29 maart 2024, 11:52:27

Waneer krijgt de man zijn masker?

Gestart door •=Bonnie=•, 5 november 2008, 08:57:03

« vorige - volgende »

•=Bonnie=•

Ik heb een wildkleur man die nu 5 maanden is en zijn masker begint te krijgen.

Moet ik dan aannemen de andere wildkleur die ik heb maar een maand jonger is een pop is (terwijl het volgens berekening een man had moeten zijn en dus de zoveelste reversed crossover is...)

Of is vier maanden nog te jong en vijf maanden vroeg voor de jeugdrui :-/

Begint de jeugdrui bij de kop en rugveren en daarna pas staart en pennen?

Suf he, maar ik heb er gewoon nooit op gelet. Ik heb nog nooit een wildkleur aangehouden en de vorige wildkleur die ik kocht had een man moeten zijn en bleek een pop dus kreeg ik van die jeugdrui niets mee.

Bij mijn opaline mannen begon het pas rond 9 maanden ofzo.

Saar

Hoi Bonnie,
Dan zou ik even mijn foto's thuis na moeten kijken.
Moby werd volgens mij met 4 a 5 maanden al geel in zijn koppie...
Groetjes Saar :-*

Monky

Hi Bonnie,

Ik heb even gekeken op mijn foto's.
Yaro is in juli geboren en in maart was zijn kopje helemaal geel, dus dat is 8 maanden.

Groetjes,
Monky

♪ Marlies

Ik heb hier 2 wildkleur mannen van mei/juni, en die hebben al behoorlijk wat gele veertjes in hun masker gekregen.

Anke

Hoi Bonnie,
Dit is Sonny,



Hij is geboren op 18 juni (bijna 5 maanden dus) en zijn gele masker begint al door te komen.
Hij is nog niet echt in de rui.
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Paauwtje

hoi,

Bij ons ging dit ook pas laat gebeuren. zo laat dat sommigen ons op het forum voregen of we wel zeker wisten dat het popjes waren.
Ze gedroegen zich echter als man.
Ik denk dat het daarom moeilijk is te zeggen dan krijgen ze hun masker.
wel kan je uit de ervaringen van anderen een leidraad maken.
Balou, K.C., Coco, Sky, Star, Spot, Sisi, Luna, Xante en Summer

Saar

Moby begon met 5 maanden te verkleuren en met 8 maanden was zijn koppie helemaal geel :)

•=Bonnie=•

Nou dan wacht ik nog maar even af maar dan vermoed ik toch dat het een pop is... *mopper*

Dan hou ik dus een pop over zometeen die ik voor die man gekocht had, en ik had die albino pop die ik bij de albino man moest nemen ook al over...

Nu dadelijk dus drie GRR.