16 april 2024, 22:47:03

*-*Gino&Iris!*-*

Gestart door Christine, 28 oktober 2008, 19:45:36

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Christine , ach wat een lieverd en wat sneu dat ze eigenlijk nog altijd niet weten wat het juist is he ! Maar gelukkig is de ab goed aangeslagen en is hij actief he ! Heel goed gedaan meiss ! Het is natuurlijk niet leuk ald je beste kameraad en viervoeter , zo pijn heeft he ! En jammer dat ze het niet kunnen zeggen ,  , ;D ;D ;D ! Maar het voornaamste is dat hij weer de oude is en hopelijk blijft het zo , ik ga zeker Gino blijven volgen ! Hier in de hondenschool zijn er ook zo'n mooie collies ! Grtjs Ann



Christine

Het gaat nog altijd super goed met men flinke jongen!!
Als ik thuis kom van school is hij super actief en komt hij meteen op men schoot springen. Legt hij zen koppie tegen mijn gezicht om zo te knuffelen en kusjes te krijgen.
Nu is broer met hem aan het spelen!
Hij is gewoon geweldig en hopelijk heeft de ABkuur iets uitgehaald...

Christine

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Dierenfreackske

Hoi , wat fijn dat het nu goed gaat met Gino hoor ! Leuk he dat knuffelen, hihi ! Hopelijk blijft het goed gaan nu he ! De AB-kuur zal hopelijk gewerkt hebben nu he , grtjs Ann



Christine

Alles loopt zen gangetje hier.
Kleine ondeugende jongen (klein??) doet het nog altijd super goed.
Hij moest voor zijn jaarlijkse inspuitingen naar de da gaan..
Daar begon ie ineens te hoesten (thuis NOOIT gemerkt ::) )
Dan kreeg ie van de da een spuitje met opgeloste pilletjes die hij dan mocht opdrinken..
Ik begon te twijfelen, thuis niet hoesten en daar wel.. Dacht meteen aan het lekker spuitje dat hij daar ging krijgen!
Hij is daar zo gek van, doet er echt alles voor om dat te krijgen!
Een week daarna moest hij er nog zo eentje thuis krijgen dusja.
Hij was deze keer ook niet ziek van zen jaarlijkse inentingen. Bij de vorige da had hij er toch wel beetje last van ::)

Na lang zoeken hebben we toch uiteindelijk Gino zijn kerstcadeau gevonden! Hij krijgt van ons een behendigheidparcourssetje!
Dit omdat we sowieso niet daar de hondenschool gaan.
Ik heb zitten nadenken, zou het niet kunnen zijn dat hij een ziekte heeft opgelopen op de hondenschool toen ie nog pup was?? :-\
Als het binnen is maak ik er zeker foto's van en dan plaats ik die hier meteen!! ;D

Christine en Gino :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Christine

Lange tijd niets meer van me laten horen...
Jullie weten ondertussen al heel het verhaal van men super hondje!
Maar tot nu toe is er nog altijd geen verandering.
Sinds vrijdag is hij weer bergaf gegaan...
We waren dan weer eens naar de da geweest om een middeltje te krijgen. Maar blijkbaar had dat niet geholpen.
Aangezien ze in het dierenkliniek al eerder hadden gezegd met cortisone op te starten gaan we daar vanaf vandaag mee moeten beginnen.

Ondertussen is het ook al vier weken geleden dat hij zijn kennelhoestinspuiting heeft gehad. Daar is hij behoorlijk beroerd van geweest!
Een weekje later was hij weer ziek, diarree, koorts, lusteloos... gewoon dezelfde symptomen als altijd.
Vorige week zaterdag had hij enorme diarree en hebben we hem een pilletje gegeven daarvoor, dat hielp tot nu.

Het houdt hier dus echter niet op...
Ondertussen is er nog een volgend diertje dat ziek is.
Dat is ons minoe (een foto van haar plaats ik ook nog!)
vorig jaar bij onze vorige DA ( :censuur van een mens) ja sorry heb geen woorden voor haar.
Minoe haar vacht was enorm slecht en zat vol klitten (europese korthaar) nu we dit jaar naar onze vaste da zijn geweest van gino.
Daar zag de da meteen dat er iets ernstig was. We hebben haar geen vaccinatie laten geven maar wel een bloedonderzoek.
Toen we met Gino moesten gaan voor zijn kennelhoestinspuiting hebben we ook het resultaat meekregen...
Ik was er niet goed van: ons minoe, mijn meisje heeft kattenaids :'(
De da ging haar een middel geven voor haar immuunsysteem terug op peil te krijgen. Want in het begin had ze ook diarree en bleek dus gewoon dat onze vorige da een verkeerde diagnose had opgesteld. Sinds dat Minoe behandelt is geweest en toen Gino nog goed was begin van de week waren ze samen een super team.
Gino graafde een gat en minoe vangde de muis dat erin zat...
Perfecte vriendschap tussen die twee... ::)
Met minoe gaan we nog even moeten toekijken hoe het verloopt met haar. Maar onze dame is ondertussen wel al 18jaar! Best wel een super leeftijd voor een kat.

