|
Pagina's: [1]
|
|
|
Auteur
|
Topic: weekendje naar de veluwe met de hond. (gelezen 163 keer)
|
Sanne388
Valkparkiet

Geslacht: 

R.I.P Oscar
|
Dit weekend van zaterdag tot maandag voor het eerst met Prince lekker naar onze bungalow op de camping in Hoenderloo! Was echt genieten, Lekker fanatiek door het bos gewandeld heerlijk ! We zijn er ook achter gekomen dat Prince gek is op eikeltjes die uit de bomen vallen. Deze at hij dus op en kwamen ook duidelijk herkenbaar weer tevoorschijn in zijn poepje haha. Zaterdag gingen we lekker naar Het leesten bij Ugchelen/Apeldoorn

Netjes zitten voor de foto

Stok zoeken

ff lekker erbij liggen..

Ik en Prins ( Ik kijk hier wel heel Evil hahaha )

Lekker op het terasje na de wandeling, Bakje water voor Prince en lekker wat drinken.

En 's avonds? Was hij helemaal tam, en wij trouwens ook

Volgende dag heb ik nog flinke stukken met hem door het bos gewandeld. Was wel even stiekem een beetje verdwaald op een gegeven moment haha. Was voor het laatst in die bossen dat ik een jaar of 10/11 was dus moest we weer even orienteren haha .
Hij was niet echt geconcentreerd op de camera Stilzitten is ook heel moeilijk natuurlijk..

Zoals hier ook, net als je een foto wil maken komt hij naar je toe gehobbelt

Dan toch uiteindelijk gelukt 

Toen ook nog sporen ontdekt van een wild zwijntje

En toen weer bijna terug @ de camping :wink:

Groetjes, Sanne
|
|
|
|
|
|
|
|
|
animallovertje
Valkparkiet

Geslacht: 
|
Wat een leuke foto's zijn dat! wat een schat zeg!! die plek komt me erg bekend voor, wij zijn vorig jaar een weekje op een camping in hoenderloo geweest.. misschien wel dezelfde camping?!?! wij zaten op 't veluws hof 
ik ben toen nog verdwaald in dat bos er tegenover met jayla.. dat was wat minder toen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sanne388
Valkparkiet

Geslacht: 

R.I.P Oscar
|
Dat klopt ! Het veluwshof is de camping naast die waar ik sta , de Rimboe. Dat bos aan de achterzijde van de camping is heel groot ja, als je niet iets te ver een verkeerd pad ingaat dan zit je zo 5 dorpen verder als je weer bij een uitgang komt haha zelf ook wel eens gehad. De eerste foto's zijn genomen bij die grote open heide die je ziet aan de linkerkant als je op de Otterlose weg rijd net voor Hoenderloo, maar dat loopt allemaal door dus daar zou je ook kunnen komen via het bos achter de camping .. Vandaar dat ik ook even stiekem niet meer wist waar ik was omdat ik al zolang niet geweest ben.. (a)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
animallovertje
Valkparkiet

Geslacht: 
|
wat grappig!! ja die hei herken ik ook ja.. want daar ben ik toen door mensen heen gestuurd die een fietskaart hadden.. uiteindelijk was ik weer thuis, helemaal kapot!! het punt was toen ook dat het verschrikkelijk warm was en ik liep met jayla die toen 4,5 maand was.. veel te jong dus voor zo'n eind lopen.. ik moest haar toen dragen.. maar ze was echt al wel zwaar (rond de 9 - 10 kg) ik was eigenlijk van plan een klein rnodje te lopen.. een weg naar links, nog een weg naar links en dan weer naar links en dan leek het me logisch dat ik weer terug zou zijn.. niet dus.. kwam wel bij een uitgang, maar dan een heel andere inderdaaad.. bij een grote weg... uiteindelijk gelukkig een paar mensen die mij hebben geholpen weer op de camping te komen..
was wel een avontuur.. gelukkig ben ik niet de enige die dit is gebeurd
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sanne388
Valkparkiet

Geslacht: 

R.I.P Oscar
|
Hahaha ! Nou ben blij dat ik Prince niet heb hoeven tillen ' Het is wel handig als je een fiets/wandelkaart meeneemt als je gaat lopen daar ja. Kon je niet iemand bellen dan dat je daar helemaal was om je op te halen ? Arme jij, en arme Jayla haha.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
animallovertje
Valkparkiet

Geslacht: 
|
ik ben zo'n iemand die op zulke moment altijd de mobiel is vergeten 
ik had hem die keer dus ook weer niet bij me
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pagina's: [1]
|
|
|
|
|
Pagina opgebouwd in 0.182 seconden met 21 queries.
| |
|