13 mei 2025, 13:39:44

Roepen

Gestart door Gerdaaaa, 29 oktober 2008, 14:04:58

« vorige - volgende »

Gerdaaaa

29 oktober 2008, 14:04:58 Last Edit: 29 oktober 2008, 14:11:19 by Gerdaaaa
Gizmo, van nu ca 3 maand, is hartstikke tam.. en wil het liefst de hele dag los.
Dat kan niet.. zo nu en dan moet ie toch echt in zn kooi. Alleen roept ie dan (hard!!). Niet de hele tijd , maar hij houd het zeker een 3 kwartier vol.. (moet dan even op adem komen denk ik) en probeert het dan uit volle borst weer.
::)

Hij (denk dat het een hij is  :D) wil het liefst de hele tijd bij me in de buurt zijn.
Heb ik hem teveel 'verwent'? Moet ik dan roepen negeren? Soms wordt ik er wel een beetje maf van... doe dan een doek over de kooi.. dan roept is niet zo erg meer.. en in ieder geval iets zachter :D

Ik haal hem er juist niet uit als hij roept. Want dan denkt hij misschien, als ik maar lang genoeg mn snater open doe lukt het me  ;D

Oja.. smorgens, als het hem te lang duurt voordat ik mijn bed af kom.. roept ie ook... 8)

Gaat dit vanzelf over?

Kimm

hoi,

jouw valkje ziet jou als partner, vandaar dat roepen. hij wil aandacht.

en s'morgens roepen doen de meeste valkjes, daar doe je niets aan. ze houden vanzelf wel op met schreeuwen.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Gerdaaaa

Citaat van: Kimm op 29 oktober 2008, 15:32:22
hoi,

jouw valkje ziet jou als partner, vandaar dat roepen. hij wil aandacht.

groetjes kim

Oh...
En wat doe ik daaraan? Of bedoel je dat dat ook vanzelf over gaat?

Kimm

nee mijn ervaring is dat dat niet overgaat. tenminste als je het niet negeert.
als ik jou was zou ik er een vriendje op vriendinnetje bij gaan plaatsen. je valkje is nu nog jong nl.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010