25 april 2024, 02:34:02

ET

Gestart door adnaloj, 15 november 2003, 00:21:29

« vorige - volgende »

adnaloj

ET
15 november 2003, 00:21:29 Last Edit: 15 november 2003, 00:39:21 by adnaloj
vandaag hebben we ET weer uit drachten gehaald ze was daar bij de da. ze hebben haar getest op papagaaienziekte en hebben gelukkig niets kunnen vinden, we doen ze een 2de test omdat het erg ontzettend op lijkt. de uitslag krijgen we volgende week vrijdag. ( duurt nog best lang ) nu moet ze in carantaine ( ik weet niet hoe je dat schrijft ) zodra wij antwoord hebben. moeten we een prik halen. en ik hoop dat het niet zo is want ze zat in een kinderboerderij. al die kleintjes die ook papagaaien ziekte kunnen hebben, ik vindt dit persoonlijk erg ontverantwoordelijk van die kinderboerderij  :-/  t heeft ons weer wat centjes gekost en nu maar hopen dat het niet voor niets is geweest.

ik wou jullie even op de hoogte houden.

groetjes jolanda en terence

Tara

Hoi Jolanda,

spannend zeg, gelukkig maar, dat die eerste test goed was, nu nog even afwachten, duurt inderdaad best lang. Hoop dat er niets aan de hand is, maar de kans is nou wel groter dat er niets gaande is he.

Veel sterkte!

Groetjes, Tara

adnaloj

dank je tara. en tja nu maar hopen he.


mastolk

Hoi
Wat erg van ET. Hopelijk blijkt de volgende test ook gunstig. Anders is het zeker erg onverantwoord. Heb je het ook al gemeld bij de kinderboerderij.

We duimen.
DOEi Margrietha

Theetje

Hoi Jolanda,

Jammer dat de tweede uitslag zo lang op zich laat wachten! De eerste uitslag was gelukkig goed. Ik duim voor je mee dat het niets ernstig is! Ik zou echter wel even contact opnemen met de kinderboerderij. Kun je gelijk vragen of zij daar ook diertjes hebben zitten met dezelfde verschijnselen.

Sterkte

Groetjes,

Theetje


adnaloj

ja ik ga een brief schrijven die kan op. want als ik er heen ga is er natuurlijk weer niemand.
 ::)

mastolk

Hoi
Goed dat je actie onderneemt. HEt zou erg zijn als andere dieren het ook hebben, en dan al die kindertjes die komen. En de verzorgers.  :o Dat zou toch niet wenselijk zijn!
Hopelijk valt alles mee, maar toch maar ff in de pen (of het toetsenbord) klimmen.  :)

Groetjes Margrietha

Speedy

Hoi Jolanda,

Jeetje wat een toestand allemaal he...we hadden elkaar al eve op de chat gesproken.
Ik hoop dat het gauw weer allemaal goed komt met ET hoor.

Groetjes,
   Trudie