21 juli 2025, 15:10:11

* ARTI en MIJS *

Gestart door Always look.., 26 november 2008, 16:42:12

« vorige - volgende »

Kimm

hoi sanne,

ik zou mij ook niet te druk maken hoor meid. komt vast allemaal goed  ;) ook met arti en het reizen.
succes vandaag!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi, ik zou me zeker niet druk maken hoor! Komt vast wel goed toch, succes met het reizen, grtjs Ann

Always look..

Dank jullie voor alle lieve berichtjes!
Ik heb der zelfs over gedroomd  ::)

In mijn droom gingen we er heen en was hij heel stil en zodra we binnen waren begon meneer al zijn deuntjes achter elkaar aan te fluiten tegen de arts..
En alles wat de arts wou kijken ging RT in kroelhouding staan..

Dus zitten zien of hij echt zo gaat sjansen ;)

nog 4 uurtjes  :-\

xx

candy

Veel succes bij de arts en we hopen dat hij Arti kan helpen, of in ieder geval jou door onderzoek duidelijkheid kan geven wat er aan de hand is.
De reis er heen en terug waar jij tegen op ziet valt over het algemeen wel mee. Onze valkjes gaan elk weekeind mee naar de camping en gaan direct in de kleine kooi indien we deze te voorschijn halen.

We wachten je berichtjes af hoe het gegaan is.

Always look..

Ik heb zelf geen kleine kooi dus meneertje moet even in een net groot genoeg reismandje.
Voor dit soort gevallen toch maar een kooitje regelen die mee kan in de auto!
Ook de nieuwe kooi is ideaal voor dit sorrt gevallen..
Rooster onder in zilverfolie helemaal op de bodum en poeppen maar  ;) die hoef ik er straks aleen nog maar uit te halen  8)

Ik hou jullie op de hoogte!

xx

*Manon*

Hoi hoi Sanne,

Hopelijk is alles goed met Arti.
Succes meis  :-*

Liefs Manon

Always look..

Haai haai allemaal!!
Als eerste allemaal heel erg bedankt voor jullie lieve woorden vooraf!!

Ben nu net weer terug van de VA, het viel allemaal reuze mee maar dat is bijna altijd he achteraf?! ;)

De dok heeft niks kunnen vinden in zijn poep-je, niks aan zijn huid en ook niks aan de vleugel  ;D

Wel kon hij aangeven dat hij zich om een of andere rede, in mijn geval dus mijn logeer partijtje bij mijn vriend, plukt aan zijn rechter vleugel.
Ik heb daarvoor/daartegen soother spray gekregen ik moet RT nu 2 dagen voordat ik ga logeren behandelen met die spray en dat daarna ook 2 dagen volhouden.

Ben helemaal opgelucht! me manneke mankeert niks, ik ben de schuldige  ::)

Ook is hij onderweg heel rustig geweest
(heb me miss iets te druk gemaakt  :-\)

en tja een arts moet nou eenmaal goed vast houden om te onderzoeken en dat vond hij niet bepaald fijn en moet zeggen dat ik het ook niet leuk vond om te zien..
maargoed hij is gezond verklaard! ;D

xx

*Manon*

Gelukkig dat hem niks mankeert!
;D ;D

Always look..

Ja ben daar ook erg blij om! En als hij zijn veren terug heeft kan hij gewoon weer lekker vliegen ;D
(Als ie het niet meer had gekunt heb ik het idee hem te kort te doen hij houd gewoon van vliegen!)

hilde

gelukkig sanne dat het allemaal is meegevallen

ik hield men hart al vast   je weet wel

groetjes en een knuff voor RT

xx

hilde

was vergeten te zeggen dat als je er een 2e valkje dus levi bijzet gaat het misschien over en heeft hij afleiding van levi   ;)

groetjessssssss

Always look..

hilde

ach wat groeit hij snel  hij is al een heel valkje aan het worden

Always look..

Ja Hilde ik hield ook mijn hart vast maar ben heel blij dat ik onderzoek heb laten doen toch een opluchting als je weet dat niet hij maar ik de schuldige ben  ::)
Dan kan ik er ook iets aan doen om het te voorkomen!

Ja nog even en Levi komt hem vergezellen hoop dat hij dan lekker met Levi gaat ravotten ipv met zijn eigen veren  ;)

hilde

komt wel goed zal extra voor je duimen

groetjessssssss