19 juli 2025, 19:31:51

* ARTI en MIJS *

Gestart door Always look.., 26 november 2008, 16:42:12

« vorige - volgende »

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

hilde

dat is mooiiiiiiiiiii

groetjes en een knuff aan RT   en ook levi natuurlijk

Always look..

Hallo Allemaal,
Vind dat het alweer te lang geleden is dat hier iets is neergezet..  :o
Hier gaat het allemaal erg goed, de mannen beginnen rustiger te worden, en dan met name smorgens vroeg (wekker geluiden) ze zijn erg lief samen :D
Arti is nog steeds zijn lieve zelf en Levi is ook steeds makkelijker.. vind het nog wel moeilijk om hem rustiger te benaderen als dat ik bij arti doe.. Leev vind mijn hand nog steeds een beetje eng en heb dan ook best veel problemen met hem in de kooi zetten  :-\

Vnaaf weer een nieuwe kans!

xx

Always look..

Pff vandaag... Die 3 Lovers van me (Arti Levi en Pukkie) ze zijn echt niet te geloven...

In de kooi krijgen me kerels als ik smorgens weg ga eerst een kus van me roep ik eerst Arti en die krijgt zijn kroel en een kus en daarna roep ik Levi en ook hij kijgt zijn "ochtend aandacht"

Nah vandaag kreeg ik de kans niet eens..
Ik riep Arti en toen zat Pukkie al op de opvangbak..
Pukkie jaloers, hoe komen jullie daar nou bij  ::)
Dus zette Pukkie weg want bij de kooi is de aandacht voor de vogels dus ik ga verder met Arti kussen komt Levi aan stormen en pikt Arti net zo lang tot hij weg gaat  :o
Dus ik ga maar met Arti mee leev heeft maar te wachten!
Nadat ik klaar was met Arti kussen ging ik naar Leev toe en toen kwam Arti aanstormen zelfde verhaal..

Nadat ik ze om ste beurt maar ging kussen dacht Pukkie maar dit kopt niet dus toen kwam ze via de opvangbak op me schouders zitten en kreeg ik 100e kopjes van der..

En dan verwacht mijn 3 tal ook nog dat ik nog weet wie ik aandacht moet geven en of ik ze wel genoeg aandacht gegeven heb  :-\

Maar ondanks dit alles

xx   IK HOU VAN DIE DRIE!!   xx

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Marian

hey Sanne,

Ben weer bijgelezen hoor, zo na mijn vakantie.
Heb genoten van je mooie verhalen en foto reportages  :D
Prachtige ladder heb je gemaakt, kei gaaf dat je zo handig bent!
Ik mis alleen even iets :-[, Pukkie...?
Sorry, weet 't ff nie :-\ :-[

Groetjes, Marian

Always look..

Haai Kim
mijn 3tal is zeker heeeeeel erg leuk :)

Haai Marian
Ik heb de ladder midden in de kamer hangen en de jongens maken er steeds meer gebruik van echt heel leuk om te zien!

Pukkie...
Dat is me kleine lieve Poezenbeest!

Marian

Ach ja, HOE kan ik dat lieve kleine wollige diertje vergeten!!! >:( ;D
Hey, is dit nu je nieuwe handtekening?
Gaaf!!

Welterusten voor strakkies X

Always look..

Jaaah hoe kan je me kleine prinsesje nou vergeten :P
nee hoor neem het je niet kwalijk ;)

Dat plaatje heb ik als achtergrond op me computer :)
maar was al aan het knutselen om voor hier ook iets leuks te maken ervan..

ik vind hem gelukt, Jullie ook?

Kus Sanne Arti Levi en Pukkie
Slaap lekker!!

bobbie

Heeeeeeeeele leuke handtekening, strak en toch speels. 8)

groetjes, Nel :)

Bello

hoi hoi

Je bent goed creatief bezig geweest zie ik al.

Dat is juist het leukste van digitale foto camera's, je kunt zoveel foto's knippen als je wilt!!!

Gaat dus goed tussen je 3 jaloerse kippenkoppies ;D

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Manouk

Heej Sanne..

ik was vandaag boodschappen doen en hoorde in de winkel always look on the bright side of life.... moest gelijk even aan je denken..
echt super al die foto's en de verhalen van je mannen

heb met plezier zitten lezen..

groetjes
Manouk

Always look..

