19 juli 2025, 13:26:47

* ARTI en MIJS *

Gestart door Always look.., 26 november 2008, 16:42:12

« vorige - volgende »

Landiej

;D Leuk als ze zo aanhankelijk zijn. Wij hebben ook zo'n knuffelkont. Zooo gezellig!

Je hebt een lekker dagje gehad zo te lezen :o Je zal wel lekker slapen vanavond ;) Kunnen we je foto's ook ergens bewonderen?

Bello

Hmmmmmmmmm

Levi lijkt op zijn mammie ;D echt wel!!!

Toch leuk dat je zo van ze kunt genieten  ;)

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Always look..

Ik zal is wat foto's verkleinen en in me andere boekkie zetten ;)

En Dorothé ik geniet met volle teugen van mij mannen ze zijn met pukkie samen echt mijn alles!
xx

Sally

Dierenfreackske

Hoi, ik kom ook even kijken hier ...alles goed hier ook?? Grtjs. Ann

Marian

Ze beginnen goed te genieten van het peuteren aan mijn shirt en verder lekker kussen en knuffelen!
Wordt met de dag meer verliefd op ze!

Geniet hier maar lekker van! :-*

Liefs, Marian

Always look..

alleen kwam ik er later achter dat ze de letters van me shirt aan het peuteren waren.. dus nu zijn het gaatjes haha (boerderij shirt)  ::)

Verder gaat het hier heel goed met de mannen!

thnx for asking!

Dierenfreackske

;D ;D ;D   vinden ze leuk he, t-shirts slopen !!   :D :D :D Ann

Always look..

Kort maar krachtig...

Levi kan weer vliegen  ;D

Het gaat nog niet helemaal zoals het moet worden maar hij komt in de goede richting!
En het beste van alles...
Hij laat zich nog steeds makkelijk pakken, terug zetten, knuffelen, en natuurlijk KUSSEN!

Wel is Arti en schreeuwen nu afgeleerd maar Levi, die altijd alles later leert.. doet het nu heel erg  :-\ En hij laat zich ook niet zo goed van de wijs brengen.. Uhhm dan maar staffen...
Als hij niet luisterd naar me waarschuwingen gaat hij voor straf de reis koffer in en beloon ik heb voor zijn stil zijn.
En dan issie toch wel trots op zichzelf!

xx

Marian

Hoi Sanne,

Hè die levi nou, moet ie niet gaan doen, dat schreeuwen :-\
Gino hier ook, begint wel een beetje vervelend te worden, af en toe :-\
Tot nu toe heb ik het steeds genegeerd, maar vanmiddag voor 't eerst beetje boos toegesproken, hmm, vraag me wel af of dat een juiste oplossing is.
Alhoewel ik bij jou lees dat het postief effect heeft 8)
Is ie in de reiskoffer dan wel stil?

Fijne zondag, groetjes Marian

Always look..

Hallo Lezers!

Herkennen jullie het van jullie vogel vriendjes, Dat je aan ze merkt dat het speelgoed wat ze hebben hangen het net niet meer helemaal is.. Net niet leuk genoeg meer niet meer interessant genoeg meer?!
Nou hier is dat na een tijdje goed te merken aan de Jongens, Ze spelen niet meer samen met het touw of de belletjes ze kijken er niet eens meer naar om!
Ze worden een beetje vervelend en als ik maar een stap op me kamer zet blijven ze me verliefd aankijken net zo lang tot het vlieg (en voor leev fladder) tijd is..
Het was de juiste tijd om de hele kooi inhoud om te gooien, in plaats van de flos een schommel ring en in plaats van een simpel touw een ketting met verschillende kleuren en vormen ook hun stofje met bellen is vervangen door een schommel in verschillende kleuren en vormen..
De mannen waren een beetje overdonderd maar lijken er heel blij mee te zijn!
Levi gilt niet meer heel de buurt bij elkaar met zijn na ge aapte alarm (levi is een echte Arti imitator) en Arti speelt in plaats van naar mij kijken!
En begrijp me goed ik vind het geen probleem als de mannen eventjes verliefd naar me kijken en ik kijk dan net zo verliefd terug maar Levi is hier niet voor niks komen wonen en heb niet voor niks een grote kooi gekocht..
Het was de bedoeling dat ze zich samen heerlijk konden vermaken in de grote kooi en met elkaar!
En het lijkt nu weer goed te lukken!

Even nog wat ideeën opdoen voor nog meer speelgoed voor in de kooi, of toch nog maar een keer naar de dierenwinkels hier in de buurt en dan maken is en me mannen van mijn kamer en hun kooi weer een leuke "nieuwe" plek om lekker te genieten van de donkere avond uurtjes!

xx De Jongens en Ik!   ;D

amazingleeuwtje

Dat heb je weer goed gedaan Sanne, dat dan weer wel ;) ;)...

Jou jongens weten jou lekker bezig te houden zo ;D ;D..

Dierenfreackske

Hoi Sanne, ja hoor, heb je heel goed voor elkaar gekregen, leuk en ander speelgoed, en ik moest wel lachten om Levi, de Arti imitator.. ;D ;D  leuke update trouwens    ;D ;D ;D  Ann

Always look..

Klinkt miss stom maar het viel me vnaaf pas op hoe geel leev zijn koppie al is, kwam eigk omdat ik foto's aan het kijken was van vroegah en zij grijze koppie ..