valkje met 10 weken al "kontje wrijven"?

Gestart door Marian, 19 november 2008, 23:10:03

« vorige - volgende »

Marian

Hallo allemaal :) :D

Ik wil graag vertellen wat me gisteren gebeurde met Gijsje....ik was zo verbaasd  :o....en vroeg me af of dat al wel mogelijk zou zijn ??? :-\.....en wat jullie ervan vinden ;D

Wat er gebeurde ::).....mijn Gijsje, net 10 weekjes jong ;).... geslacht is nog onbekend ??? ......maar weet je wat hij gisterenavond ineens deed :o.....hij zat op mijn schouder.....ik was aan het kroelen :-*....ging hij met zijn kontje over mijn schouder wrijven :-[ ......ik ken dat van Chico....100% man....hij deed dat op onze hand ::) :-X....maar betekend dit dan dat Gijsje een man is?  ???....hij is nog geen 10 weken....kunnen ze dan al dit gedrag vertonen?? :-\ ???
Hij fluit ook wel .....steeds duidelijker....het bekende fluitje 8)

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen en reacties :) :D

Gelukkig......zal naar de 1-ste rui tòch wel duidelijk worden of "hij" man of pop is :D......dan verliest "hij" zijn mooie parels ;)

Groetjes en fijne avond, Marian

Marian

Goedemorgen allemaal :D

Goh :-\......heeft hier dan niemand ervaring mee ???.....of geen enkel idee :)
Dat is jammer :(.......maar zoals gezegd......het wordt vanzelf ook wel duidelijk of hij man of pop is ;)
Maar zo jong al dit gedrag??? :o ;D

Fijne dag iedereen, Marian

Kimm

hoi marian,

ik heb er geen ervaring mee dat ze dat al zo jong doen.
het is wel typisch mannetjes gedrag wat jij al zegt.
maar erg jong hoor dat hij dat gedrag nu al vertoond.

trouwens heb jij ook een dagboekje?

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

*Yvon

Hoi hoi

;D ;D Hier is er nog 1 met die ervaring.  ;D
Het komt wel vaker voor dat ze er al snel bijzijn.
Als hij echt zit te vegen,ga er dan maar vanuit dat het een man is.  ;) :D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

•=Bonnie=•

Bonito deed dat al met 5 weken  ::)

Komt dus wel vaker voor. Maar het is niet perse een man dan hoor, onze grijze roodstaart deed het ook dus dachten wij jaren lang dat het een man was. Maar een DNA test wees uit dat ze toch echt vrouwelijk is.  ;D

Marian

Hoi Kim.....bedankt voor je reactie :)
Nee hoor....ik heb geen dagboekje.....maar ik volg wel enkele dagboekjes hier :P.....hihi ook die van jou :D

Hey Yvon...jippie iemand met dezelfde ervaring ;D ;)
Ik ga er inderdaad vanuit dat hij een man is... :-* en mijn gevoel zegt dat ook wel 8)....hij fluit ook steeds meer :D

Hoi Bonnie....haha..ze kunnen ons dus mooi voor de gek houden hè ;) ;D :o.......ik wacht het gewoon verder rustig af ::)....het wordt vanzelf ècht duidelijk ;D :D

Groetjes, Marian

Anke

Hoi,
Ik heb hier twee valkjes dames die ook dol zijn op "vegen".
Het is dus echt geen garantie dat je valkje een man is :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Marian

Hoi Anke,

Gekke dames :P....ik begrijp het.....het is afwachten geblazen ::)....na de 1-ste rui zal het duidelijk gaan worden ;) :D

Groetjes, Marian