kwekerij My Birds gaat tijdelijk stoppen kweekkooien te koop en al

Gestart door mila, 21 oktober 2008, 21:39:39

« vorige - volgende »

mila

hoi rianne

wij hadden haar nog niet zo lang hier zo'n 3 jaar maar wel al heel lang in mijn bezit zo'n 10 jaar daarom...

ik hoop ook dat het klikt met frit en jacco dan heeft ie weer wat om te fluiten....

groetjes

hilde

ach mila wat sneu
maar lees ook dat er een nieuw grijsje  komt dus das weer goed

groetjessssssss

mila

ja maar die was eigelijk niet voor ouwe frits bedoeld die hadden we genomen om weer een nieuw koppel samen te stellen dus nog een man bij kopen...

er is der straks ook weer goed nieuws gekomen en dat is dat als het goed is begin juni me nieuwe kweekboxen voor in de schuur...

groetjes

hilde

ja dat is goed nieuws voor je

groetjesssssss

candy

Hallo Mila,

Wat een triest bericht moest je plaatsen en we wensen je veel sterkte toe met het verlies. :'( :'( :'(

Echter vinden we het heel leuk dat je toch een pop bij je oude Frits kan plaatsen in de hoop dat hij door het treuren niet achter zijn pop aan gaat. Als hij in het blok blijft zitten lijkt het er heel sterk op treuren.

Laten we hopen dat je snel weer positieve berichten kan plaatsen.

Groetjes Ria en Henk

mila

hoi Ria en Henk,

hij is ook echt aan het treuren vanmiddag heeft ie wat druifjes gegeten en wat voer maar dat is het ook...

ik hoop dat ie snel opknapt met jacco die is nog zo lekker jong dus ik hoop snel een mooi bericht te kunnen plaatsen...

bedankt voor jullie steun..

groetjes

Caroline

Jeetje, wat triest!!!!

Balen joh.

Sterkte.

Hoe weet je trouwens dat het een hartaanval was?? Kun je dat ergens aan zien?? Of heb je haar opgestuurd voor sectie?? Alhoewel, dat redt je niet in 2 dagen ...

Ben gewoon nieuwsgierig, of je het bij een grijze ergesn aan te zien valt, een hartaanval.  ;)

Rust zacht, grijze  :-* (had ze een naam??)

PS. hadden zij de eitjes?? Of is dit bij een ander koppel??
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

mila

Hoi caroline

je kan het niet zien dat een vogel een hartaanval krijgt. maar de dierenarts wel. we hadden der al weggebracht (had ik niet vermeld) ze voelde zicht niet lekker en wilde niet eten en werd wat mager... en onder het onderzoeken kreeg ze hem waarschijnlijk had ze al een kleintje gehad daarvoor.... :'(.
ze was helemaal verkrampt echt zielig.

ze had geen naam ik noemde haar altijd joehoe.

hun hadden geen eitjes dat was het andere koppel.
anders had ik de eitjes onder een koppel valken gelegd.

Dierenfreackske

Hoi , o jeetje , wat zielig voor het valkje Jacco , ik hoop echt dat ie heel snel opknapt hoor, arm ventje toch , beterschap voor hem hoor! Grtjs Ann

•=Bonnie=•

Balen van je grijze zeg  :(  Hopelijk klikt het met je nieuwe aanwinst.

mila

Hoi Ann

Frits en jacko zijn grijze roodstaarten en geen valkjes.

Hoi Bonnie..

zeker balen van me grijze met jacko samen in 1 kooi gaat niet goed maar jacko staat nu met een kooi in de kooi van frits na het weekend maar kijken of het gaat lukken samen....

er is ook weer goed nieuws.

me kakatoe's hebben een ei  ;D.

groetjes
mila

candy

Hallo Mila,

Dat laatste is dan weer het positief nieuws, waar we op zitten te wachten. ;D ;D ;D

Groetjes Henk

hilde

ohhhhh leuk een kakatoe ei 

spannend he ?

groetjessss

mila

Hoi

dit is zeker mooi eitjes van me kaketoe's ook heel spannend maar ik ga nu pas weer over 30 dagen kijken of er wat ligt....
zoveel mogelijk met rust laten...

groetjes

Dierenfreackske