28 maart 2024, 14:49:17

badderen

Gestart door linda, 21 oktober 2002, 19:12:30

« vorige - volgende »

linda

21 oktober 2002, 19:12:30 Last Edit: 21 oktober 2002, 19:24:07 by linda
Hallo iedereen,
gisteren wou ik een lekker badje nemen , en zo vlug de kraan liep was onze pico natuurlijk er als de kippen bij.Ik dacht nu word het plezant , ik heb een paar cm lekker warm water in het bad laten lopen en onze pico er lekker ingezet.Onze caro er bij gehaald en hij ook erin.Wat een plezier om dat te zien.Onze pico mocht ik met de douche kop besproeien, onze caro wou liever gewoon wat badderen en had nog een beetje schrik maar hij doet gewoon wat onze pico doet dus hij heeft een goede leermeester  :D :D :D. Ze hebben er zo van genoten dat het voor herhaling vatbaar is .Daarna lekker met de haardroger droogeblazen(ik heb er zo een speciale kop opstaan voor krullen en die blaast niet zo hard) en genieten dat ze deden.Ik moest wel de droogtijd een beetje verdelen want dat was altijd voor pico alleen en hij moet nu delen met caro en ik wil hem niet jaloers maken.
Het gaat beter en beter met die twee en nu ik dit aan het typen ben zit onze pico lekker te fluiten in de living waar mooie pamfluitmuziek opstaat , hij probeert er boven uit te komen.Caro begint ook al te fluiten dus dat loopt ook allemaal los.Ik zou zeggen mensen probeer het eens van ze in de badkuip te zetten , kijkenwie het meest geniet de vogels of baasje
groetjesssssssssssssss

tiny

hallo linda
we hebben dat natuurlijk ook geprobeerd  :D  :D met kuifje en tuurke en ze hebben nog een beetje schrik
maar van de haardroger niet hoor.
eerst wel maar na een tijdje liet tuurke niet toe dat frank kuifje aan het drogen was.
bedankt voor de fijne tip

groetjes