6 mei 2024, 08:16:01

*storm* maatje gezocht voor storm

Gestart door samantha21, 19 november 2008, 12:00:36

« vorige - volgende »

C@rl@

Spannende dag zondag, veel plezier met de Speedy en Storm samen.

Hermien

Leuk vooruitzicht: Storm ophalen. Kun je zolang nog wel wachten? In ieder geval veel plezier gewenst en ik hoop dat je met Storm toch ook móói weer in huis haalt..... ;D

samantha21

Citaat van: mariejj op 28 november 2008, 00:06:20
Heej

Ik hoor net van me broer dat Storm niet weg mag  >:(  HAha  ;D hij wil niet dat 'die makke'  weg gaat.  ;D
Maar van mij mag je hem zondag op komen halen  ;) niet dat ik hem niet leuk vind (want hij is harstikke leuk! :D)  maar ik heb er al zoveel  ::)

Ik denk wel dat Storm en Amy elkaar gaan missen, want ze doen alles samen. Waar de 1 is is de ander ook.  ;D

groetjes Marie


haha! zon schatje kom ik zeker wel ophalen hor! je hoeft hem niet helemaal te missen hor. probeer me dagboek zo goed mogelijk bij te houden!

amy en storm zijn toch broer en zus he, maarja ik denk dat het langzaam wel gaat wennen.. hoop ik..

speedy zal storm denk wel met open vleugels ontvangen hor  :)


samantha21

Citaat van: parkietengek op 28 november 2008, 00:52:50
Spannende dag zondag, veel plezier met de Speedy en Storm samen.


zeker spannend hor!

Citaat van: Hermien op 28 november 2008, 10:02:46
Leuk vooruitzicht: Storm ophalen. Kun je zolang nog wel wachten? In ieder geval veel plezier gewenst en ik hoop dat je met Storm toch ook móói weer in huis haalt..... ;D


ik wacht geduldig, gaat erom dat storm helemaal gereed is om bij me te komen wonen. als hij er maar klaar voor is, kan ik rustig wachten, alleen weet niet of speedy nog heel lang zou kunnen wachten.. want hij mist wel iemand volgens mij..

maar het is zeker een heel leuk vooruitzicht! :) :) :)

Roxy

Hoi Samantha,

Wat leuk dat je zondag Storm mag ophalen. Heel veel plezier.
Welke mutatie is het eigenlijk?

Groetjes Rox

samantha21

Citaat van: Roxy op 29 november 2008, 16:59:15
Hoi Samantha,

Wat leuk dat je zondag Storm mag ophalen. Heel veel plezier.
Welke mutatie is het eigenlijk?

Groetjes Rox


hey, zeker heel erg leuk

storm is een kanssplit bronze-fallow,gepareld mannetje, split voor cinnamon geelwang (x1), lutino (x2) en bont

Hermien

Heej, vandaag is het de grote dag. Veel plezier.

samantha21

Citaat van: Hermien op 30 november 2008, 10:39:23
Heej, vandaag is het de grote dag. Veel plezier.
\

jaja, vandaag is het zover!

:) :) :)

Anke

Hoi Samantha,
Ik kom op het juiste moment binnenvallen hier :)
Veel plezier met het halen van Storm.
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

samantha21

30 november 2008, 17:39:56 #39 Last Edit: 30 november 2008, 17:41:45 by samantha21
 ;D hey iedereen! ;D

vandaag was de dag dat ik storm mocht ophalen.
wat is het een schatje zeg! echt een dotje! maarja hij moest dus nog vervoerd worden met de auto, nou hij had helemaal geen zin om in de kooi te zitten hor maar uiteindelijk is ie rustig in de kooi gaat zitten en zijn we naar huis gereden. :)

Eenmaal thuis heb ik storm gelijk eruit gehaalt, en kwam rustig op me schouder zitten, alles een beetje te bekijken.
speedy zat haar ogen uit te kijken wat er allemaal gebeurde.

ik heb storm rusitg op het speelstukje gezet, die verbonden is met de kooi. maar hij ging niet in de kooi, dus ik heb hem later zelf in de kooi gezet, hij begon gelijk te eten en te drinken. speedy was een beetje bang van storm dus die nam wat afstand maar langzaam kwamen ze toch meer naar elkaar toe.

ze zitten nu allebei heerlijk op de stok, storm lekker beetje aan het slapen en speedy zijn ogen uit te kijken :)

mariejj, je hebt storm echt goed opgevoed, wat een heerlijk ventje! echt waar..

ik zal van de week even rustig foto;s maken, als ze allebei weer tot rust zijn gekomen en alles weer gewoon is. :)

Anke

Hoi Samantha,
Gefeliciteerd met de thuiskomst van Storm ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

samantha21

Citaat van: Anke op 30 november 2008, 17:43:11
Hoi Samantha,
Gefeliciteerd met de thuiskomst van Storm ;D
Groetjes Anke


dank je wel :)

Hermien

Zitten ze gelijik al bij elkaar in dezelfde kooi? Is dat wel wijs? Nou ja, als het goed gaat gaat het goed......
Ben wel benieuwd naar de foto's.

samantha21

Citaat van: Hermien op 30 november 2008, 19:30:19
Zitten ze gelijik al bij elkaar in dezelfde kooi? Is dat wel wijs? Nou ja, als het goed gaat gaat het goed......
Ben wel benieuwd naar de foto's.



ja, ze zitten nu samen in de kooi.
ze zitten rustig bij elkaar, ze zijn allebei andere vogels ook gewend... speedy zit alleen nog beetje kat uit de boom te kijken maar ze jagen elkaar niet op ofzo... ziten allebei nu rustig op een stokkie :) beetje te dutten

Roxy

Hoi Samantha,

Wat leuk dat Storm er is. ik ben erg benieuwd naar de foto's.

Groetjes Roxanne