19 juli 2025, 13:27:22

* ARTI en MIJS *

Gestart door Always look.., 26 november 2008, 16:42:12

« vorige - volgende »

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Always look..

Lieve Dorothe (kweek mammie van Levi), Renske, Sylvia, Marian, Brigith, Kim, Hilde en Caroline...
Dank jullie wel voor alle felicitaties aan mijn kleine manneke...
Of naja nu issie toch wel een echte MAN  :o ;D

Heb hem heerlijk verwend met een snoepstok, trosgierst macaronie en een snee brood..
En moet nog op zoek naar een leuk speelgoed, heb nog niet echt iets kunnen vinden dus dat wordt een AFTER verjaardags cadeau. (Vinden ze vast niet erg  ;) )
Verder hebben de jongens heel de aaf lekker mogen vliegen (maar dat is vaste prik hier..)

xx San en de Boys!

hilde

Always look..

Met de Mannen gaat het erg goed! Ze zijn heel de avond al lekker aan het fluiten samen (zachtjes en leuke melodieën) Wel hebben ze vanavond eventjes pech  :-[ Ze mogen er even niet uit.. ik ben aan het leren voor een cursus die ik morgen heb en als ze er uit zijn lukt het me niet om serieus te leren ik vind de mannen véél leuker  ;)

hilde

Marian

Hoi Sanne :D

Wat heerlijk te lezen dat jouw mannen lekker zachtjes fluiten, dat moet ik ze hier nog leren ;D
Hoe is je cursus gegaan?
Je immetje beantwoord ik zeker nog, helaas even niet aan toegekomen :-[
Heb je ook zo genoten van het zonnetje vandaag?
En anders misschien morgen ;)

Liefs, Marian

Always look..

Het moet niet heel veel gekker worden hier..

Was vanmorgen (héérlijk in het zonnetje) aan het werken op de zorgboerderij toen mijn moeder me belde, Ze vroeg of ze schoenen mocht lenen en liep daarbij mijn kamer op om ze te gaan pakken.. Dus ik hoorde me mannen en vroeg me mam om ze even een kus namens mij te geven  :-* :-*
Nou ze zou de tel wel even bij ze houden  ;D
En ze hoorde me zeggen "heei kerels" en kreeg meteen in koor terug "Heei Birdy" "kusje kusje kusje" en heerlijke zoentjes van ze!
Ik voelde me meteen helemaal gelukkig, mijn lieve knappe kerels!

Verder mijn Cursus....
Was trouwens een cursus Kinder EHBO  ;)
Ik was zo super zenuwachtig ervoor dat ik mijn oude boek van "gewone" EHBO er bij heb gepakt en eventjes goed doorgelezen heb een beetje voorbereiden in de hoop dat ik rustiger zou zijn en blijven.. (ik heb behoorlijke faal angst en ga dus stressen en krijg door stress meer kans op aanvallen, Epi... Dus werd er niet rustiger op...)
Maar..
Het ging echt helemaal SUPER!  ;D
Ik had Praktijk alles goed, en Theorie heb ik een vraag sowieso fout (had beter moeten lezen) en een heb ik lopen twijfelen en weet ik niet psies wat ik nou geantwoord heb dus die kan goed of fout zijn..
Je mocht 7  :o fouten hebben (beetje veel als je het aan mij vraagt, tis de bedoeling dat je er levens mee kan redden) en ik heb der dus op zijn meest 2 fout..
En dat waren geen vragen waardoor ik drastische fouten zou maken dus komt wel goed  ;D

In ieder geval weer een diplome rijker!

xxxx San Arti Levi en Pukkie

Caroline

Super dat je de cursus zo goed hebt gemaakt!!!!

EN ja wat zeg ik erover, bellen met je heerlijke knappe kereltjes .... dat is toch geweldig!!!!  :D

Kan me voorstellen dat dit gelijk een glimlach op je gezicht toverde. ;D

Een heel fijn en zonnig weekend.

Liefs Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Caroline

PS. lekkere kus voor je mannen.  :-* :-*  ;) ;D

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Always look..

Ja ik had echt een lach van oor tot oor  ;D
Mijn dag kon niet meer stuk!!

De KUS is gegeven hoor!
jij ook een fijne zondag toe gewenst! xx

•=Bonnie=•

Gefeliciteerd met je diploma, een erg mooie en nuttig diploma om te hebben! :)

Always look..

Dank je wel Bonnie, en ik ben der idd erg blij mee!
Ik moest um gaan halen voor mijn werk als oppas maar eigk had ik dat veel eerder moeten doen..
Tis gewoon erg belangrijk te kunnen ehbo'n

xxx

Creatura

Hey Sanne :)

Hahaha, wat superschattig dat ze door de telefoon met je gingen praten ;D Lekkere moppies heb je ook :D

Enne, goed gedaan hoor, van je cursus.
Lekker een diploma rijker zo inderdaad!!! Gefeli 8) ;)

xx Renske

Always look..

Goede middag allemaal!

Zoals een paar van jullie misschien al hadden gelezen heb ik vanmorgen heel erg lopen twijfelen, wel naar buiten, niet naar buiten, wel naar buiten, niet naar buiten.. Uiteindelijk toch maar een vraag op het forum getiept...

Ik heb de oude kooi van de voogies bewaard om ze met lekker weer in het zonnetje te zetten..
Nu vind ik het voor mij erg lekker weer maar valken die altijd binnen staan kunnen die met de 17 graden dat het nu is al lekker de tuin in?

Alvas bedankt! Xx

En ik kreeg vrijwel meteen reactie, dus is de boel klaar gemaakt en de jongens midden op de tuin tafel gezet, Arti had al wel eens eerder buiten gestaan voor dat Levi bij ons kwam wonen maar voor Levi was het hier in de tuin de eerste keer...
Moet zeggen dat hij het best wel spannend vond hoor!

Ook Arti vond het een beetje eng wel en houd mij heel de tijd in de gaten en als ik "uit beeld ben" (ik zie hun wel hoor door het raam heen ;) ) dan begint hij meteen te roepen..
Arti vind Levi wel heel leuk maar hij blijft mij toch een beetje als "popje" zien..

Verder zijn de jongens echt verdacht stil al heel de dag..
Levi heeft maar een keer zijn wel bekende eentonige gefluit gedaan en verder heb ik 100e kusjes gehad van ze!

ZE ZIJN DER HELEMAAL STIL VAN ;)

Het is hier nog steeds 20 graden maar omdat de jongens niet echt tot rust kunnen komen mogen ze nog maar heel eventjes buiten zitten en dan gaan ze weer hun eigen grote verrouwde villa in :)

kus kus Van Ons!

Larissa

hey hey

Ten eerste gefeliciteerd met je diploma  ;D heel verstandig zo'n kinder ehbo

Lekker he de jongens in het zonnetje zien genieten

Groetjesssssssss