18 april 2024, 14:54:27

Ontwormen of niet?!

Gestart door Always look.., 24 november 2008, 21:58:54

« vorige - volgende »

Always look..

Binnenkort komt mijn kleine valke bij me wonen( ;D) en nu had ik eigenlijk een vraag.
Heb hier eerder gevraagd of je wel of niet moet ontwormen en mij is gezegd dat je als je twijvelt aan of het gedaan is of niet dat je het dan het beste wel kan doen om wormen uit te stellen.

Ik heb de kweker gevraagd of het wel of niet gedaan wordt, de Ouders zijn ontwormd voor het eieren leggen, maar de jongen niet.
Nu is mijn vraag of de jongen nog ontwormd moeten worden of niet?

:-*

Kimm

hoi hoi,

ik heb het bij mijn valkje wel gedaan omdat zij uit een voliere kwam. voor de zekerheid. ;)

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Always look..

Mijn valkje wordt in huizelijke kring grootgebracht  ???

:-*

Kimm

je kan even afwachten als hij/zij bij je komt wonen en dan even op de ontlasting letten. dan kan je het altijd nog doen ;)

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Always look..

Okee, ik hou het voor nu bij niet ontwormen en mocht Arti toch slechte ontlasting hebben dan ontworm ik alsnog.

Bedankt voor je antwoord!

:-*

*Yvon

Hoi hoi

Als je het echt goed wil doen,kan je de ontlasting laten onderzoeken op wormen en andere parasieten,schimmels en bacteriƩn. ;)
Dan weet je zeker of er wel iets gegeven moet worden.
Ikzelf geef ook alleen maar spul wanneer ik denk dat het echt nodig is.  :)

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Always look..

De kweker gaat proberen zijn ontlasting te laten testen, ze zitten met meerdere dus moet even afwachten of het gaat lukken Arti's poepje te pakken te krijgen ;D ;)

Even afwachten dus  :)

:-*