22 juli 2025, 22:44:01

* ARTI en MIJS *

Gestart door Always look.., 26 november 2008, 16:42:12

« vorige - volgende »

hilde

jago zijn veren zijn al goed gegroeid en hij kan terug goed vliegen
dus zal arti ook wel terug rap kunnen vliegen

groetjes

Always look..

Hoop echt dat hij erg snel weer kan vliegen hij zit nu steeds bij me te knuffelen in de deuropening maar vind het toch het leukste voor hem en mij als hij weer lekker ravotten buiten de kooi.
Er steekt nu een cm veer uit dus de veren zijn goed in aantoch, het begin is der  ;D

xx Sanne en RT

*Manon*

Heerlijk zo'n knuffeltijd... leuke foto ook  ;D ;D ;D

Kimm

hoi sanne,

heb je al een valkje gevonden?

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Always look..

Haai Manon en Kim en iedereen die mijn boekje leest!

ja zo'n knuffeltijd is echt geweldig! zolang RT er zin in heeft en ik de tijd heb zitten we gerust uren :)
Gister vrij en heb 3 uur bij de kooi zitten knuffelen wou dat ik ook weer buiten de kooi kon knuffelen :-[ en dat zijn vleugel een beetje opschiet, iemand een idee hoe is dat een beetje kan versnellen?

Kim: Ik heb 2 adresjes op het oog, ligt aan het geslacht.. ik wil echt alleen maar een man dus bij het eerste adresje (Dorothé) is het even afwachten of er een man bij zit waar ik een klik mee heb en anders reis ik toch weer af naar waar RT vandaan komt (Hilde).
Maar dat er een bij komt is bij mij nu zeker! binnenkort voor een kooi kijken heb er al een aantal op het oog, en de kamer verbouwen  :P (wil een waar vogelparadijs maken) en dan is hij meer als welkom!

gr x Sanne en RT

Kimm

o wat leuk zeg!!! nou ik ga voor je duimen hoor  :D

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Always look..

Ja het wordt nog een behoorlijke klus hier  :P..

RT staat op mijn slaapkamer (ivm hond en katten in de woonkamer) dan kan hij gewoon los waneer ik daar zin in heb en hoef ik niet eerst iedereen weg te jagen  ;)

Maar.. mijn kamer is vol..
Dus moet het bureau (lijkt meer een vuilstort) eruit en er wordt een kast verplaatst en mijn tv komt op de dan oude plek van de kooi..
En dan heb ik een hele hoek vrij ong 1 bij 2 en daar wordt dan DÉ PLEK het vogel paradijs  ;D ::)

Denk dat ik van de week al ga beginnen..
Wel moet ik de plannen even aan me mam en pap voorleggen  :-\ maar dat gaat goed komen  ::) ;D

kuss Sanne en RT

Always look..

Het begin is er..  ;D
Ben net op het werk van me broertje geweest (dieren winkel) en heb daar een kooi besteld.. Die aankomende vrijdag thuis wordt afgeleverd.. Dus ik ga nu maar eens mijn kamer vogelkooi klaar maken nu heb ik de tijd  ::)

Heb der al helemaal zin in!!

xx Sanne en RT!

hilde

heykes
je zal je werk hebben met je kamer te herinrichten

veel plezier ermee

en hoe is het nu met RT

xx

Always look..

het is idd een hele klus om heb te herinrichten maar op de kleine spullen na is hij weer klaar.

Met RT gaat het wel goed, hij is vanmorgen verplaatst naar de andere kant van me kamertje en merk wel aan hem dat hij het een beetje vreemd vind hij is heel de dag al wat stiller.
Al begint hij nu gelukkig weer babbels te krijgen  ;D

Een vervelend iets is nu wel dat me kamer der klaar voor is maar de Kooi er pas vrijdag is...
Wil het zo graag helemaal af maken nu  :-\

xx

Hoe gaat het daar met de jongen?

hilde

ze groeien gelijk kool

bij elk koppel zijn er wel jongen

ook te zien op men handtekening hieronder

en op de site

Always look..

