29 maart 2024, 09:14:55

* ARTI en MIJS *

Gestart door Always look.., 26 november 2008, 16:42:12

« vorige - volgende »

Always look..

26 november 2008, 16:42:12 Last Edit: 29 februari 2012, 11:36:47 by Always look..
Arti is in aantocht, Ik vind het nu toch echt tijd worden om alvast een dagboekje te starten voor Arti  ;D

De 18e (november ;)) ben ik eens rond gaan kijken op de site voor kwekers een beetje bij mij in de buurt en gaan kijken of er jonge valkjes te koop waren (en dus ook foto's gekeken) dat had ik misschien beter niet kunnen doen...

Ik zag een foto van een valkje en was eigenlijk meteen verlieft op hem alleen durfde ik dat nog niet zo goed.. Vito was net een dagje dood en ja ik wou wel een nieuwe valk maar dit was wel heel erg snel :-\

Toch heb ik een mailtje gestuurd naar de baas van de pappa en mamma van het valkje en gevraagd of ze deze knapperd nog hadden zitten en ja hoor Arti (zo hebben ze m'n knapperd genoemd) was er nog!
En heb besloten Arti te reserveren...

De dagen erna was ik best een beetje van slag aan de ene kant was ik (en ben ik nog) heel erg :'( om het verlies van Viet maar aan de andere kant heel  ;D dat Arti bij me mag komen wonen!

Dit weekend heb ik Arti's nieuwe huis in orde gemaakt, zijn huisje is helemaal ontsmet, zijn bakjes voor het voer, water snoepjes, grit en kiezel zijn helemaal glimmend en ook zijn touwen en schommel zijn goed schoongemaakt  :D
En stiekem begon ik er steeds meer van te genieten dat er een nieuw vogeltje komt!

Ook heb ik in het weekend een wilg gesnoeid  ::)
En heb daar een (vind ik mooie) speeltuin van gemaakt voor Arti  :D
Ik hoop dat Arti heel blij zou zijn met de nieuwe speeltuin en dat hij snel aan mij en me thuis zou wennen  :)

Ik hoop snel bericht te krijgen van de mensen waar hij nu woond dat Arti goed eet en hij dus opgehaald kan worden!

Arti, je bent meer dan welkom!!  :-*


(ik zal een foto van Arti en zijn speeltuin plaatsen  8))

samantha21

hey!

wat leuk dat je een dagboekje aan maakt!

ben benieuwd hoe arti eruit ziet! hoe oud is ie nu?

heb je al een idee wanneer je arti mag ophalen?

groetjes!  :)

Always look..



Dit is Arti, 3 oktober geboren  :-*





En dit de Speeltuin, 23 november in elkaar gezet  :P


:-*

samantha21

Arti ziet er echt super mooi uit zeg! :)
zeker een lief koppie hor..

speeltuin is ook leuk in elkaar gezet hor! erg creatief! wordt vast veel lol aan beleefd!

Landiej

Zo! Dat is een halve wilg :P

Maar Arti zal het vast naar zijn zin hebben op de speeltuin :) Altijd leuk, nieuwe valkjes!

Gefeliciteerd met je aanwinst, en succes met wachten ;)

Always look..

26 november 2008, 17:00:28 #5 Last Edit: 26 november 2008, 17:07:25 by Always look..
Ik was echt meteen verlieft op Arti ik vind um (maar dat vind iedereen van zijn of haar valkje) echt om op te vreten!  ;D

Uiteindelijk is het toch de bedoeling dat hij de speeltuin erg leuk gaat vinden  ::) Mocht Arti hem niet leuk vinden heb ik een erg leuke dag gehad met het maken van de speeltuin 8)

En het is idd bijna een halve wilg  ::)
hij is bijna 50cm hoog  :P deste meer speel plezier!

Wanneer ik Arti op kan halen is nog niet helemaal duidelijk, Hij kan nu goed eten maar moet natuurlijk nog even in de gaten gehouden worden  ;)

groet Sanne  :-*

Sally

hallo,

Leuk dat je een dagboekje bij gaat houden over Arti
Hij is erg mooi zeg!
En echt een leuke speeltuin heb je in elkaar gezet!
Kon ik dat ook maar :P.
Ben niet zo crea :P

Groetjes Sally

Always look..

Ik ben normaal ook niet zo creatief, miss komt het omdat ik in de tijd dat ik moet wachten toch wel een beetje bezig wil zijn met hem  ;)

ben ook erg tevreden over de speeltuin  ;D

:-* Sanne

Kimm

hoi sanne,

leuk dat je een nieuw boekje begint hoor! ik kijk uit naar arti. oh hij is wel erg mooi hoor!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Always look..

Heb het hier ook al een keer gevraagd (op het forum) of Arti wel of niet ontwormd zou moeten worden..

Het (nu nog) baasje van Arti heeft Arti aangemoedigd om eens iets te laten vallen voor der en Arti heeft geluisterd hoor!  ;D

Hij heeft vandaag iets laten vallen en dat is naar de DA gegaan en er is niks gevonden in zijn ontlasting dus ontwormen is niet nodig!

En heb ook weer een stel heeeeeeeele lieve foto's van me aanstaande vriendje!!

(Ik zal der zo een plaatsen 8))

:-* Sanne


Always look..



WOW wat een knappe vent zeg!!  :o ;D

Anke

Hoi,
Leuk dat je een dagboekje bent begonnen.
Arti is zeker een knapperd :)
Ik ben benieuwd wanneer hij bij je komt.
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Always look..

Als Arti goed blijft eten en dus op gewicht blijft mag hij volgende week al met mij mee naar huis  ;D

Dus kom op Arti!!  ;)

:-*


♥Debby♥

Wat een knapperd is Arti!! Schitterend!!

en 3 oktober geboren.. dan zal hij wel snel komen.. ik heb hier een jong van 14 oktober en die zit nu apart om te checken of ze goed eet en dat gaat al goed!

Gaaf hoor... oh en je speeltuin is super!


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Always look..

Ik ga heel hard duimen dat me knapperd goed blijft eten!
Ga daar nu mee beginnen slaap lekker!!
:-*