Valkparkiet Kalender van My Cute Little Birdies...Niet meer te bestellen.

Gestart door Monky, 23 november 2008, 13:46:59

« vorige - volgende »

Hermien

Je bent een superkanjer meissie! Mijn betaling is onderweg en ik zit al vol spanning uit te kijken naar de grote enveloppe die straks door mijn brievenbus glijdt! Ik ben van plan de kalender in de keuken te hangen. Weten jullie trouwens dat valkparkieten heel erg goed kunnen zien? Gekke Gerrit van mij vond het vroeger héérlijk om foto's van valkjes te bekijken, dus gingen we vaak 's avonds een valkparkietenboekje lezen. ;D Ik vraag me nu dus af hoe mijn 'Vliegtuig' straks tegen de kalender aanKIJKT.

Nogmaals bedankt voor de tijd en energie die je in de kalender hebt gestoken!!!

Dikke knuf van mijn 'Vliegtuig'  en mij!

sabine

Het voordeel van een verjaardagskalender is dat je lekker de tijd er voor kunt nemen om op te sturen. Eerst maar eens genieten van je vakantie! Daarna zien wij vanzelf de kalender wel komen  ;D

Prettige vakantie,
groetjes Sabine

Romy

Hoi Monky

Je ziet wel wanneer het past om die BIC nummer door te sturen hoor!
En gelijk heb je dat je wacht tot de betaling binnen is, om de kalender op te sturen. Dat vind ik heel normaal.

Fijn dat je nog een dagje kan acclimatiseren na je vakantie. Dat is altijd prettig vind ik.

Groetjes
romy

Monky

Nou dames,
De eerste lichting is op de bus! Ik had nog niet van iedereen het geld binnen. Van wie ik het wel al heb, heb ik de kalender al verstuurd.
Morgen krijgen we als het goed is weer de afschriften dus ik ga er vanuit dat ik morgen de anderen op de post kan doen  :)
Degene van wie ik het geld al gezien heb:

• Caroline

• Sabine

• Anke

• Valerie

Morgen zal ik de lijst waarschijnlijk nog kunnen aanvullen. Dan zien jullie zelf wanneer de kalenders binnenkomen  :)

Groetjes,
Monky

Romy

Hoi Monky

Een buitenlandse overschrijving duurt altijd wat langer. Maar ik hoop dat je morgen m'n geld hebt! Ik heb het begin deze week overgeschreven. Ik ben benieuwd  :D

Groetjes
Romy

*~Jeanine~*

Hoi Monky,

Ik heb de afschrift vandaag binnengekregen dat het bij mij is afgeschreven ;)

Liefs Jeanine

Caroline

Hij is binnen, de kalender!!!!

Hij is gaaf!!!!

BEn er heel erg blij mee, bedankt.  :-*

FIjn weekend, liefs Caroline

Knufje voor Zowie.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

sabine

Hoi Monky,

Ik kan ook gaan genieten van de kalender !
Hij is echt super gaaf !!
Ik ben er erg blij mee, dank je wel  :-*

Groetjes Sabine

Valerie

Ik heb hem ook sinds gisteren. Hij's heel mooi!
Gaat in ons nieuwe huisje (hoop dat dat geen maanden meer hoeft te duren) een heel mooi plekje krijgen.
Ik heb de foto's al zitten bewonderen. :)

Dankjewel, Monique!  :-*

Romy

Hoi Monky

Heb je al kunnen nakijken of je m'n betaling al ontvangen hebt?

Groetjes
Romy

Monky

Hi Romy,

Normaal gesproken krijg ik de afschriften op zaterdag... ze zijn niet gekomen... ook vandaag niet dus ik verwacht toch morgen.

De post is niet meer wat het geweest is... Vroeger kon je er blindelings vanuit gaan dat de post er de volgende dag was... dat is helaas niet meer  >:( >:( >:( Gelukkig hebben de meeste wel een dag later de kalender gekregen.

Romy, ik heb voor jou toch andere postzegels gehaald die iets duurder zijn... ik vond het zo sneu dat je anders nog een week op je kalender zou moeten wachten terwijl de anderen het in 1 of 2 dagen zouden krijgen.

Fijn trouwens dat jullie blij zijn met de kalender. Ik moet wel zeggen dat het een maf idee is dat mijn vogels over heel Nederland en zelfs tot in België in vogelkamers hangen  :)

Groetjes,
Monky

Romy

Hoi Monky

Je ziet wel wanneer je het bewijsje aankrijgt dat m'n geld is overgemaakt. Maar het is helemaal niet nodig om duurdere postzegels te gebruiken hoor! Het komt echt niet op die paar dagen aan!

Hier is het helemaal hetzelfde met de post. De postzegels worden steeds duurder, en de dienstverlening steeds slechter  >:( Brieven komen niet altijd de dag nadien aan (zoals wel beloofd wordt), en dikwijls komen brieven ook hélemaal niet aan. M'n moeder stuurt heel regelmatig brieven en kaarten voor haar werk. En dikwijls krijgt zij telefoon dat mensen hun kaartje niet gekregen hebben.
Het is zelfs enkele weken geleden gebeurd dat een brief helemaal beschadigd toekwam. De inhoud was verdwenen  :o Het ging over een naamplaatje om op een humidor te plaatsen (ik weet niet of ik het juist geschreven heb - het gaat over zo'n kistje met vochtregeling om sigaren in te bewaren). Als je zo'n humidor kocht, kreeg je er gratis een naamplaatje met je geboortedatum bij. Dat moest je via mail aanvragen en kreeg je dan toegestuurd. Maar het was dus verdwenen bij de post.
Gelukkig waren ze bij dat bedrijfje zo vriendelijk om een 2e te maken en alsnog op te sturen. En deze keer kwam het gelukkig wél aan!

Om maar een voorbeeldje te geven dat het in België niet veel beter gesteld is met de dienstverlening van de post  ;)

Groetjes
Romy

Anke

Hoi Monique,
Vandaag lag er een pakje in de bus ;D
Ik ben echt heeeeeeel blij met de kalender!!
De foto's zijn in het echie nog mooier dan op de PC ;D ;D
Helemaal goed dus!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Monky

Vandaag gaat de tweede lichting de deur uit.
Erwin is de afschriften maar bij de bank gaan halen  ::)

• Caroline

• Sabine

• Anke

• Valerie

• Romy

• Jeanine

• Hermien

Ik ga ze vanavond op de bus doen. Helaas zal het niet voor zessen lukken dus jullie krijgen het dan als het goed is zaterdag binnen en Romy dan waarschijnlijk maandag of dinsdag  :)

Groetjes,
Monky

Romy

Hoi Monky

Hoera!
Ik ben ontzettend blij! Het zal makkelijk dinsdag worden denk ik hoor. Maar dat geeft niet want ik vertrek zondagavond naar Leuven en kom dinsdagavond terug thuis. Dus ideaal  :D

Groetjes
Romy