28 maart 2024, 12:22:19

Speelgoed ideetje van tiny

Gestart door linda, 21 oktober 2002, 14:17:27

« vorige - volgende »

linda

21 oktober 2002, 14:17:27 Last Edit: 14 december 2002, 22:25:01 by linda
hallo iedereen,
ik was vandeweek bij tiny en frank en die hadden iets leuks wat ik thuis heb overgenomen met veel succes.
Tiny had een grote rieten korf genomen die niet te diep is , waar ze overheen kunnen kijken en die vol gelegd met speelgoedjes.Ik heb het thuis ook gedaan en daar liggen koordjes in waar ze heel graag aan knabbelen , paperclips , stokjes , nootjes , balletjes met een belletje in enzv.
Ze zitten er heel graag in en halen er vanalles uit en lopen over de rand en op de handvatten zitten vinden ze ook leuk.En als ze gedaan hebben met spelen dan is het ook dadelijk opgeruimd , alles in de korf en klaar.
Ik vond dit een heel fijn ideetje en daarom dat ik het hier bij zet .Probeer het maar eens uit en Tiny , bedankt voor het ideetje .groetjesssssssssssssssss

franky

hallo iedereen
je zal zien als je een korf pakt en er speelgoed in legt zullen ze zich amuzeren en zullen ze minder aandacht aan meubels en planten besteden en ik vond dit ook een goed idee
groetjes frank

Diana

Erg leuk idee, ik heb het echter ook geprobeert met m'n kakariki, alleen... die gaat het mandje te hele tijd van de tafel af, mij hij vind het wel erg interresant en is er druk mee bezig. Mijn valkparkiet Coco echter niet, hij heeft het echter meer op spiegels *zucht... Nou je krijgt toch nog een bedankje van Lasgo (de kakariki) Groetjes!!  ;D

franky

hallo diana
als je een zwaardere mand pakt en en spiegeltje er in hangt voor coco dan zal hij er ook in spelen en kan het hem nog intereseren
groetjes,frank

kathy van brussel

weet je met wat mijn valkje heel graag speelt? gewoon met een simpel cadeaulint, ik heb dat in zijn kooitje gehangen en hij kan er zich uren mee amuseren!
grtzz kathy ;D

Diana

Heyzz,
Ik heb voor Coco ook een nieuw speeltje, ik heb voor coco ook een nieuw speeltje, we hebben een tak gepakt en daaraan touwtjes gehangen met lekkers (brood, krackers enz) en ook nog wat sieraden (niet eens een spiegel) en hij vind het prachtig!! Hij is er erg lang mee bezig  ::)
Groetjes
Diana, Coco en Nyra

Peter

Hoi allemaal,

De valkjes bij ons thuis zijn de laatste veel aan 't spelen met lichtjes :) We weerkaatsen het licht van een lamp met een spiegel tegen de muur of tegen plafond en ze proberen dan het licht te pakken :) :) Erg lief om te zien.

Ze zitten altijd in de buurt van het licht tegen de muur we moeten er niet aan denken als ze al vliegend de lichtstraal willen pakken dan kunnen ze tegen de muur aanvliegen.

Groetjes,
Peter

Diana

Haha ja Peter dat deden wij toen met zo'n laserpen en dan gingen ze het ook zo leuk achterna en probeerde het te pakken  :) de schatten.

Alleen we hebben vandaag (al) de kerstboom gezet en Coco is er zoals ieder jaar weer helemaal stapel op, vooral op de kerstballen  :-/ ze willen nog wel eens uit boom vallen, haha maar is echt heel schattig om te zien, ik ga zo ff eten en dan gaan we er cadeautjes onder leggen  ::) vraag me af wat Coco met de cadeautjes gaat doen  ;) haha!

Groetjes Diana