12 mei 2025, 21:35:26

Met SPOED hulp gevraagd !!!

Gestart door sabine, 8 november 2008, 20:29:06

« vorige - volgende »

Caroline

Ach gossie, hopelijk is je lieve Binky snel weer beter is.

Ben blij dat je naar Dr. Feld bent gereden, jeetje wat een verschil van advies als je kijkt wat voor advies je kreeg je bij die andere.  :-\

Ik ga heel erg hard voor jou en Binky duimen.

Sterkte meis.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

sabine

13 november 2008, 18:19:07 #61 Last Edit: 13 november 2008, 21:36:09 by sabine
Het is erg moeilijk en zeker pijnlijk om hem daar achter te laten  :'( Je weet dat het nodig is omdat je hem thuis niet dat kan geven om hem beter te maken. Maar het liefst had ik hem mee terug genomen, want dat zou betekenen dat hij niet zo ziek is als dat hij nu dus is. Maar omdat ik niet zo dicht bij de dierenkliniek woon is dat niet verstandig.
Ik ben erg benieuw welke onderzoeken ze gaan doen en wat er uit komt. Hij durfde daar nog niets over te zeggen. Hopelijk is dat geen slecht teken.  :( Voor mijn liefje heb ik echt alles over. 
Verder ga ik er maar vanuit dat ik hem naar verwachting woensdag gewoon op kan halen. 

Het is erg fijn dat jullie zo erg mee leven en steunen.  :-*

sabine

Citaat van: Karin op 13 november 2008, 17:08:02
Ach jee, wat vervelend... Maar hij is daar in goede handen ! Nu zullen ze de oorzaak vast achterhalen. En wie weet kan ik je over een week wel blij maken met goed nieuws ! Het is ook fijn te weten dat Binky weer helemaal beter is als het nieuwe valkje komt ! En mocht Binky tegen die tijd nog steeds ziek zijn mag je ook op het tweede nest wachten hoor. Dimple en Magic mogen hierna nog een keertje  ;)

Ik ben erg benieuwd naar de jongen van Dimple en Magic. Maar ik wil toch echt zo snel mogenlijk er eentje verwelkomen. Ik hoop dat ik Binky snel gelukkig mag maken met een vriendje of vriendinnetje.
Hij verdiend het !
En als Binky nog ziek is, zullen ze misschien wat langer moeten wachten tot ze kennis met elkaar kunnen maken.

♥Debby♥

Veel sterkte Sabine.. en je mag vandaag gerust even bellen hoe het met Binky gaat hoor.. dat vinden ze echt niet gek..

Ik hoop dat hij heel snel opknapt!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

barberaprins

Hoi Sabine,

Ook ik wilde je even heel veel sterkte wensen, lijkt me niet makkelijk om je valkje achter te moeten laten. Ook ik en mijn valken zullen voor je duimen.

Groetjes

sabine

Vanmorgen heb ik gebeld, het ging al een stuk beter met Binky. Hij krijgt antibiotica en hij zit lekker warm. Hij had al zelf goed gegeten met name van de trosgierst  ;D Een stengel strosgierst lust hij wel, daar is hij erg blij mee! Ze hadden hem nog niet gewassen maar dat zouden ze vandaag doen. Ik hoorde Binky op de achtergrond geluidjes maken.  ;D  Hopelijk mag hij snel naar huis, maar hij moet eerst maar eens goed op knappen.

Liefs Sabine

Kaatje

Hoi Sabine,

Fijn dat je even gebeld hebt en ook heel fijn om te lezen dat het al iets beter met Binky gaat en hij lekker van het trosgierst eet ! Gelukkig heb je hem ook nog even gehoord, dat moet vast een hele geruststelling voor je zijn  :D

Groetjes, Karin

Karin

Dat klinkt goed allemaal  :D En ach... dat wassen.... het belangrijkste is dat hij weer helemaal opknapt ! Ik vraag me af of dat ook niet nog iets te veel stress geeft op dit moment.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

sabine

Citaat van: Karin op 14 november 2008, 19:53:53
Dat klinkt goed allemaal  :D En ach... dat wassen.... het belangrijkste is dat hij weer helemaal opknapt ! Ik vraag me af of dat ook niet nog iets te veel stress geeft op dit moment.

Ik ga er van uit dat ze weten wat ze doen, ze zullen het vast niet doen als Binky nog te kwak is. Anders hadden ze het wel gisteren gelijk gedaan.
Zo lang Binky nog ziek is, is hij daar het beste af. Maar stiekem hoop ik dat ik hem maandag op kan halen. Maar de dierenarts denkt dat dat te vroeg is. Maar we moeten even afwachten wat morgen de uitslag is van het onderzoek. Binky heeft in ieder geval geen last van wormen en parasieten.  ;D 

Kimm

hoi sabine,

dat is wel fijn nieuws meid! ik blijf duimen hoor!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Kimm

hoi sabine,

heb je nog nieuws over binky?

liefs kim

sabine

Ik heb net gebeld voor de uitslag. Er is niks niks gevonden in zijn ontlasting.
Binky krijgt nog steeds voor een deel zondevoeding en dan gelijk zijn medicijnen.
Helaas kon de vrouw die ik aan de telefoon had niet heel veel meer vertellen. Omdat ze inviel was ze niet zo bekend.

Groetjes Sabine

Kimm

hoi sabine,

jammer dat die vrouw niet zoveel wist te vertellen. maar het gaat wel redelijk met binky?

en niks uit zijn ontlasting, ik vraag mij af wat hij dan onder de leden heeft.
ga je morgen weer bellen??
ik denk aan je hoor!

liefs kim

sabine

Citaat van: Kimm op 15 november 2008, 11:57:50
hoi sabine,

jammer dat die vrouw niet zoveel wist te vertellen. maar het gaat wel redelijk met binky?

en niks uit zijn ontlasting, ik vraag mij af wat hij dan onder de leden heeft.
ga je morgen weer bellen??
ik denk aan je hoor!

liefs kim

Het gaat naar omstandigheden goed met hem, maar het is wel goed dat hij daar zit omdat hij natuurlijk nog best ziek is.
Ik ben ook erg benieuwd wat hij heeft maar het zou best kunnen zijn dat ze er niet achter kunnen komen omdat hij gelijk antibioticum heeft gekregen.

Kan je ze op zondag ook bellen? Daar heb ik ze niet over gehoord  ::)

Liefs Sabine

Kimm

tja dat zou ik persoonlijk eigenlijk niet weten of je morgen kan bellen.
misschien iemand anders hier wel hoor.

hij is in goede handen daar, maar je zal hem wel vreselijk missen zeg.

liefs kim