Ja hou de boel daar nog goed in de gaten hoor  ;)

Met RT gaat wel goed zijn vleugel zit er weer redelijk aan, hij is van de week er heel even uit geweest, eigenlijk om te wegen maar meneer dacht ik strek even me vleugels en het vliegen ging wel redelijk, ik vertrouw het nog steeds niet volledig dus het is bij een vlucht naar zijn speeltuin gebleven..
Denk nog maar even en hij kan weer lekker vliegen :)

xx

hilde

binnen 8 weekjes zijn er nieuwelingen ik bedoel daarmee valkjes van de nieuwe samengestelde koppels maar daar komen alleen wildkleurtjes geparelde en lutino's uit en van deze koppels is het heel moeilijk om te zeggen of het een man of popje is

Always look..

Hallo Allemaal!!
Ben ik weer een keertje, Gister heeft Sanne me verplaatst naar de andere kant van de kamer, allemaal best wel spannend was er gewoon stil van..
Maar na een uurtje of  4 ben ik toch maar weer gaan fluiten het leek allemaal weer gedaan te zijn, De kamer is verandert.
Sanne vertelde me dat ik een nieuwe (een stuk grotere) kooi krijg SPANNEND!!
Ik ben wel benieuwd hoor!

Ook heeft ze het steeds over een vriendje maar weet nog niet of ik dat wel leuk vind ik heb Sanne en Pukkie toch ik kan ook hun steeds verleiden.. Nee ik denk wel dat het gezelliger is met een vleugelvriendje erbij, want en Sanne en Pukkie kunnen allebei niet bij me in de speeltuin..
En ook vliegen ze niet me mee naar de schap, al moet ik zeggen dat ik nog steeds niet mag vliegen van Sanne *zucht* ze vind dat ik er nog niet helemaal klaar voor ben.. Maar kijk toch eens..

Hij is toch wel weer lang genoeg?
Sanne zegt dat ik beter nog even kan wachten voor de zekerheid en dat het veels te gevaarlijk is om nu al te vliegen want straks gaat er iets fout..
Stiekem snap ik het wel hoor ze wil gewoon dat ik weer heel mooi kan vliegen en landen en niet dat gestuntel van de afgelopen keer het zag er inderdaad niet heel charmant uit

En aangezien Sanne de enige is die de kooi open kan maken moet ik er wel naar luisteren..
Ook heeft ze me door..
De laatste paar keer dat ik "lief" kwam knuffelen had ik het plan te ontsnappen... Maar ze heeft me door *ZUCHT* steeds als ik het probeer duwt ze me gewoon weer terug de kooi in en zegt ze dat ik nog eventjes moet wachten.. Vandaag hoop ik dat Sanne's vriend me even komt knuffelen en als Sanne dan even weg is...
wand ook als Hij me knuffelt blijft Sanne van een afstandje opletten of het goed gaat,
...als ze dan weg is dan glip ik er snel even tussenuit en laat ik wel even zien of ik het kan ja of nee zonder te stuntelen
Ik laat jullie nog weten of me plannetje gelukt is..

Tot de volgende keer!!

xx van RT

hilde

wel een leuke update RT    hihihi

en alles goed daar?
en al een nieuw vriendje gevonden?

ik heb nog alleen nu een witmaskertje over om te reserveren van ice en cube maar of het een mannetje is weet ik niet daar ze ook crossovers kunnen krijgen

had een jonge doorgehouden witmasker en blijkt nu een pop te zijn met witte vlekjes in de nek

Vader    Witmasker split voor {X2:Gepareld} {X1:Lutino}
Moeder    Witmasker Lutino
Nageslacht:
Jonge man   
50.0 % Witmasker Lutino
50.0 % Witmasker split voor {X1:Gepareld} {X2:Lutino}
Jonge pop
50.0 % Witmasker Lutino
50.0 % Witmasker Gepareld