18 juli 2025, 13:29:30

* ARTI en MIJS *

Gestart door Always look.., 26 november 2008, 16:42:12

« vorige - volgende »

Always look..

"Kwam Levi uit zichzelf bij je zitten onder de douche"

De gek nam serieus een duikvlucht om maar spetters te kunnen vangen  :o

miss krijg jij er ook wel zo'n water "rat" bij dan komt het me suzy vast goed  ;)

xx

B87

Hahahahahahaha hoe leuk ;D Misschien gaat mijn nieuwe valkje dat ook wel doen, kan hij dat aan Suzy leren.
Maar aangezien het een schijtebak is, denk ik dat ik straks 2 schijtebakken heb :P

Ik ben altijd bang dat hun neusdoppen vollopen, maar ze kunnen dat toch goed regelen op een of andere manier. Suzy presteerd het altijd om weg te kruipen en dan direct onder de straal terecht te komen ;D
Hij zat vorige keer stil op mijn hand, oogje dicht en koppie wiebelen. Is dat een teken dat hij het lekker vind?
Doen Levi en Arti dat ook? Of gaan ze met de vleugels wijd? :D

Dagboekje van Suzy en Gina
Suzy voor altijd in mijn hart! 31-10-'08/ 02-03-'10

Marian

Citaat van: Always look.. op 18 juni 2009, 23:17:23
DOUCHEN. . .

Even lekker mee afdrogen..

xx Sanne en de mannen!

Deze foto is zo liefffff :-*

Always look..

RT vind het douchen niet erg zolang hij maar strak tegen me aan mag zitten en zijn koppie onder mijn kin zodat hij niet te veel druppels vangt..  :P
Ik zet Arti altijd op een schap-je neer en pak hem er af en toe bij en dat wou ik met Levi ook doen ik dacht we zien wel of hij wil of niet. (het was immers zijn eerste keer douchen hier)

Alleen liep dat net iets anders toen ik de douche aan zette bleef RT lekker zitten en die wacht dan geduldig of hij gepakt wordt en Levi bevloog me gewoon..
Dus plannen gewijzigd!

RT zit normaal gewoon stil en heel af en toe beweegt hij zijn vleugels en Levi was echt het tegenover gestelde die bleef wapperen en water vangen en als ik hem op de schap zette sprong hij er weer terug onder  ;D

Ze zijn nu weer helemaal droog en weer in hun villa terecht gekomen.

EN had ze voor het douchen gewogen..
Arti 101
Levi 96

De dikkerds!!

Always look..

Citaat van: Marian op 18 juni 2009, 23:47:23
Citaat van: Always look.. op 18 juni 2009, 23:17:23
DOUCHEN. . .

Even lekker mee afdrogen..

xx Sanne en de mannen!

Deze foto is zo liefffff :-*

Dank je marian, ik vond hem zelf ook zooo schattig dat ik hem er wel bij moest zetten!
En beide ook de ringen van Diddie en Vito (overleden valkjes) strak vast mooi gezicht al zeg ik het zelf  ::)

xx

B87

Nice!! ;D

Haha water rat, ik heb 7 jaar ratten gehad en geen 1 hield ervan :P

Mooie foto is dat inderdaad! Hoe schattig dat ze die ringetjes vasthouden!

Dagboekje van Suzy en Gina
Suzy voor altijd in mijn hart! 31-10-'08/ 02-03-'10

Always look..

Ik heb zelf ook behoorlijk wat ratten gehad (verschillende nestjes ook) en alleen mijn eerste rat vond het goed gewassen te worden, maar leuk is anders  :P die rat had een huid probleem dus moest gewassen worden.

Maar Levi... ik schrok er gewoon een beetje van hoor hij komt nog niet ect vrijwillig bij me maar onder de douche gaan alle remmen los haha

hilde

mooie foto's sanne

go wat een dikkerds

groetjessssssssss

Always look..

Maandag de kerels apart van elkaar mee naar beneden genomen Arti vond het heerlijk, voor hem is het een vertrouwd plekje en hij heeft dan ook even een ronde gevlogen om vervolgens weer netjes op mijn hoofd te landen.
voor het avondmaal heb ik Arti in de kooi gezet en na het avond maal heb ik Levi mee naar beneden genomen hij heeft heerlijk bij mij liggen knuffelen en ook mijn ouders hebben hem bij me af gepakt  >:(

* mijn vader was tegen de komst van Levi, Arti was ook zijn vriend en pap was er van overtuigd dat er niks meer mee te beginnen was als Leev hier ook woonde.. Nou Arti en Levi hebben beide bewezen dat ze best handelbaar zijn hoor ook samen!  ::) ;D :P

Ook levi heeft zijn ronde gevlogen  :o hij lande dan wel op de hele verkeerde plek maar na zijn ronde kon ik hem vrij makkelijk weer pakken en verder knuffelen.

