12 mei 2024, 07:52:55

Mojo

Gestart door kenay86, 12 oktober 2008, 13:27:04

« vorige - volgende »

kenay86

Lieve Mojo,

Daar zat je dan in een kanarie kweekkastje.. Je was actief maar verders zag je er niet uit.. Ik kwam daar eigenlijk niet voor jou, maar hoe had ik je kunnen laten zitten daar? in afwachting wanneer de dood jou zou komen halen? ik kon dat niet en heb de stoute schoenen aan gedaan om je zonder pardon mee naar huis te nemen, je was me honderden euro's waard geweest.. In de auto werd je warm gehouden, de kachel op de heetste stand en zachtjes blazend zodat het stikheet werd in de auto.. onderweg gestopt bij kirsten, en wat was ze lief, ik kreeg yakult enzo van haar mee, want savonds kun je dat niet kopen..de eerste week ging het perfect, je kropje leegde goed en je was een vrolijk ondernemend valkje wat steeds meer pennetjes kreeg.. Je gewicht was veel te laag en doordat je krop ineens niet meer goed leegde kwam je ook niet zo snel meer aan.. Inmiddels lig je in je kooitje want ik kon je niet vast houden lieverd.. Ik kan hier heel slecht tegen en durf geen dode diertjes vast te houden.. Helaas hoort dit er allemaal bij, maar je ligt nu op je trouwe wc papiertje waar je altijd op sliep.. je pootjes staan/liggen op de grond maar je koppie heb je al omgedraait.. De laatste adem zuchtjes blaas je uit, het is goed lieverd, ga maar, je hebt genoeg gestreden in je veel te korte leventje. Ik zal je verschrikkelijk missen en mijn wekker kan ik nog niet uitzetten die mij waarschuwde dat het voeder tijd was.. Ik wil je helemaal niet kwijt, maar het is beter voor jou..

Lieve lieve Mojo, rust zacht en doe alle andere valkparkietjes heel veel liefde en knuffels van alle baasjes hier beneden..

we zullen je missen :-* :-* :-*

:'(:'(:'(



Caroline



Lieve Dees ....

hij is gekomen bij jou als wees.

Alles heb je voor hem gedaan ....

helaas je moet hem laten gaan.

Je voelt nu alleen pijn en verdriet ....

vergeten doe je hem niet.

Hij heeft toch nog de liefde gekend van mensen,

jou kan ik nu alleen nog maar sterkte wensen.  :-*





Rust zacht, lieve Mojo.  :-*

Doe je mijn Binky en Fleur onze groetjes??


Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kimm

lieve desire,

meis, heel veel sterkte  :-*  :'(  :'(

rust zacht lieve mojo  :-*  :-*



liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

sandy

heel veel sterkte met dit grote verlies je hebt gedaan wat je kon je heb hem veel lievde gegeven

rust zacht lieve mojo je hebt het verdiend

doe onze valkenvriendjes de gr daarboven

Hermien

Ach......, ik lees het nu pas en val helemaal stil. Misschien is het voor Mojo inderdaad beter, maar wat moet jij een verdriet hebben, zeg. Van mij en mijn 'Vliegtuig'  krijg je een hele grote pluim voor wat jij voor Mojo hebt gedaan. Je bent een kanjer!

                                             :'(   :'(   :'(   :'(

Sterkte met het verlies.

sofie

Ook van mij heel veel sterkte,hoop dat jouw Mojo snel kennismaakt met mijn Tattoo hierboven,ze lijken een beetje op mekaar  :-*
Ik weet dat dit heel veel pijn doet,want aan die kleine sukkeltjes die veel zorg nodig hebben hecht je je nog harder,die band is speciaal.  Denk wel dat ze gelukkig,hebben er alles voor gedaan.

Sofie

christa

dikke vette knuffel van mij :-*

kenay86

dank jullie wel allemaal :-* jullie zijn echte schatten! :-*

sandy

graag gedaan wat jij al niet voor hem hebt gedaan vind ik echt klassen daar mogen veel valkjes van dromen ik weet hoe erg het verdriet is je heb zo veel liefde gegeven en terug gekregen hij blijft voor altijd in je hart
heel veel sterkte meis met het verwerken

♥Debby♥

ach jemig... lieve Mojo... de strijd was toch te zwaar....

Rust zacht kleintje.. Wetende dat ook jij liefde hebt gekent...

Sterkte Desire!


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.