19 juli 2025, 13:28:59

* ARTI en MIJS *

Gestart door Always look.., 26 november 2008, 16:42:12

« vorige - volgende »

Always look..

Ik ga hem Vrijdag avond ophalen ;) ik kreeg het voor de zaterdag niet voor elkaar om een auto met chauffeur te plannen..

En uiteraard krijgen jullie verslag en foto's te zien, ik zou de digi cam maar weer eens opladen en in de aanslag houden!

x x x x

B87

Dat is morgen!!!!!! ;D
Ow leuk voor je!!! ;D

Dagboekje van Suzy en Gina
Suzy voor altijd in mijn hart! 31-10-'08/ 02-03-'10

Caroline

Veel plezier morgen!!!!  :D

DOe je Dorothé en Ivo de groetjes van me??

Groetjesssssssssssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Always look..

Hallo Allemaal!!

Dinsdag kreeg ik een mail van Levi, Levi had een vraag aan me, hij vind de zaadjes namelijk al erg lekker en vroeg me of ik hem zaterdag wou komen halen hij is er naar eigen zeggen klaar voor.. :o

Ik woensdag meteen Dorothé gemaild wou wel zeker weten of Dorothé van Levi's mail afwist en ja hoor dat had Levi in overleg gedaan met haar..
En dat betekend... Dat ik na lang wachten eindelijk me knulletje op mag gaan halen (JIPPIE) maar dat het hier onmogelijk bleek te zijn daar had ik dan weer niet over na gedacht... Zaterdag is het hele gezin voetballen, ze hebben toernooi dus de auto is er niet overdag (SJIPS) dan maar mailen dat ik met een probleem zit..  :-\
Ik krijg het niet geregeld op zaterdag overdag maar kan wel in de avond, of zondags of misschien ook wel vrijdag...
Maar ook Dorothé heeft haar plannen dus het is woensdags nog een heel gepuzzel geweest uit eindelijk mocht ik Levi ook vrijdag avond op halen ik helemaal gelukkig natuurlijk! ;D
Ik meteen een sms verstuurd naar me broers (we moeten hier de auto delen) dat ik graag vrijdag avond de auto wou gebruiken..
Jammer maar helaas mijn oudste broer had hem nodig (zonder te overleggen overigens)  en het ging voor mij dus niet door..  :'(
Ik behoorlijk verdrietig, mag ik na lang wachten Levi op halen lijk alles tegen te zitten... :(
Dus ik me vriend ge-sms't (die moet rijden) dat het allemaal zo tegen zit en dat ik het echt niet meer weet.. en die heeft toen van thuis de auto gereserveerd.. :D
Ik helemaal gelukkig natuurlijk ik kon eindelijk Dorothé laten weten dat ik me knullie echt kwam halen ik heb een reisbakje, een auto en een chauffeur en weet waar ik moet zijn... niks houd mij nog tegen!  ;)

;D ;D Levi here i come!!  ;D ;D

Vandaag (donderdag) de laatste puntjes op de i gezet met betrekking tot zijn kooi, er hangt al iets lekkers voor hem klaar zijn nieuwe speelgoedje hangt in de kooi en heb ook de spullen maar eens van de kooi af gehaald... :-[
De kooi staat leeg  in me kamer en het is dan makkelijk om hem als een soort van bijzettafel te gebruiken hè  ::) maar... hij is weer leeg hoor, nu is ook hij klaar voor de komst van Levi!  :)

Morgen rond deze tijd sta ik bij Dorothé voor het huis, ik vind het wel een beetje spannend hoor..  :-\

Tot Morgen!!

-  ............ wordt vervolgd!...........  -

Bello

Hoi Sanne,

Het is me toch wat he dat geregel..... maar we zijn er gelukkig uitgekomen ;D

Ja vanavond zat ik met de jonkies eerst op de wc (dat vinden ze heel leuk) en later ben ik op de bank gaan zitten en lekker samen tegelijk geknuffeld......

Levi is een heerlijk knuffelvalkje hoor, hij krijgt er geen genoeg van ;)

Tot morgen!!!

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Kimm

hoi sanne,

nou je hebt ook gelijk hoor dat je rt in die andere kooi hebt gedaan. en super dat hij zich daar lekker in voeld!
nog eventjes en levi is bij jou.
heel veel plezier morgen ;)

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Manouk

hoi hoi..

heb met veel plezier al je berichtjes gelezen.. wat een geweldige verhalen van die mooie lieve RT.
weet nu ook wat het valkenvirus inhoud en heb sinds dinsdag dan mijn tweede.. net was het ff letterlijk bekvechten (niet ernstig hoor) maar nu zitten ze lief naast elkaar te slapen en was Coco Gucci zelfs al aant versieren.. lekker fluiten en stoer doen..

het is echt geweldig om naar twee valkjes te kijken die lekker samen bezig zijn met ontdekken en kijken en doen..

veel plezier morgen en het komt vast allemaal goed met RT en Levi..

kus
Manouk

hilde

veel plezier morgen bij het halen van levi

wat zal RT geduld moeten hebben morgen om levi te zien

groetjesssssssssss

Always look..

Brigith: Het is idd morgen, das wel raar hoor om te zeggen dat ik me knullie morgen al mag halen  ::)

Caroline: Ik zal (al ik het in al de spanning niet vergeet) ze de groetjes doen van je! En het plezier hebben gaat vast goed komen :-*

Dorothé: Vind het erg leuk te horen dat het een echte knuffel is geniet nog maar lekker van hem!  :-[ Ik ben nu al  gelukkig met hem hij krijgt al m'n liefde hoor en een warm thuis!

Kim: Ja ik vond het sneu dat ie zo'n kast van een kooi ziet en zelf "gewond" in het kooitje moest blijven zitten. Ja morgen rond deze tijd kan ik zeggen slaap lekker birdybooi...S...  ;D

Manouk: Ben blij dat je genoten hebt van me dagboekje! ik geniet nog steeds elke dag van mijn manneke en weet zeker dat ik dat ook ga doen van Levi! het valken virus.. tja daar kom je niet meer van af  ;) ;D ik had de eerste 6 jaar geleden en vanaf die tijd verkocht.. en ga morg zelf Levi halen.
Wel spannend hoe ze op elkaar gaan reageren...

Hilde: Ik zou zeker plezier beleven aan het ophalen van Levi, net als de dag dat ik Arti kwam halen bij je!

Iedereen: Slaap lekker!
x x x

Caroline

Niet morgen maar vandaag!!!!

Werkse en veel plezier straks.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Always look..

dank je caroline  ;D Nu werken hoop dat de tijd snel gaat x x

B87

Ow het is vanavond al!! Spannend! ;D
Geniet ervan als het zover is! Je lieve kleine knullie! :-*
Ben benieuwd hoe Arti gaat reageren :D

Wat een super leuk plaatje heb jij als onderschrift trouwens! Met dat I love you this much, echt geniaal ;D
Straks komt er een mooie foto van Levi in zeker(gemaakt bij jou thuis bedoel ik) :P

Sally

heey, wat leuk dat je Levi deze avond gaat ophalen!

Veel plezier alvast he, maar dat zal wel goed komen zeker ;)

Always look..

vnaaf gaat het zeker goed komen hoor Sally heb der echt heel veel zin in!

en er komt van Levi ook nog een mooiere foto op me plaatje, ik moet er alleen eerst nog even een heeeeeleboellie maken dar gaat vast goed komen!

ben een beetje nerveus hoor  ::)

x x

B87

Dat snap ik! Hoe laat mag je hem halen? ;D