20 juli 2025, 10:39:33

* ARTI en MIJS *

Gestart door Always look.., 26 november 2008, 16:42:12

« vorige - volgende »

B87

I'm back zus!! Nice pictures hoor!! ;D
p.s. Gina is in tha house 8)

Dagboekje van Suzy en Gina
Suzy voor altijd in mijn hart! 31-10-'08/ 02-03-'10

Always look..

;D ;D ;D gelukkig she's back :P

dank je voor de complimentjes!

Sally

Hoi hoi,

Alles goed hier?

Ik zie dat ik nog niet op je filmpje had gereageert.
Wat leuk zeg. En inderdaad die Arti is een serieuze flirt. :P
Erg leuk hoe ie zo fluit.

Groetjes!

Always look..

Hallo Allemaal,
Even een kort berichtje..
Ik probeer bij de meeste een beetje bij te blijven maar ben heel erg druk op het moment met werken overal en nergens..
En als ik niet aan het werk ben en ik ga op bed zitten met de laptop dan slaap ik binnen 3 min  :-[

Met me mannen gaat het goed hoor! vliegen heerlijk rondjes door de kamer heen vermaken zich prima  ;D :D
Arti is weer uit de rui en is daardoor een stukkie vriendelijker weer en ook Leev kust wat af hier!

KUsssssssssJE van RT en Levi!

xx San

B87

Dagboekje van Suzy en Gina
Suzy voor altijd in mijn hart! 31-10-'08/ 02-03-'10

Always look..

Hallo allemaal,

Ben al een aantal dagen in strijd met me mannen..
Wil namelijk niet dat ze denken dat het alleen maar feest voor hun is, ook voor mij moet het leuk blijven dus ook ik verwacht af en toe een beetje aandacht! :P
Nou is dat al een tijdje aan de gang en steeds komen ze op mijn hand zitten en als ik dan beweeg zijn ze weg..
Dus ook gister, ik dacht ik kleed me vast om en dan kunnen die 2 er nog wel even uit blijven, ze willen toch niet bij me zitten..
NAH ik had me schone shirt nog niet aan of Arti vloog op en land precies op mijn hoofd ben toen met um gaan praten wand dit was waar ik al die tijd moeite voor gedaan had..
BACK UP shirt klaar gelegd voor al ie iets zou doen..
En toen gebeurde het, Leev vloog op... normaal ging Arti dan ook maar vliegen en nu bleef hij gewoon zitten en kwam levi ook bij me zitten  :D :D
ze hebben een half uur bij me gezeten en hebben hun sporen uitgezet hoor  :-\
Dus mijn back-up shirt moest ik dan maar aan doen...

De poepjes konden me niet schelen, ik was zo ontzettend happy!!
;D ;D ;D

xx

Caroline

Ach, wat en leuk verhaal en wat een lieve foto van jou en je kerels.  :-*

Fijne zondag, morgen!!!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Hermien

Zo zie je maar dat met veel geduld je uiteindelijk toch kunt bereiken wat je wilt en je mannekes beriéken wat zij willen....je shirt. Daarom heb ik ´s avonds in huis altijd een oud shirt aan.

Gefeliciteerd en houden zo!

;D   ;D   ;D         ;D

Always look..

Saar

Netjes hoor :D :D

En leuk is dat he als ze bij je komen zitten :D
Dat is iets wat ik af en toe nog steeds mis van Ludo en Ukkie.
Zodra de kooi openstond kwamen ze me 'lastigvallen' met gebedel om kroeltjes en kussies ;D Gebeurd ook vast wel weer met mijn nieuwe kroelkip :)
Groetjes Saar :-*

hilde

mooie foto van RT en levi  op de weegschaal  ;D

groetjesssssssss

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sally

Hoi hoi,

Wat een leuk verhaaltje, t' is toch wat met je mannen he. Eerst willen ze gelijk niet bij je zitten, of vliegen direkt weer weg. En nu je je goede kleren aan hebt komen ze lekker gezellig bij je zitten, omdat zijn sporen achter te laten. ;D
Maar natuurlijk wel super leuk dat ze gezellig een half uurtje bij jou zijn blijven zitten he.
Dat maakt alles natuurlijk weer gelijk goed.
Erg leuke foto van jou met je mannen hoor!

Leuke foto van RT en Levi op de weegschaal.

Groetjes

Always look..

Hallo Allemaal!
Vandaag had ik een dagje vrij en dacht ik haal die 2 er nu eens uit in plaats van savonds, ben begonnen met Arti ...
*Omdat ze de laatste tijd een beetje moeilijk doen haal ik ze er om en om uit*
En moet zeggen Arti was erg gezellig vandaag!

Is het geen plaatje?
Bij Arti is het vaak alleen maar vervelen als ie al niet bij me wil komen zitten, Arti is niet bang voor handen en kan en wil met alles wel spelen!

Dus met Arti ben ik op de grond gaan zitten en heb ik allemaal verschillende dingetjes aan hem gegeven en hebben we een uur samen zitten "spelen" Was erg gezellig!!

En dat alles onder het genot van iets lekkers.

Na een uur heb ik Levi uit de kooi gehaald,

Levi daar in tegen is wel een beetje schrikkerig voor mijn handen, af en toe gaat het heel goed maar meest van de tijd loopt ie hard weg als mijn hand in de buurt komt.
Met hem ben ik dus echt gaan oefenen om op te stappen.
En met goed resultaat!

En na een tijdje oefenen, Kwam Leev als ik hem riep en mijn hand omhoog deed naar me toe gevlogen en lande hij netjes op mijn hand!
Ik was natuurlijk enorm trots op me kleine kereltje, vond het echt knap van hem!
Daarna mocht meneer eventjes op de schommel spelen, en liet hij me zien dat hij best wel weet hoe de smiley-sluiting werkt!

Hij had hem gewoon open gemaakt, en het was geen toeval want te keren der na deed hij het gewoon weer!

Nadat ik met beide mannen een uur privé geknuffeld en gekust had mocht ook Arti weer de kooi uit en konden ze even samen dingen doen zoals FLIRTEN:

En lekker samen naar BUITEN KIJKEN:

Al met Al was het op valkjes gebied een erg goede gezellige dag!

Dikke kusss
Van ONS!

x x x

Sally

Wat een leuke foto's allemaal, en leuke kleine verhaaltjes erbij.
Fijn dat het gezellig is geweest met je 2 knappe ventjes.

Liefs,
Sally