1 mei 2025, 18:49:44

* ARTI en MIJS *

Gestart door Always look.., 26 november 2008, 16:42:12

« vorige - volgende »

Always look..

16 januari 2012, 12:02:00 #1200 Last Edit: 16 januari 2012, 12:04:12 by Always look..
Ik heb met RT en Leevje toen die tijd gewoon helemaal niet na hoeven denken over Dons..
Al lijkt het me wel geweldig om een keer mee te maken..
En nou is de kans aanwezig en dan ga ik zitten twijfelen  :-X

De tijd en de energie mocht het fout gaan en ik het zelf moet doen heb ik wel, Ik heb een jong katje vanaf 8 dagen met de fles gevoed dus weet dat het veel tijd en energie kost..
(katje heeft het gered en is inmiddels 7.5)

En ben ook wel heel realistisch dat er risico's aan zitten en dat het misschien ook niet kan slagen en er dus kleintjes overleiden..

::)

hilde

oh fijn dat ze het zo goed met elkaar kunnen vinden  ;D

en dat er al eitjes zijn .

heb je de knoop al doorgehakt of je al dan niet donsjes wilt?

RT :ik zie het al voor me PAPA RT hihi  :)

groetjesssssssssssss knuff RTen mijsje ook natuurlijk want ze zijn nu een koppel

Always look..

Nou, "papa" RT is nou niet meer zo lief hoor..
Hij houd mij (die erg nieuwsgierig is) erg uit de buurt  >:(

Maar ik zie het idd ook wel voor me Papa Arti..
Maar vinden Loco en Pareldje het niet erg om (weer?) Opa en Oma te worden?  :P

Nee de knoop nog niet doorgehakt..  :-[

hilde

ze kunnen soms venijnig zijn als ze eitjes hebben dat heb ik hier ook met moonshee en paddy albino pop en bonte man .alleen paddy is venijnig dan maar moonshee is nog altijd even lief .

dat loco en pareldje oma en opa gaan worden zal de eerste keer zijn dat ik weet  :D.want veel reacties hoor ik niet terug van de mensen die hier een valkje zijn komen halen .wat ik heel jammer vind  :(.

Tamireya

Citaat van: Always look.. op 16 januari 2012, 12:02:00

De tijd en de energie mocht het fout gaan en ik het zelf moet doen heb ik wel, Ik heb een jong katje vanaf 8 dagen met de fles gevoed dus weet dat het veel tijd en energie kost..
(katje heeft het gered en is inmiddels 7.5)

En ben ook wel heel realistisch dat er risico's aan zitten en dat het misschien ook niet kan slagen en er dus kleintjes overleiden..

::)

Voor het geval dat mijn posting van daarnet erg negatief over kwam, dat was niet mijn bedoeling, het was alleen maar goed bedoeld  ;)

Er zijn gewoon veel mensen die alles iets "te positief" zien en dan schrikken als zoiets gebeurt en omdat ik je niet ken dacht ik, vertel ik ook even de niet zo leuke dingen die kunnen gebeuren zodat je hierop ook voorbereid bent in geval van.

Maar als je deze risico´s kent en "gewapend" bent hiervoor, wat laat je dan twijfelen?

Ik zou het dan gewoon proberen  ;D

Always look..

Dat is idd erg jammer dat je niks meer van ze hoord, zo af en toe een berichtje of foto is een kleine moeite toch?

Always look..

Tamireya:

Je posting kwam zeker niet verkeerd over hoor  :D
Juist goed dat je mensen en dus ook mij even wijst op de negatieve kanten, de positive kanten weet iedereen vaak wel..
Maar zo zit het leven helaas niet altijd in elkaar, toch!?

Wat mij laat twijfelen..
Ik denk vooral de angst ze uiteindelijk niet kwijt te raken..
En ik wil natuurlijk net als iedereen hier die jongen krijgt dat de jongen een super thuis krijgen..

Tamireya

ooohhh puuhhh gelukkig .... helaas kan je het geschrevene niet altijd zo interpreteren zoals het bedoelt is vandaar nog even "de uitleg"   ;)

Die twijfel snap ik wel, misschien dan alvast erover nadenken om de voliere/kooi uit te bouwen  ;D ;D ;D

Maar ik denk wel dat je een goed plekje zult vinden voor de kleintjes hoor.
Vooral als ze tam zijn en mensen gewent zijn dan zul je veel reacties krijgen, ben ik zeker van  ;)

Always look..

Daar heb je idd gelijk in je weet nooit hoe een ander het opvat, Maar ben niet zo'n lastige hoor  ;)

Mijs en Arti staan binnen en nog zo'n kooi gaat hier nou niet passen..
Dus toch opzoek naar een lekker plekkie voor mij en mijn vee ;)

De jongen gaan zeker wennen aan mensen, andere dieren en geluiden, vind het super om uit te zoeken hoe ver je kan gaan bij dieren zonder vertrouwen te breken.

