23 april 2024, 12:44:29

*storm* maatje gezocht voor storm

Gestart door samantha21, 19 november 2008, 12:00:36

« vorige - volgende »

samantha21

hey iedereen!

het wordt waarschijnlijk volgende week dat storm bij ons komt. afgelopen woensdag is storm en zusje amy apart gezet maar ze kunnen nog niet helemaal zelfstandig eten. dus het is nog even afwachten.

Sally

Speelplaats gaat goed zeg!
Word echt super mooi, daar gaan Speedy en Storm heel veel plezier aan hebben.
Fijn dat Storm volgende week waarschijnlijk komt. Spannend!!!

Groetjes Sally

Anja


Gaaf zeg je nieuwe speelplaats.

Liefs Anja

samantha21

dank jullie wel... ik hoop ook dat ze veel plezier aan hun nieuwe speelplaats zullen beleven :)

Hermien

Nou nou nou zeg. Die Storm komt straks in een lekker warm nestje terecht, hè? Wat leuk dat je nu ook hier een boekje begint en wat een mooie speelplaats heb je gemaakt. Je valkjes worden maar weer verwend. Wel sneu dat de grasjes overleden zijn. Zelf heb ik een paar jaar ook één valkje met een grasje samen gehad en dat was zó leuk! Het grasje was de baas over het valkje, maar ze waren wel dikke vriendjes hoor! Tig keer per dag kon je ze zien snavelen! Inmiddels is dat grasje ook dood en nu heb ik inmiddels vier valkjesmannen, die ik mijn 'Vliegtuig' noem. In mijn verhalenboekje kun je al hun belevenissen volgen!
Ik ga proberen ook regelmatig hier om het hoekje te komen kijken om te lezen hoe het met Speedy en Storm gaat!

Veel plezier!


samantha21

23 november 2008, 16:20:18 #20 Last Edit: 23 november 2008, 16:24:06 by samantha21
mijn grasje was ook zeker de baas. ze komen absoluut in een warm nest hor.. ik ga ook even jouw boekje lezen..... :)

Hermien

Ha, daar ben je dan waarschijnlijk wel tot eind van het jaar zoet mee...... ;D   ;D   ;D    ;D

C@rl@

 :)Léuke foto's en weet je al wanneer Storm komt?
Onze Daffy is een zusje he, grappig hoor.
Je boft met een handige vader, en de parkieten dus ook, het is een leuke speelplaats voor ze. ;)
groetjes Carla

samantha21

Citaat van: parkietengek op 23 november 2008, 21:08:19
:)Léuke foto's en weet je al wanneer Storm komt?
Onze Daffy is een zusje he, grappig hoor.
Je boft met een handige vader, en de parkieten dus ook, het is een leuke speelplaats voor ze. ;)
groetjes Carla


nee, weet nog niet precies wanneer storm komt. afgelopen week is hij wel even apart gezet om te kijken of hij al zelfstandig at, maar dat deed hij nog niet.. dus het is nog even afwachten...

samantha21

vandaag heeft speedy weer heerlijk lopen mee blairen met de radio en lekker voor de ramen gezeten, erg druk met het spotten van andere vogels  :)

speedy vermaakt zich wel maar mist denk wel iemand om zich heen.

binnenkort komt storm hem vergezellen, hopen dat het klikt tussen ze :)

vandaag zijn er bij marriejj nieuwe foto;s geplaatst, ook van mijn storm en zijn zusje. :D hij begint al erg macho te worden..


mariejj

Storm blijft al een paar dagen op gewicht!  ;D
We kunnen dus een afspraak maken wanneer je hem komt halen.  ;)

samantha21

Citaat van: mariejj op 27 november 2008, 20:13:26
Storm blijft al een paar dagen op gewicht!  ;D
We kunnen dus een afspraak maken wanneer je hem komt halen.  ;)



dat is goed nieuws! we maken samen even een afspraak dan :)

Sally

Hallo Samanta,

Lees ik het goed, een afspraak maken om Storm op te halen?
Fijn zeg! Spannend allemaal.

Leuk dat alles zo goed gaat met Speedy!
Ben benieuwt hoe Speedy op Storm gaat reageren.

Groetjes Sally

samantha21

Citaat van: Sally op 27 november 2008, 21:48:48
Hallo Samanta,

Lees ik het goed, een afspraak maken om Storm op te halen?
Fijn zeg! Spannend allemaal.

Leuk dat alles zo goed gaat met Speedy!
Ben benieuwt hoe Speedy op Storm gaat reageren.

Groetjes Sally


hey!

wat leuk dat je dat een berichtje in me boekje achter laat!

zeker spannend maar ook erg leuk om storm op te halen.

ik ben ook zeker benieuwd hoe het gaat klikken tussen de 2. speedy is iedergeval niet zo heel moeilijk, maar we zullen zien! maar denk wel dat het goed komt hor

mariejj

Heej

Ik hoor net van me broer dat Storm niet weg mag  >:(  HAha  ;D hij wil niet dat 'die makke'  weg gaat.  ;D
Maar van mij mag je hem zondag op komen halen  ;) niet dat ik hem niet leuk vind (want hij is harstikke leuk! :D)  maar ik heb er al zoveel  ::)

Ik denk wel dat Storm en Amy elkaar gaan missen, want ze doen alles samen. Waar de 1 is is de ander ook.  ;D

groetjes Marie