En RT die dus boven zat bleeeeef maar roepen dus toen ik Levi weer terug bracht was meneertje dol gelukkig hij gaf mij m'n kus en is toen strak tegen Levi aan gaan zitten  :D

Vandaag zijn de mannen weer gewogen en nu is het....
Bijna gelijk..
Arti 98
Levi 97

En dat terwijl ze nu niks anders krijgen als hun eigen voer..

xxx ik en mijn jongens!

Sally

Wat leuk met je valkjes onder de douche!
En fijn dat ze er zo van genieten.
Leuke foto's hoor!!

Leuk dat het zo goed gaat tussen jouw 2 mannen he.

Geniet nogmaar lekker van ze!! Ze zijn erg leuk en mooi!

Groetjes

Hermien

Het is inderdaad een schattige foto. Zo lekker in de handdoek na een heerlijke douche! Lief, lief, lief!

Always look..

Dank je Sally ik zou het aan de jongens doorgeven dat je ze leuk en mooi vind vinden ze vast leuk om te horen!
En. . .
Ik vind het natuurlijk ook erg leuk om te horen! :D

Jah he Hermien! vond het zo schattig dat ik met veel pijn en moeite ze op de foto wou hebben, en was alleen en dan i zo'n foto maken toch lastig hoor ;)

Dank je Hilde, En het zijn idd een beetje dikkertjes.. vnaaf weer gewogen en nu waren ze beide 101 gram.. Ze krijgen nu echt alleen nog maar zaadjes (geen zonnebloem) brood en appel dus waar het vandaan komt weet ik niet..

danielle

Wat fijn dat het zo goed gaat met Arti en Levi en dat het klikt tussen de twee. Ik heb genoten van je foto's. En die duikvlucht, ik moest wel even goed kijken hoe die foto nou in elkaar zat, het is een maf gezicht. FIjn hoor dat ze zo genieten onder de douche. Ik deed dat alleen met mijn eerste valkje. Nu neem ik ze nooit meer mee, maar besproei ze met de planten spuit, ik ben bang dat ze overal tegen aan gaan vliegen. En die foto in de handdoek is echt lief. Heb je de ringetjes van je eerdere valkjes bewaard? Wel bijzonder hoor.

Groetjes Danielle

Always look..

Heei Danielle! en iedereen die het wil lezen ;)

Wil als eerst even kwijt dat ik je handtekening-foto echt super vind ik ben stiekem een beetje verliefd op de Lutino, dat koppie echt GE-WEL-DIG!!

Ja het douchen is voor Leev echt een feest, Arti vind het iets minder maar op zijn tijd geniet hij er wel van hoor!
Kwa vliegen valt het hier gelukkig mee (op de badkamer) ze blijven op de "gordijnstang" zitten en als ze al vliegen weten ze geen raad om daar weer te landen.

Die ringetjes..
Toen mijn maatje Diddie dood was gegaan wou ik hem niet van mij kamer af hebben (hij heeft nog een dag in zijn kooi gelegen) ik kon het gewoon niet Diddie hoorde bij mij en bij mijn kamer.. Ik wou iets hebben dat me aan hem herinnerde en dat is zijn voetring geworden, die ik naast een hartje aan me ketting heb gehangen zo is hij altijd bij me voor altijd in mijn hart. Ook wil ik nog een steen laten maken maar weet niet goed waar ik dat kan laten doen.. met de tekst: Always look on the bright side of life. dat floot hij dagelijks voor me.
Ik ben met zijn hulp grotendeels uit een hele zware depressie gekomen hij betekende en betekend nog steeds een hoop voor me! en ik mis hem!
Binnen een jaar is ook Vito overleden en ook die ring wou ik bewaren en eigenlijk aan een armband maken maar omdat ik op een boerderij werk was ik bang dat ik die ring zou verliezen tijdens het werk dus is hij er ook bij gehangen aan me ketting.

Het is op wat veertjes en een paar foto's na het enige tastbaars wat ik van Diddie (en ook Vito) heb.

xx Sanne en de Jongens

Kimm

hoi sanne,

och wat een leuk idee zeg van jou van die ringetjes. er bijzonder hoor ;)

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010