20 juli 2025, 15:29:47

* ARTI en MIJS *

Gestart door Always look.., 26 november 2008, 16:42:12

« vorige - volgende »

Kimm

hahaha een foto van levi in de kooi  ;D  ;D  ;D
geweldig!!!

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Always look..

15 mei 2009, 18:35:54 #301 Last Edit: 16 mei 2009, 18:03:58 by Always look..

Ja Hilde Arti vind zijn schommel echt heel erg leuk zit echt te genieten vanaf daar boven  ;D

De foto hangt er niet meer in hoor Kim maar zijn reactie op de foto was echt super!

xx

Always look..

Gister een klein verzwakt kuikentje mee genomen naar huis..

Hummeltje heeft de nacht helaas niet overleeft maar heb gister wel iets heel liefs gezien..

RT wou persé even kijken naar hummel, dus dat mocht van mij hij ging strak tegen te tralies zitten kus geluidjes zitten maken en vervolgens ook tegen die kleine in kroel houding errug lief!!

xx

Kimm

agossie  :-\
wel lief van rt   :D

Always look..

Ja Kim de reactie van RT was echt super om te zien, ik weet niet in hoeverre ik nu van mu kan verwachten hoe hij op Levi reageert maar als ik dit zo zie en me bedenk hoe Levi overkomt op mij denk ik dat het helemaal goed gaat komen het zijn 2 knuffelkonten!

xxx

Always look..

;D ;D ;D

Vanacht was ik laat terug (Was naar Tarzan geweest, echt super gaaf!) werd meneer wakker en zegt ie zomaar uit het niets "heei birdyboy" dat zeg ik altijd  tegen hem als ik wakker wordt, binnen kom, bij hem sta etc.  ::)
ik dacht ik zeg eens niks kijken of me vriend het ook verstaat of dat ik het alleen hoor omdat ik wéét dat ie het kan..
Zegt me vriend ook hé hij zegt heei birdyboy.. :D
en vanmorgen toen ik wakker werd zei hij het weer ik zou snel eens kijken of ik er een filmpje van kan maken  ::)
het is echt lief!

xx

hilde

dat zal wel zeker als hij kan praten
reuze fijn voor je

groetjesssssssssssss

Always look..

Ik krijg RT maar niet gefilmd als hij Birdybooi zegt, als ik maar een camera pak dan stopt hij omdat hij camera verslaafd is..
Blijf proberen  ;D
Geduld hebben...

over geduld gesproken...............

Heb net een foto van Levi gehad...

Wat is het toch een poeppie zeg!!
Hij is echt heel makkelijk en komt als de kooi open gaat in de deur opening staan om lekker te knuffelen  ;D

maar wat duurt het wachten lang  :o

xx

Kimm

hilde

noge even wachten sanne en je kan levi  heeeeeeeeellllll lang knuffelen

groetjesssssssss

Sally

Wat een knapperd is Levi he.
Nog effe geduld en hij mag naar je toe komen..

leuk dat Arti Hey birdyboy zegt. Lijkt me leuk om is te horen.
tja.. Ik ken het gevoel, als Kenji hier aan het fluiten is of Demi vrouwenpraat aan het verkopen is, en ik pak mn camera is het ook gelijk stil. ;D

Groetjes, en weltruste voor straks!

Always look..

18 mei 2009, 23:04:42 #311 Last Edit: 18 mei 2009, 23:15:25 by Always look..
Het is zekers een knapperd past goed bij die andere knapperd hier! (Arti  ;)) Ja is nu idd nog maar eventjes, hij is morgen 6 weken oud achteraf gezien is het tot nou toe best snel gegaan!  :D

Ik heb Arti vnaaf al 10x horen zeggen heei birdybooi alleen pak er maar eens een telefoon of camera bij zelfs heel stiekem lukt nog niet.. ik heb een opname van 2 minuten daar zegt ie kusje en birdybooi.. maar ergens tussen in dus is erg vaag  ;) Ik zal kijken of ik m er op krijg hier..

heb het geprobeerd maar hij ondersteund dit type bestand niet dus... ik ga nog oefenen met hem en als ik genoeg geoefend heb horen jullie het ook een keer ;)

xXx

Always look..

23 mei 2009, 00:14:43 #312 Last Edit: 23 mei 2009, 22:15:51 by Always look..

Beter te vroeg als te laat... ::)

Levi is aankomende dinsdag 7 weekjes jong en mag dus bijna bij me komen wonen  ;D :o

De baby kamer is  er klaar voor hoor Levi krijgt zijn eigen touw om op te slapen en zijn eigen nieuwe speeltje..
En natuurlijk zij voer en water bakje.

Om te beginnen een rustige lege kooi  ;) hij staat bijna tegen die van RT aan zodat ze elkaar goed kunnen bekijken vanaf een veilige afstand.

Iemand tips en belangrijke dingen voor de eerste periode?

xx Sanne en RT

Bello

23 mei 2009, 17:07:58 #313 Last Edit: 23 mei 2009, 17:18:39 by Bello
Ja ikke,

Eten geven  ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Eh Sanne,

Levi loopt alleen rondjes in zijn etensbak....... dus hij moet nog ff opgevoed worden hoe om te gaan met de zaadjes ;D ;D
Hij begint al zochtjes te fluiten en dat klinkt toch zooooo lieffff.

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Always look..

Wees niet bang Levi krijgt net al RT elke dag een vers bakje voer, rt krijgt daarbij 1 schepje zonnebloempitjes 1 schepje gedroogd fruit en een schepje pellets Kan hij de hele dag lekker snoepen.

En leren eten doet hij vast wel naast RT  :o die kan me toch eten echt niet normaal!!
En eet ook echt alle zaadjes uit zijn voer op..

Ik ben erg benieuwd hoor naar het fluiten van Levi  :) ;D

x x x