19 april 2024, 18:44:00

ziek of moet nog wennen?

Gestart door joyce1, 24 oktober 2008, 13:18:23

« vorige - volgende »

joyce1

24 oktober 2008, 13:18:23 Last Edit: 24 oktober 2008, 14:29:54 by joyce1
Ik schiet helemaal in de stress :o Nu lees ik hier op het forum dat als de valk in elkaar zit met de veren bol en rustig is...dat ie ziek kan zijn....Percy hebben we nu 1 week, hij eet goed maar zit wel veel met de veren bol en het lijkt erop dat hij veel slaapt, Percy is nu 4 maand.......is hij nu ziek of is het nog dat hij een beetje gestressed is..........

Kimm

hoi,

waarschijnlijk zal hij nog moeten wennen aan zijn nieuwe huisje.
wel moet je even kijken naar de ontlasting hoe dat eruit ziet. maar is hij verder wel fit? of vind je hem niet fit?

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

joyce1

Hoi Kim,
allereerst bedankt voor je reaktie.........
Fit.........tsja ik heb het idee dat hij regelmatig zit te dutten , maar op andere momenten is hij druk aan het klimmen , klauteren en laat hij mijn trommelvliezen bijna knappen hahaha dus ik weet het niet, hij zit best vaak in een hoekje te knipperen en schud met zijn kopje...weet niet of dat normaal is......... ???

Kimm

kan je een foto van hem maken en dan hier plaatsen?

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

♥Debby♥

hoe slaapt jouw valkje? op 1 pootje of op 2??


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

joyce1

ik heb geprobeert om met mijn mobiel een foto te maken en dan over te zetten op de comp. maar het lukt niet :( ga ik nog even mee verder puzzelen. Inmiddels heb ik het idee dat ik me druk heb gemaakt om niks want hij begon afgelopen weekend spontaan gezellig te fluiten en te kletsen dus ik denk dat het allemaal wel mee valt..........de foto's van onze percy komen er dus zo snel mogelijk aan.........thnx voor jullie reaktie en meedenken , helemaal super :-* en ik houd jullie op de hoogte, heb ook al een dagboekje aangemaakt  deze site is verslavend!!!
groetjes uit Raalte!

Kimm

hoi hoi,

fijn dat het beter gaat hoor. waarschijnlijk was het een kwestie van wennen voor paco.
ik heb je dagboekje al gevonden!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010