Dit was het dan even...
Ik hou jullie verder op de hoogte...
Christine

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Kimm

hoi christine,

wat een verhaal zeg meid. dat is allemaal niet leuk  :-\
ik hoop dat gino weer wat gaat opknappen en dat minoe ook weer gaat aansterken.

veel sterkte en beterschap voor je diertjes.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Christine

Dat hoop ik natuurlijk ook!
Maar ons minoe is een oude eigenwijze poes!
Toen we het merkte dat er iets mis was, was haar humeur ook allesbehalve.. Ze leek echt niet blij te zijn, voor de rest leek ze ook nergens last van te hebben.
Tot nu we haar medicatie hadden gegeven en rond 1 april terug moesten bellen naar de dierenarts en die zei ook dat we nog  niets moesten geven omdat er ook meer leven in haar zat. Voorheen (voor het bloedonderzoek) sliep ons meisje constant en kwam amper buiten. Nu is ze niet meer binnen te houden.  ;)We hebben nog twee katten buiten rond lopen, als er eentje honger heeft komt Minoe binnen, gaat ze zelf even eten. Daarna wilt ze terug naar buiten gaan en vraagt ze echter dat we de andere poezen ook iets te eten geven. Dit laat ze merken door in en uit het huis te lopen en terug naar de poezen te gaan die willen eten.  ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

hilde

jammer dat je bordertje weer medicatie moet krijgen hee
ik zit hier ook met onze fly   border met hdc heupen kan er echt niks mee doen kan hem nog niet meenemen met de andere 2 borders of je ziet het aan zen heupen
en nu ben ik teweten gekomen dat zijn vader ook slechte heupen had na 2 jaar echt schandalig

veel sterkte ook met je poes 

Christine

Citaat van: hilde op  6 april 2009, 13:40:30
jammer dat je bordertje weer medicatie moet krijgen hee
ik zit hier ook met onze fly   border met hdc heupen kan er echt niks mee doen kan hem nog niet meenemen met de andere 2 borders of je ziet het aan zen heupen
en nu ben ik teweten gekomen dat zijn vader ook slechte heupen had na 2 jaar echt schandalig

veel sterkte ook met je poes 

Wat erg van Fly!
Wel vreemd dat ze het niet zeiden dat hij slechte heupen kon hebben.
Zo zie je maar... Via mensen zijn we teweten gekomen dat Gino (zou kunnen) in een niet algemene conditie is gevaccineerd. Dit in zijn puppytijd.
We zien wel, net ook zijn mest in een zakje gedaan voor mestcontrole, hopelijk halen we daar iets uit...
Weet je, ik zou zo graag nog een tweede hond erbij willen. Wie weet voelt Gino zich dan ook veel beter als hij een soortgenootje heeft... :-\

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Rianne

Hoi Christine,

wat sneu dat Gino zich nog steeds niet lekker voelt. En nu de kat ook nog eens. :-\
Honden hebben op zich geen soortgenootje nodig, jullie zijn immers zijn roedel ;)

Christine

Citaat van: Rianne op  6 april 2009, 14:57:40
Hoi Christine,

wat sneu dat Gino zich nog steeds niet lekker voelt. En nu de kat ook nog eens. :-\
Honden hebben op zich geen soortgenootje nodig, jullie zijn immers zijn roedel ;)

Weet ik wel dat we zijn roedel zijn...
Maar een soortgenootje zou mooi geweest zijn. Niet dat het hier kan, kan men papa nooit overtuigen.. Meestal zie je een border niet vlug alleen zonder zijn eigen bordertjes rond hem... ;)

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Christine

We zijn maandag naar de dierenarts geweest...
Onze da werkt met homeopathie. Daar reageerde Gino in het begin enorm goed op.
Maar ze teste het middeltje en het voelde enorm sterk aan.
Jammer genoeg niet sterk genoeg voor onze schat!
Gisteren dan maar terug de da opgebeld en mochten we de tweede dosis van het middeltje geven.
Dat hielp even en hij begon vrolijk te spelen en te eten! Het leek alsof alles terug in orde was...
Daarna heeft hij weer zijn klop gekregen en is terug beginnen koorts maken. Gisterennacht was het dan ook 39,3°C wat voor hem al veel te veel is...
De koorts put zijn arme lichaampje uit...
Vandaag dus terug bellen naar de da en dan starten met Cortisone...
Ze gaat dan een lage dosis zoeken (want veel heeft hij niet nodig als hij een spuit cortisone krijgt.) om hem dan gedurende een maand dit te geven...
Maar wat na die maand? Het is dus weer bang afwachten zoals met zijn ABkuur.
Mijn duimen draaien overuren elke dag. Hopend op een uitslag.
We hebben nog altijd niet het resultaat van zijn mestonderzoek. Als ze niet belt is het een teken dat het negatief was.
Achja, ik weet het echt niet meer.
Gino is ons allesje. Hij betekend super veel voor ons.... :-\

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Sally

Hoi Christine,

Ik kom even zeggen dat ik aan jou denk, en aan Gino.
Geef hem maar een dikke knuffel van me! Ik hoop echt dat ie snel helemaal gezond word!
verwen hem maar goed hoor.
Met Minou ook veel sterkte!

Groetjes!

Christine

Citaat van: Sally op  8 april 2009, 15:36:41
Hoi Christine,

Ik kom even zeggen dat ik aan jou denk, en aan Gino.
Geef hem maar een dikke knuffel van me! Ik hoop echt dat ie snel helemaal gezond word!
verwen hem maar goed hoor.
Met Minou ook veel sterkte!

Groetjes!

Straks naar de da!
Ik hou je wel op de hoogte! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Kimm


ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010