23 april 2024, 20:05:04

Palefallow lutino??

Gestart door •=Bonnie=•, 4 november 2008, 23:53:37

« vorige - volgende »

nick01

rianne als je goed leest , lees je dat de palefallowlutino een bijproduct was van een koppel waaruit nog iets anders kan vallen en daar heb ik t over.

ik gok op een palefallowbleekmasker of palefallowdominantpastel.
1 ervan heb ik al in levende lijve gezien en ik weet dat er 3 kwekers aan werken om ze ook te krijgen.
de andere heb ik nog nooit gezien.

maar goed ik laat t hierbij misschien komen we er ooit nog wel achter.
trouwens uit mijn koppel (als ze klikken) komt komend seizoen theoretisch gezien 50% lutinowitmaskerbontopalinepalefallow poppen misschien als we ze allebei kweken kunnen we vergelijken.
sucses er mee.

Rianne

Ja dus? Wat valt er verder over uit te wijden?

•=Bonnie=•

17 november 2008, 21:18:04 #17 Last Edit: 17 november 2008, 21:29:51 by -•=Bonnie=•-
Ik volg het ook niet, de vraag was, of iemand foto's van een palefallowlutino had  of wist hoe dat er uit zou zien ::)

nick01

Het gaat eigenlijk om iets anders, wat de "grote mutatiekwekers" zeker zal aanspreken...  ;D Maar dit kan er ook uit komen, het zou dus een "bijproduct" zijn ;) 

lees de eerste zin zorgvuldig.
kom op bonnie , je kunt me de hele tijd al volgen.

•=Bonnie=•

Citaat van: nick01 op 17 november 2008, 23:39:04
Het gaat eigenlijk om iets anders, wat de "grote mutatiekwekers" zeker zal aanspreken...  ;D Maar dit kan er ook uit komen, het zou dus een "bijproduct" zijn ;) 

lees de eerste zin zorgvuldig.
kom op bonnie , je kunt me de hele tijd al volgen.



Moet ik het voor je spellen?

Kom op Nick, lees de 1e post zorgvuldig...

nick01

18 november 2008, 00:12:01 #20 Last Edit: 18 november 2008, 00:16:40 by nick01
laat maar bonnie , beetje flauw.

sucses.

kenay86

Citaat van: -•=Bonnie=•- op 10 november 2008, 00:09:33
Het gaat eigenlijk om iets anders, wat de "grote mutatiekwekers" zeker zal aanspreken...  ;D Maar dit kan er ook uit komen, het zou dus een "bijproduct" zijn ;) 


Nick bedoeld dit bonnie ;) ik lees hier ook dat de lutino pale fallow een bijproduct is en je dus een andere mutatie wilt kweken waar de grote mutatie kwekers van zullen smullen.. omdat je zegt dat de pale fallow lutino een bijproduct is moet het dus wel een andere mutatie zijn waarom je dit koppel laat kweken... ;)

•=Bonnie=•

Citaat van: kenay86 op 18 november 2008, 00:30:11Nick bedoeld dit bonnie ;) ik lees hier ook dat de lutino pale fallow een bijproduct is en je dus een andere mutatie wilt kweken waar de grote mutatie kwekers van zullen smullen.. omdat je zegt dat de pale fallow lutino een bijproduct is moet het dus wel een andere mutatie zijn waarom je dit koppel laat kweken... ;)


JOH!   :o je meent het  ::) ;D

Dat koppel en wat er nog meer uit kan komen doet helemaal niet ter zake, dit topic gaat over de palefallow lutino.

Citaat van: nick01 op 18 november 2008, 00:12:01
laat maar bonnie , beetje flauw.

sucses.


Sja... lees bovenstaand nog even, succes.

remco1976

pfff,lekker gezellig weer.

Rianne

Ze heeft een koppel waar OOK lutino pale fallow uit kan komen, en DAAR wil ze een foto van. Het is toch heel makkelijk om te vragen wat er dan nog meer uit dat koppel kan komen ipv er zo omheen te draaien? ::)