20 mei 2025, 23:01:39

Help!!

Gestart door jspp, 24 oktober 2008, 09:11:11

« vorige - volgende »

jspp

Hallo
Mijn valkparkiet is sinds 2 dagen ziek. Hij braakt af en toe,(speeksel met zaad) en heeft diarree. Ook verliest hij de grote veren meer, dan daar voor. Gister at hij of hij dagen niets gehad had. Maar nu is dit nog weinig en vermagerd behoorlijk.Ook gedraafd hij hem af en toe erg gek. Dan gaat hij als een dolle en verwarde door de bodem bedekking. Is sloom, zwak. Help mij! Het is nog een jonge vogel van 7 mand. Ik heb hem gekregen met een half lam pootje en merk dat hij hier ook erg zwak in is.
Ik hoor graag van je.
Gr Joke

Kimm

hoi,

ik kan je maar 1 advies geven en dat is , ga zo snel mogelijk naar een vogelarts toe. dit valkje is heel erg ziek en dan kan het erg snel gaan hoor. doordat hij braakt en diaree heeft verliest hij nu heel veel vocht. :-\
dus ga maar gelijk bellen.
ik wens je ontzettend veel sterkte.
laat je het nog even weten?

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Gerdy

Zoals Kimm zegt..meteen de DA bellen..niet mee wachten hoor.

sterkte

Gerdy

Kimm

hoi ,

heb je de da al gebeld?

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Saar

Hoi,
Dit klinkt absoluut niet goed!
Zoals de andere dames al zeiden, neem contact op met een vogelarts... Zelf denk ik dat het beter is als je vandaag nog naar toe gaat.
Groetjes Saar :-*

Caroline

Kijk hier!!

Er is dus niemand met het arme zieke valkje naar een dierenarts/vogelarts geweest.  :-\
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Hermien

Soms vraag je je toch af hoe het kan zijn dat iemand in paniek om hulp vraagt, vervolgens adviezen krijgt, maar daar dus niets mee doet. Ik begrijp dat gewoon niet...... :-\ :'(

sabine

Mijn Binky leek niet zo ziek te zijn. Omdat zijn ontlasting niet goed was ben ik naar de VA geweest. Zelf dacht ik ook aan wormen of zo. Helaas bleek het helemaal niet goed te gaan met hem. En ging hij op een snel achter uit, gelukkig had ik toen al een afspraak staan. Maar dat hij al zo verzwakt was had ik echt niet gemerkt. Hij was juist zo lief en korrelig. Maar uiteindelijk heeft hij geen last van wormen maar een gebrek aan mineralen.

Wacht niet er mee! En zelf dokteren is ook niet altijd goed, dan moet je wel zeker weten wat hij heeft.

Sterkte er mee!! Ik weet hoe veel pijn en verdriet :'( het doet als je lieveling erg ziek is.
Moge onze valkjes maar snel opknappen