Dank je wel Nel!!  :-*

Haai Kweekmammie!
Jah het gaat tussen die 3 schatten hier erg goed, allemaal even jaloers dus als de een aandacht krijgt zit de ander er bij ;)
Ik probeer steeds iets nieuwes te bedenken om te gaan maken en ben wel trots op me trappetje :D

xx

Haai manouk!
Beide mannen hier fluiten Always look :) en mijn eerste valk floot hem helemaal goed echt elke toon ;)

Ben blij dat je met plezier mij verhalen leest dat is immers de bedoeling :D

xx

Sally

Always look..

Ho0oi Lezers van ons verhalen boekje!
Al een tijdje niet zo actief... Maar hier ben ik dan weer even :)
Het gaat goed met de mannen! Of ja.. Ze blijven op gewicht, Eten en Drinken goed, Spelen lekker in en buiten de villa en komen elke avond even lekker bij me zitten Levi heeft er af en toe nog wel een beetje moeite mee om netjes op te stappen als het "slaap-tijd" is maar verder doen ze het beide super!
Al is Arti wel een beetje aan het mopperen op Levi, Arti denk dat omdat hij de oudste is dat hij ook echt bij alles als eerste mag zijn en dan ook de enige is die er mee mag spelen of het op mag eten..
Hij is Leev een beetje aan het PROBEREN weg te jagen, Ja proberen, Levi laat zich overdag namelijk echt NIET weg jagen door Arti!  ;)
Hoe graag Arti het ook zou willen hij gaat niet aan de kant.. ze zijn aan elkaar gewaagd hoor die twee :D
Ook merk ik dat het elke avond weer het zelfde riedeltje is bij die twee :P
Ze gaan de kooi in, Leev heeft vaak geen honger meer dus gaat meteen de slaapstok op en fluit daar zijn hele gebeuren een keer of 10 voor ieder die het maar wil horen en ondertussen eet Arti zich nog even vol voor de nacht.
Levi gaat na zijn fluitconcert zitten slapen heeeeel erg schattig......  ::)
Maar wel op de verkeerde plek in de kooi, Ja van mij mag hij wel hoor maar Arti vind dat het zijn plekje is!
Als Arti "vol" zit gaat Arti op de schommel ring zitten en bij Arti ook het zelfde verhaal als Levi..
Ook hij fluit zijn hele muziek voorraad een keer of 10 heel zachtjes dat wel omdat meneertje weet dat hij stiller moet zijn als normaal.  8)
Maar dan...
Arti is klaar met eten én fluiten... (levi zit heerlijk te slapen, en dat koppie van hem echt ik smelt elke aaf weer zooo schattig!) maargoed Arti is klaar met alles en sluipt richting slaapstok...
Nah en wat ie dan doet IK vind het niet echt normaal hoor..  :o
Hij hangt aan de spijlen en hakt echt op Levi in want jaaaa echt waar.. Arti slaapt altijd op de plek waar Levi als eerste in slaap gevallen is!
En Levi reageert er eigenlijk niet echt op, hij schuif 10cm op en slaapt heerlijk verder op zijn plekkie voor de nacht.
Nou vraag ik me af WAAROM probeert Levi het elke avond weer?!  :-\
Ook heb ik heb wel eens een stukje verder geduwd met me vinger zodat hij al op zijn plekje in slaap viel en dan is er niks aan de hand... het gaat bij Arti echt om dat ene super plekje in de kooi..
En leev vind het allemaal best hoor je ziet um denken als Arti weer eens laat blijken dat HIJ het plekje wil "ag wat jij wil jochie ik schuif wel op" Maar IK vind het wel sneu!  :-[

Ook net is dit weer gebeurd Arti zit nu tegen de spijlen aan, Levi 10 cm verder en ze zitten beide heerlijk te slapen (bijna) strak tegen elkaar aan de schatten!!  :-*

* Ik probeer veel te lezen en schrijven maar op 't moment lekker druk met Werken.
   Als ik terug kom thuis ben ik moe en wil ik de jongens en me meissie alle aandacht geven.

xxxx Sanne Arti Levi en Pukkie