16 april 2024, 11:10:45

zwartkop pop wat voor man??

Gestart door mila, 26 oktober 2008, 13:57:05

« vorige - volgende »

•=Bonnie=•

Ja dat zeiden we toch al? :)
Maar ik zou witmasker doen ipv wildkleur.  ;)

mila

hoi Nick

ik heb een PM terug gestuurt.

ik ga rustig op zoek naar een forse dominant pastel DF man of een andere kleur voor eerst de maat er in te krijgen. het blijft moeilijk wat je erbij doet om er mooie vogels uit te krijgen en waar je ook kans op DF of EF,

groetjes
mila

remco1976

hallo,

wil even inhaken,ik heb van dezelfde kweker 6 dominant pastellen.maar het zijn 100% geen DF's.dus die van mila ook niet!.hij kweekt alleen EF's.alleen denkt hij als de kop zwart is,dat het dan DF is.ik heb de zelfde vogels als mila zitten.het zijn wel mooie grote vogels.ik zou er een EF man tegen doen.dan kweek je 50% ef 50% df.dat is toch ook een mooie combie?


gr.remco ;D

mila

hoi remco

die man heeft gewoon geen verstand van zaken jammer dat ik er nu pas achter kom...
maar bennog wel erg blij met me popje en ik vind dat ze zeker erg mooi forse vogel is.
gelukkig maar ik ga nu op zoek naar een DF of een EF om mooie jongen te kweken.

groetjes

remco1976

hoi,

het is zeker een helemooie vogel.die lijken precies op die van mij!.dus die van jouw en mij zijn verwant aan elkaar ;).ik heb bij die pop een ef man gezet.en hebben nu de eerste 3 eitjes gelegt.

gr.remco

mila

hoi remco

heb jou vogels nog niet gezien maar ga zeker straks even kijken of je hier foto's op het forum heb staan.
ben erg benieuwd wat er uit komt uit je koppel.

groetjes