Maar jij bent dus de eerste die er een zou willen..  :P iedeaal  ;D

Jaimy

Citaat van: Always look.. op 16 januari 2012, 12:39:19
Tamireya:

Je posting kwam zeker niet verkeerd over hoor  :D
Juist goed dat je mensen en dus ook mij even wijst op de negatieve kanten, de positive kanten weet iedereen vaak wel..
Maar zo zit het leven helaas niet altijd in elkaar, toch!?

Wat mij laat twijfelen..
Ik denk vooral de angst ze uiteindelijk niet kwijt te raken..
En ik wil natuurlijk net als iedereen hier die jongen krijgt dat de jongen een super thuis krijgen..

maak je daar maar geen zorgen over. Als ik bijvoorbeeld kijk op marktplaats.nl is er op het moment veel vraag naar valkparkieten en weinig aanbod, omdat iedereen (lees: kwekers) zich aan het klaarmaken is voor het aankomend kweekseizoen!

Tamireya

hahaha, nou ik heb net 7 dagen geleden mijn 5de valkje in huis gekregen dus vooreerst is even stop hier  ;D

En bij het volgende nestje wil ik daarvan eigenlijk ook nog eentje houden en dan zit ik wel redelijk vol anders moet ik straks nog alles uit bouwen  ;D ;D

Anders had ik er wel eentje genomen, maar als je donsjes krijgt ga ik wel even rond luisteren voor je   ;)

Always look..

Jaimy: Okeei dat is dan wel gunstig voor mij idd.. Dit soort berichtjes helpen mij stiekem wel een beetje..

Tamireya: Je 5e  :o Kom ik aan met 2 valkjes..
Mja okeei dan snap ik wel dat je een Mini van mij er niet meer bij kan houden..

Mensen die mee luisteren is altijd makkelijk natuurlijk..

Maar eerst moeten ze maar eens even lekker een tijd gaan broeden  ;)
Dank voor jullie reactie tot dusver!

Always look..

7 februari 2012, 12:27:24 #1212 Last Edit: 7 februari 2012, 12:28:59 by Always look..
Haai allemaal,
Ohw wat is zij leuk zeg en geloof me nadat we samen een nestje hebben gehad wat door een tekort aan de echte daad alleen uitgelopen is op 2 eitjes waar niks in groeide is ze alleen maar leuker!
Eerst wou die mooie dame niets van mij weten en nou zitten we hele dagen te flikflooien samen en mag ik haar eindelijk kusjes op haar wang geven..
En heel soms vind ze zelfs de kusjes in haar nek lekker!
Is het niet geweldig?!

Ook was ze naar Sanne toe een beetje afstandelijk, echt geen knuffel valkje..
Dat had Marian ook al gezegd en Sanne hoefde ook geen knuffel daar heeft ze mij namelijk voor, ze wou een valkje dat mij gezelschap zou houden al zij er niet was..
Nou dat is gelukt!! Maar.. Ook naar Sanne toe is ze erg gezellig, ze wil geen aai geen kroel zelfs geen kus maar... Ze gaat wel steeds op Sanne haar hoofd zitten en ook op de schouder doet ze nou al  

Oh wat zijn wij, Sanne en ik gelukkig zeg!!

Kuss van mij Arti en Sanne

Always look..

29 februari 2012, 12:02:04 #1213 Last Edit: 29 februari 2012, 12:03:56 by Always look..
Eerst even een Levi-Stukje!  ;D

Voor de mensen die niet weten hoe het zit, Leevje is bij mijn beste vriendin gaan wonen..
Mijn kleinste kerel zat hier niet meer op zijn plek, er was constand ruzie in de villa  :-\
Met pijn in mijn hart en heel veel tranen ging Leev uit logeren en eenmaal daar was hij zijn eigen zelfje weer en besloot ik dat het beter was zo hij doet het echt meer dan super!  :)

En wat hij hier in die tijd dat hij hier zat van mij niet wou accepteren doet hij nou de hele dag...

Heerlijk kroelen!!  :-*
Als Aman hem even niet kroelt dan geeft ie haar net zolang kopjes totdat de kroel toch gegeven wordt  ;D
en..... hij wint ALTIJD  :D ;)

Slimme Schat!!

Arti en Mijs,
Ze doen het nog steeds super, ik kan nog steeds lekker knuffelen met me manneke Arti en Mijs wordt steeds brutaler..
Komt bij me zitten (en ook in de kamer op plekken waarvan Arti weet dat hij daar NIET mag zitten en Mijs dus ook niet  :-\) Maar het is echt een schat!
Ook weet ze al steeds beter dat als ik wil dat ze terug gaan in de villa dat het dan geen spel is, 1 laatste rondje en dan is het echt kooi tijd!
Het was even wennen aan elkaar maar het gaat super nou!

xx Van Ons

Always look..