de takjes..
En vervolgens begonnen met knopen..

Na een tijdje knopen begon het een beetje te komen en ook ging het wat sneller  :D

En nu is is al een kant af, tijd voor een ijsje en iets te drinken..

Straks de andere kant nog!!

xx